Oireet

Meille myös, kunhan olisi kaikki hyvin niin ei sillä sukupuolella niinkään väliä.🥰 poika vaan toivoisi poikaa kun on ”liikaa tyttöjä kotona”
 
Mulla on ihan hirveen kamala olo aamusta iltaan. En oo oksentanut, mutta tää etova kuvotus lamauttaa mut kokonaan ja vetää mielen alas 🙈. Ruoka kyllä maistuu, mutta sitä ennen on paha olo ja sen jälkeen. Ei oikein mitkään keinot tunnu auttavan. Töissä oon käynyt normaalisti, mut mitään muuta en oikein sitte saakkaan päivässä aikaseksi tän olon vuoksi 🙈🙈. Tätä on kestänyt nyt viikon ja tuntuu ihan epätoivoselle, että todennäköisesti jatkuu vielä ainakin sen kuukauden 😭🙈.
 
Poikaa ennustaisi mulle, jos syntyy jo lokakuussa niin tyttö 😁 nt ultrakuvasta viimeksi kyselin faceryhmässä nubin perusteella kumpi tulis, sain vaan pari vastausta mutta oikein meni. Ja sit maksoin myös yhteen paikkaan ja se oli oikein myös 😁 nämä vois tälläkin kertaa tehdä
 
Mikähän määrä vuotoa yhdynnän jälkeen on normaalia? Hellän hetken jälkeen sellaista hailakanpunaista/punaista vuotoa alkoi tulemaan, ihan pikkuhousuun asti.. lähinnä tosin vain pyyhkiessä, ainakin vielä. Kuivat limakalvot on kyllä, mutta tämä säikäytti nyt kunnolla...
 
Mä kävin hommaa testiin sellaset pahoinvointirannekkeet kun olo alkoi olla niin tukala ympäri vuorokauden, ja kas kummaa ekaa kertaa 5 päivään sain syötyä ihan lämmintä ruokaa tänään! 😄 Toki näistä huolimatta oksensin aamulla mut iso plussa ettei oo ihan koko päivää sentään kuvottanut niin paljoa🤞
 
Mikähän määrä vuotoa yhdynnän jälkeen on normaalia? Hellän hetken jälkeen sellaista hailakanpunaista/punaista vuotoa alkoi tulemaan, ihan pikkuhousuun asti.. lähinnä tosin vain pyyhkiessä, ainakin vielä. Kuivat limakalvot on kyllä, mutta tämä säikäytti nyt kunnolla...
Vaikea sanoa määrästä, mutta koska tuli selkeästi yhdynnän jälkeen niin tuolle vuodolle olisi selkeä syypää kun limakalvo ärtyy. Keskenmenoa yhdyntä ei voi aiheuttaa etkä ole tehnyt mitään väärin kun tuli vuoto :red-heart:Niitä voi valitettavasti tulla onnistuneessa raskaudessa myös ilman selkeää syytä. Varmasti säikäytti oli määrä miten suuri tai pieni tahansa. Toivotaan, että loppuu pian :red-heart:🌈
 
Mä kävin hommaa testiin sellaset pahoinvointirannekkeet kun olo alkoi olla niin tukala ympäri vuorokauden, ja kas kummaa ekaa kertaa 5 päivään sain syötyä ihan lämmintä ruokaa tänään! 😄 Toki näistä huolimatta oksensin aamulla mut iso plussa ettei oo ihan koko päivää sentään kuvottanut niin paljoa🤞

Mä käytin jossain raskaudessa niitä ja ne kyl autto 👍🏻
 
Vaikea sanoa määrästä, mutta koska tuli selkeästi yhdynnän jälkeen niin tuolle vuodolle olisi selkeä syypää kun limakalvo ärtyy. Keskenmenoa yhdyntä ei voi aiheuttaa etkä ole tehnyt mitään väärin kun tuli vuoto :red-heart:Niitä voi valitettavasti tulla onnistuneessa raskaudessa myös ilman selkeää syytä. Varmasti säikäytti oli määrä miten suuri tai pieni tahansa. Toivotaan, että loppuu pian :red-heart:🌈
Kiitos, niin tosiaan toivotaan ❤️
 
Mä kävin hommaa testiin sellaset pahoinvointirannekkeet kun olo alkoi olla niin tukala ympäri vuorokauden, ja kas kummaa ekaa kertaa 5 päivään sain syötyä ihan lämmintä ruokaa tänään! 😄 Toki näistä huolimatta oksensin aamulla mut iso plussa ettei oo ihan koko päivää sentään kuvottanut niin paljoa🤞
Kiitos vinkistä, käyn heti huomenna ostamassa ja testaan josko saisin myös apua 🙏🏻🙂
 
Mä vedän armotta mitä tekee mieli 😁 mut ihan ok oon syöny, ehkä enempi roskaruokaa. Mutta en makeita hirveesti.

Mun pahoinvointi tulee jos kova nälkä mutta eniten ällö/huono/tukala olo jos närästää ja sitä on usein. Pyydän omeprazolia heti kun tiedän että onko tuolla elämää..
Mulla on tosi samanlaista, sit jos makaa liian kauan nii tulee sellai tunkkainen olo, jos liikkuu liikaa tulee sama olo ja sit just ruuan jälkeen ja jos ruuasta liian kauan. Ja pizzaa sekä ranskiksia tekis vaa mieli. Onneks jotenkin saanut muutakin alas, ehkä vähän liikaakin mutta se on sit tulevaisuuden murhe🤣
 
Mulla on tosi samanlaista, sit jos makaa liian kauan nii tulee sellai tunkkainen olo, jos liikkuu liikaa tulee sama olo ja sit just ruuan jälkeen ja jos ruuasta liian kauan. Ja pizzaa sekä ranskiksia tekis vaa mieli. Onneks jotenkin saanut muutakin alas, ehkä vähän liikaakin mutta se on sit tulevaisuuden murhe🤣

Mä oon tänään ihmetelly tota, että jos liikkuu niin tulee tunkkainen olo ja jos makaa liikaa, nii tulee kans tosi outo olo 😅 Miehelle kuvailin, että sellanen huono yleisvointi 🤔
 
Tää onkin todella mielenkiintoista! Vaikka voihan olla että vain eri raskaudet on erilaisia.

Mulla tyttö ja nyt nää oireet tuntuu aika samalta. Nyt on kyllä enemmän närästystä mutta se voi johtua siitä että tämä on jo toinen raskaus (tai no neljäs) tai kun mulla nyt enemmän painoa? En tiedä. Nyt ei ole ollut menkkakipuja mutta ties vaikka sekin johtua siitä että toka raskaus 🤷‍♀️ ja pää ollut vähemmän kipeä.
Mutta jännä sitten kun tietää sukupuolen ja mennään raskaudessa eteenpäin niin voi vertailla :) toivottavasti päästään tässäkin raskaudessa elävään vauvaan asti 🙏
Meillä on kyllä niin sama tilanne oireiden suhteen etten kestä😂
 
Mä oon tänään ihmetelly tota, että jos liikkuu niin tulee tunkkainen olo ja jos makaa liikaa, nii tulee kans tosi outo olo 😅 Miehelle kuvailin, että sellanen huono yleisvointi 🤔
Semmonen ku maha ois ähky ja samalla nälkä ja pieni paha olo ja närästys, miten ihanaa🤭
 
Mies sano illalla, että mun tissit on kasvanu 🤭 Vaikea huomata ite ku on normistikin D-kuppi 🥴 Tänään ne on ainakin ollu arat ja raskaan tuntuiset 🤔
 
Miulla on ollut vasta tosi lievää pahoinvointia, juilimista vähän alavatsalla, raudan makua suussa ja turvotusta. Aika vähän vielä mutta kahotaan miten muuttuu, kun mennään vähän pidemmälle.
 
No torkuin sit vielä puolen tunnin pätkissä pari tuntia ☺️👍🏻 Mä niin kovasti odotan sitä, että kohtu nousee häpyluun yli ja sais kädellä tuntea sen kohdun ❤️ En muista yhtään oliko se vasta jollain rv 14 ku niin tapahtuu 🤔
 
Tuo heräily on inhottavaa. Mäkin heräsin tänään 04 enkä nukahtanut enää sen jälkeen. Varsinkin, kun tietää että lapset heräävät parin tunnin päästä eikä välttämättä ehdi nukahtamaan uudestaan.
 
Tuo heräily on inhottavaa. Mäkin heräsin tänään 04 enkä nukahtanut enää sen jälkeen. Varsinkin, kun tietää että lapset heräävät parin tunnin päästä eikä välttämättä ehdi nukahtamaan uudestaan.
Minä heräilen vaan koska tämä pikkuinen heräilee joskus hirveet raivoitkut tai muuta.. nyt huomannut, että poskihampaita tulossa ainakin 2 joten selittää nämä huonontuneet yöt vaikka yleensäkin heräilee pari kertaa. Joskus jopa herää leikkimään klo 2-4 aikoihin yöllä menee kyllä nukkumaan takas joskus tunnin päästä mutt silti..😓 no ainakaan ei tuu shokkina sit uuden myötä ne huonot yöt ku nytkään ei nukuta 🤣
 
Takaisin
Top