Oireet

Täällä vaakatasossa korkean verenpaineen johdosta. Tänään neuvolassa käyty 38+5. Ens viikon pe ehkä käynnistys jos on paikat kypsät. Eli minun tapauksessa kiinni on ja kaulaa varmaan 20cm jäljellä! Argh.. :/
 
Jos ei iho palaudu heti niin on turvotusta.

Heh, Kävin tarkastaan mun arviointeja kun on tullu paljon hutilyöntejä kännykällä selatessa...tämä yks löyty seasta. Eli en tieten laittanu peukkua alaspäin tähän postiin :hilarious:
 
Heh, Kävin tarkastaan mun arviointeja kun on tullu paljon hutilyöntejä kännykällä selatessa...tämä yks löyty seasta. Eli en tieten laittanu peukkua alaspäin tähän postiin :hilarious:
Kyllä mä vähän sitä sillon ihmettelin mutta aattelin ettö jollain huono päivä/ vahinko :grin
 
Kyllä mä vähän sitä sillon ihmettelin mutta aattelin ettö jollain huono päivä/ vahinko :grin

Noh, on mulla lipsahtanu tyhmä ja vanhaki, mutta huomasin niissä tapauksissa kuitenki heti! Puhelimessa peukku ylös ja samaa mieltä on edellämainittujen yläpuolella :hilarious:
 
Mä en itseasiassa tiedä käynnistykselle mitään muuta syytä kuin tämä minun hankala olotila. Ei siis ole mitään radi tms syytä. Ei pysty oikeen mitään tekemään ja kuitenkin pitäisi tuota kuopusta hoitaa ja arkea täällä pyörittää. Lähinnä tämä tekemisen vaikeus johtuu tästä hirvittävästä ylipainosta.
 
Täällä vielä yhtenä mutta jtn on supistusputket tehny. Siis pari päivää 5-10min välein jaksoissa. Nyt vuotaa limatulppa ja vähän verta.. Supistukset vaan toivottavasti nyt voimistuisi/tihenisi tästä. Arvasinkin, että kestää.. latenssivaiheet olleet
päiviä ennen ku tietoa lähdöstä.
Selkään ja reisiin menevät supistukset on muuten hyvä merkki!
Selässä itsellä paine.. jokohan tänä yönä (?).
 
Kuulostaa ainakin ruusunen hyvin lupaavalta :) voikun lähtis käyntiin ja pääsisit synnyttää :angelic:
 
Ruusunen toivottavasti pääsisit tosi toimiin:wink täällä supistelut taas tiessään ...
Kauanhan niitä kestikin o.O kohta saunaan!
 
Täällä vielä yhtenä mutta jtn on supistusputket tehny. Siis pari päivää 5-10min välein jaksoissa. Nyt vuotaa limatulppa ja vähän verta.. Supistukset vaan toivottavasti nyt voimistuisi/tihenisi tästä. Arvasinkin, että kestää.. latenssivaiheet olleet
päiviä ennen ku tietoa lähdöstä.
Selkään ja reisiin menevät supistukset on muuten hyvä merkki!
Selässä itsellä paine.. jokohan tänä yönä (?).


Tsemppiä.. Ja mä kun olin ajatellut että ollaan yhtä aikaa, mutta nyt näyttäs siltä että viet voiton. :happy:
 
Onks jollain muulla vatsa kovin pinkeenä koko ajan? Ei siis ole varsinaisesti supistus. Häiritsee aikalailla puuhia päivällä ja yöllä nukkumista, kun ei oikein saa itteensä käännettyä kyljeltä toiselle. Valtaosan ajasta vatsa siis pinkeenä ja varmasti on vauvalla ahdasta. Liikkeet kyllä tunnen...
 
Ruusunen Pääsitkö jo tositoimiin tai saanut pikkusen jo syliin?:)
Henniliini aika ajoin on kyl hyvin pinkee maha... hengittäminenkin työlästä:eek:
 
Nauratti sairaalassa ollessa, kun yhtäkkiä hätäännyin kauheasti, kun tajusin, etten ollut tuntenut vauvan liikkeitä yhtään ja makasin juuri selällään ollen varma, että kohtu painoi kaikki mahdolliset valtimot ja laskimot, eikä istukka enää toimisi. Sitten tajusin, että vauva pötköttääkin tyytyväisenä vieressä :hilarious:
 
Onko muilla ollut sellasia menkkamaisia alamaha kipuja? Mulla on nyt monena päivänä ja varsinkin iltaa kohden ollut maha tosi tosi kipeä. Ei oikein mitää asentoakaan löydy, välillä särkee niin ettei liikkuun meinaa päästä ja välillä lievemmin.. ja toosa on kun tulessa ja sukkapuikkoja tuikkii yleensä samaan aikaan.. tuskin siis mitään enteilee, niin monta päivää on tätä ollut, mutta lieneekö normaalia? Ei mulla esikosta tällästä ollut. Eilen olin kuitenkin siä sairaalas chekissä, että lapsella kaikki lienee hyvin, mutta ärsyttävää tällänen päivittäinen kipu. Voishan sitä sen 3 tonnista panadoolia vetää napaan joka päivä, mutta ei vaan viittis. Muutenkaan kauheesti noista lääkkeistä perusta.
 
Mulla on parhaillaan menkkajomot päällä ja on ollut joka raskaudessa ja tässäkin aiemmin:wink ovat kuulemma jotain kypsytys kipuja! Täällä p*ntu, ”lenkkeilty”, just saunottu ja kohta mies hieroi jumeja auki hartioista.
Tuloksena just menkkakipu, muutamia kipeitä supistuksia ja järkyttävä paine toosassa...niin ja oksettaa:eek:
Voi video kuinka taas petynkään jos ei vieläkään mitään tapahdu!
 
Äippä en haluaa manata piruja seinälle, mutta mulla tosiaan ollu nyt viikon noi oireet. Ja tänään 41+0 eikä vittistä eikä vottista tapahdu. Tänään ei sentään oo supistellu montaa tuntia putkeen siten, että on jo miettinyt pitäskö soittaa lastenvahteja paikalle. Oli aika ihmeissään siä sairaalaskin eilen ettei viä syntynyt kun esikko tuli aiemmin ja nyt ollu paikat auki jo niin kauan. Että eiköhän tää käynnistykseen mee :mad::inpain::smiley-angry016:smiley-angry019
 
Emppuli, mulla on ollut nyt kans pari päivää sellasta alavatsa”kramppia”/-särkyä. Tosin niiden yhteydessä supistaa samalla. Aamuisin helpottaa mut iltaa kohden kiristää taas enemmän. Ja vauva liikkuu samalla tosi paljon :D
 
Takaisin
Top