Oireet

Täällä ei kans muuta kun maha kipeä. Ja se nyt ei kerro mitään kun on niin kauan jo ollut. Taidan kyl kohta ottaa sen panadolin kun ei näitä kipujakaan viikko tolkulla vaan jaksais... ja ei kyl ollut enneuni, jos ois ollut niin jotain ois jo tapahtunu. Toivottavasti ois äippäpoli jo tiistaina ja päättäisivät samantien käynnistää. Alkaa olla oikeesti niin kurkkua täynnä tätä vitun raskautta, että järki menee. Ei oikeesti enää ees intoile siitä vauvasta, haluaa sen vaan pihalle tuolta ja nopeeta. Menny maku koko touhuun muutenkin.
 
Täällä ei kans muuta kun maha kipeä. Ja se nyt ei kerro mitään kun on niin kauan jo ollut. Taidan kyl kohta ottaa sen panadolin kun ei näitä kipujakaan viikko tolkulla vaan jaksais... ja ei kyl ollut enneuni, jos ois ollut niin jotain ois jo tapahtunu. Toivottavasti ois äippäpoli jo tiistaina ja päättäisivät samantien käynnistää. Alkaa olla oikeesti niin kurkkua täynnä tätä vitun raskautta, että järki menee. Ei oikeesti enää ees intoile siitä vauvasta, haluaa sen vaan pihalle tuolta ja nopeeta. Menny maku koko touhuun muutenkin.

Oliko niin et säkin olit jostain tee seudulta? Ilmeisesti et vielä ole saanut aikaa yliaikaiskontrolliin? Eikös sulla ollut muutaman päivän ennen mua (17.9 meillä)? Mietin vaan koska itelle tulee tuo aika kun ei vissiin tuolta masusta olla ulos tulossa. Toki voishan sitä tietty kysästä samalla jos tänään joutuu käymään tarkistamassa tilanteen tuon liikkeiden vähyyden takia...
 
Huomenna rv 42 eli käynnistykseen tämä nyt sitten menee. Harmittaa tosi paljon kun olisin halunnut luonnonmukaisesti lähtevän käyntiin. Edellisetkin synnytykset lähtenyt itsestään käyntiin. Tosi pettynyt omaan kroppaan. Eilen illalla tuli lieviä supistuksia nelisen tuntia mutta hiipuivat sitten yöksi.
 
Ronsu: tampereelta olen juu. Perjantaina kun kävin tayssissa liikekonrrollissa niin sanoi, että soittavat puhelimella yleensä rv 41+jotain ja antavat yliaika kontrollin seuraavalle päivälle. Esim mulle ei oltu viä pe varattu aikaa (tarkasti koneelta), mut sanoi että soittanevat mulle maanantaina tai tiistaina ja kontrolli on sitten tiistaina tai keskiviikkona. Ja viimeistään torstaina (41+5) on sitten käynnistys, sen edemmäksi ei enää anneta mennä. Sanoi, että kannattaa varautua kyllä siihen, että joutuu jäämään heti kontrollista osastolle, varsinkin jos on jotain vialla tai jos siellä ei oo kiire sillon.
 
Eli eiköhän sullakin ronsu sit käynnistetä pe/la akselilla. Mulla oli la siis 15.9.

Juu näin itekkin oon vähän laskeskellut... Toki toivottavasti tulis itse ennen sitä. Esim vaikka nyt heti. Mun mielestä tänään olis ollut hyvä päivä syntyä. Nimittäin anopin synttärit 25 ja mun 27 tätä kuuta niin olis ollut tuon miehenkin helppo muistaa kaikki [emoji23]
 
Mikä meininki täällä? Ketään synnyttämässä?
Täällä on lähes koko päivän supistellut... voisiko tää ihan oikeasti tulla koht puoleen ulos? Jo toinen päivä putkeen kun supistaa :eek:
 
Täälläpä istutaan sohvalla ja masuun sattuu. Tosin ei nyt toviin oo supistanut kyl. Mutta mä oon niin jo kaiken toivon heittänyt, että tää luomusti ulos tulis. :smiley-angry017

Joka päivähän on supistellut, välillä pitkät tovit säännöllisestikin. Mut huomenna varmaan soittavat aikaa äippäpolille ja käynnistys sitten ens viikolla, mieluummin aiemmin kun myöhemmin. Ainoo minkä voimalla jaksan mitään. Masentaa tosi paljon. Niin pettynyt omaan kroppaan, taas. Tän piti olla se voimaannuttava ja eheyttävä kokemus kun esikoinen oli niin traumaattinen ja oma kroppa mut niin petti. Jotenkin pelkään, että tästä jää vielä pahemmat traumat. Toisaalta en tajua miten oon voinut olla niin tyhmä, että ajattelin tän sujuvan hyvin, kun eihän mikään muukaan oo viime aikoina putkeen mennyt...:sad001
 
Tosi kurja emppuli siun tilanne voimia ja tsemppiä tosi kovasti tuleviin päiviin toivottavasti kuitenki kaikki muuttuu hyväksi .

Täällä tosi tosi väsyny olo vaan tänään ihan puhkinainen olo ja voimat pois. Ei muuten mtn ihmeempiä tuntemuksia näiden jo monien iltojen perus kipujen lisäksi.
 
Juu ei täälläkään mitään normaalista poikkeavaa. Supistaa mut tuskin on ulos tulossa. Iltaa kohti myös liikkeet lisääntyneet....
 
Emppuli jaksu hali:Heartred sulla kieltämättä ollut noita vastoinkäymisiä:sad001
Jaksuja muillekin, jospa nää meidän pienet lopettais meidän piinaamisen ja syntyisivät! Minä ajattelin ottaa kohta panadolin ja lämmittää jyväpussin ja lähtee nukkumaan...
Ps hiukan verestävää limaa pöksyissä bongattu:wink
 
Voi että, toivottavasti kohta alkaisi jokaisella tapahtua! Äippä x5:n tuntemukset kuulostaa ainakin jo lupaavilta! Tulen aamulla taas kurkkaamaan teidän tilanteen :)
 
Imme turhaan ainakaan mun tilanteita tuut...
Yhtä raskaana ollaan kuitenkin aamulla kun ollaan nytkin... Huoh!
 
Juu, täällä kans pettyneenä (taas) nukkumaan. Toivottavasti huomenna jo soittaisivat tayssista ja pyytäsivät jo tiistaina sinne ja sais jäädä sille tielle. Meillä on vielä kaverien muutto lauantaina ja mies on lupautunut auttamaan niin vähänkö ärsyttäis, jos ei pääsisikään. Nää kaverit siis auttaneet meitä tosi paljon ja oikeesti tarvittis apua kipeesti. Tottakai ymmärtävät ettei mies pääse, jos oon edelleen lauantaina sairaalassa, mutta harmittais tosi, tosi, tosi paljon kaverien puolesta... ne aina auttaa meitä ja sen kerran kun oikeesti apuu tarttisivat niin sekin menee reisille. Huoh...
 
Huomenta! Ei varmaan tuu kellekään yllätyksenä, että täällä ei yön aikana tapahtunu mitään. Tai no, se oli yllätys et kerrankin sai nukuttua. Ja kauhee flunssa on pukannu. tai ei se flunssakaan niin yllätys ollut kun esikolla on taas niin osasinkin jo odottaa. Tänään pitäs sit tayssista tulla soittoa :nailbiting: käynnistyskutsu nääs. Ei oo kiva mennä käynnistykseen sit kipeenä mut eip se oo kiva olla tukossa näin turvonneenakaan, että eipi voi mittää...

Toivottavasti muilla on ollut parempi tuuri yön aikana!!
 
Tuskin sekään yllätyksenä tulee et täälläkin ollaan edelleen yhtenä? Jumalauta!
Emppuli ihanaa että sait nukuttua:)
Toivotaan et saat sen käynnistys ajan!
 
Ja samoin täällä edelleen yhtenä. Toivottavasti Emppuli tulis aika tänään.
 
Mulla oli huono yö pyörin ja hyörin. Onneks emppuli sait levättyä :) Toivottavasti tulee aamupäivästä jo soittoa ni ei tarvi koko pv ootella.

Äippä voihan hitsi sais sielläkin alkaa jo tapahtua ennen ku siun äiti lähtee poijes ei auta ku toivoa.

Täälläkään ei sen kummempia kun taas aamusta kunnon limojen tuloa. Kerhoo pitäs lähteä tuon keskimmäisen kanssa, ois ihanaa ku sais vaan maata ja olla pois ihmistenilmoilta.
 
Täälläkään ei ole tapahtunut mitään.. tällä viikolla saisi tulla niin ei tarvi yliaikaiskontrolliin ja sen myötä käynnistykseen mennä...
 
Ja täälläkin edelleen yhdessä koossa! Mulla on yliaikaiskontrolli perjantaina (41+5) ja käskivät varautua sillon jäämään osastolle. Eli kaikki mitä sitä ennen tapahtuis olis pelkkää positiivista. Eilen supistellu taas napakammin, mut vaan pari kertaa tunnissa. Yöllä nukun tunnin pätkiä; millon supistaa, millon pissahätä, millon lonkka kipee jne.

Tzemppiä kaikille kanssaodottajille, kyllä tämä kai tästä...
 
Takaisin
Top