Oireet

Ruusunen jaksuja sinne kipujen kanssa! Ei ole kivaa ei... täällä tuikkii vaan kohdunkaulaan kun jätkä dippialee exitin suulla o.O
 
Täällä tuikkinu sukkapuikkokipuja koko illan kohdunkaulaan ja nyt levis kivut nivusiin ja alaselkään. Muutama kipeempi supistuskin tullu loppuillasta. Katotaas, miten täs uni tulee, kun pikkunen flunssakin vaivaa niin nenä tukossa...

Tzempit muillekin kipuilijoille :thumleft
 
Imme ja tuutuh oliko tulpan irtoaminen synnytyksen laukaiseva tekijä?:) onko kukaan muukaan lähtenyt/lähtö kuopissa? Täällä tissit vaan super raskaat ja hellät... illalla tulis sit mun äiti meille, pääsee siis mies mukaan synnärille jos vaan vauva tajua tulla seuraavan 1,5viikon aikana:wink äkisti vois historiaa peilaten kuvitella että ens viikolla tulis:wink
 
Mä oon "lähtökuopissa" :wink Mutta vauva ei, heh. Mulla on tissit ollu hellät jo muutaman viikon. Huomenna olis taas hyvä päivä lähtee synnyttää kun meidän talouden molemmat autot on huollossa... katsotaan kuinka käy.

Täällä odotellaan kanssa Immen ja Tuutuhun uutisia :)
 
Pöh, täällä ei valitettavasti ole tapahtunut mitään! Jonkin verran jomotellut, mutta siinäpä se. Toivottavasti Tutuuhilla sujuu paremmin. Tein eilen jopa kakun pakkaseen, kun haluan katsoa, kuinka paljon kakun rakenne kärsii pakastuksesta. Samalla innostuin leipasemaan mustikkapiirakkaa, jota tosin itse en uskaltanut sokerien takia syömään :meh:
 
Pöh täälläkin. Supisteli illan 10 min välein sekä aamuyön epäsäännöllisesti. Piti nojailla ja seisoskella. En tiedä onko tuo tulppaa vai mitä, hyvin hintsusti irtoaa. Nyt lähinnä vi%$#taa. Miten jaksaa vielä koko ensi viikon odottaa jos tää supistelu jatkuu näin. :sad001
Kiva kuulla että moni ois jo lähtövalmiina :) tuleeko Äippä5 sun äiti teille noin pitkäksi aikaa apuun? Luksusta! Toivotaan että vauva syntyy pian. Ja muille myös tsempit!
 
Tuutuh tulee joo:) teoriassa kiva juttu mut sit pidetään mielessä et oon asunut omillaan 17v-> et hyvin nopsaan alkaa hermoa kiristää kun ollaan äitin kaa aika saman luontoisia ja meillä on aivan erinlaiset tavat toimia noiden likkojen kaa... mä toimin niinku ne aikanaan toimi ja meidän kasvatti mut äiskä elää mummotus vaihetta ja paapoo... noh jospa toi pikapuoliin tajuis syntyä niin tarvii ihan koko 1,5 viikkoa olla:D se siis lähtee kun kotiudun vauvan kaa...mua vaan ahdistaa jos nurkissa muita kun oon siinä vauva kuplassa ja ”jakotautiviikoilla”:wink
 
Tsemppiä! Joo on se kyllä toisaalta aika hurjaa olla monta päivää samassa tilassa. Itsekkään kestäis. Yritä ottaa ilo irti; takamus sohvalle ja jalat ylös. :wink
 
Täällä kans tänää leivottu koko aamu ja siivoiltu sisältä ja ulkoakin terassia syksyisempää fiilikseen. Tänää ois 2v synttärit ja iltapäivä meneeki vieraitten kanssa. Aamusta kävi mun äiti ja oli pari tuntia. Huh tuntuu et oon nyt jo ihan valmis nukkumaan ja iltaa odottamaan,mut viel pitäs jaksaa.
 
Täällä kans on liikuttu, lenkkeilty ja siivoiltu. Mennyt viikonloppu olisi ollut paras ajankohta synnyttää mutta vauva erimieltä. Ensi viikoksi ti-pe sitten mun isä varattuna.. Eivät halua jäädä päinsä jos lähtö tulee yöllä. Sen verran alkaa kyllä jo tihkaisemaan kaikki että valmis olisin synnyttämään. Tiistaina se poli aika että nähtäväksi jää mitä siellä tehdään.. Paras olisi aikataulullisesti jos saisi jäädä sille tielle, ja keskiviikkona olisi vauva sylissä. Loppuviikko huonoin mahdollinen ajankohta :grin seuraavalle viikolle en toivo menevän..

Mutta minkään valtakunnan limoja ei näy eikä kuulu, toosa kyllä vihloo ja on tulessa. Supistuksia jonkun verran, säännöllisen epäsäännöllisesti.

Äippä, nyt vaan ilo irti ja annat Mumman mummoilla. Ei ehkä niin helppo homma mutta yritä :happy:
 
Täällä ei kans mitään kunnon merkkejä, vaikka kuinka oon yrittäny vauvaa viikonlopun suostutella puhumalla ulos! :D Tosin omalla huonolla tuurillani sain hankittua alkuviikosta flunssan just nyt tietenkin ja siitä oon yrittäny parantua huonolla menestyksellä, joten en tiedä, miten synnytyksen edes jaksaisin. Mulla oli äippäpoli torstaina (insuhoitoisen radin vuoksi) ja lääkäri järkytti mua sanomalla, että hän oli ajatellu käynnistellä jo silloin mutta siirretään flunssan takia maanantaille! Siksi oon siis toivonu synnytyksen käynnistyvän viikonlopun aikana, mutta eipä vaikuta lupaavalta, kun ainoat merkit on ollu muutama pikkuisen tuntuvampi supistus... o_O Ja tänään 39+2. Huomenna aamulla siis odottaa labrat ja lääkärikäynti äippäpolilla ja sit varmaan käynnistyshommat, joita todellakaan en odota innolla! :sad001 Tosin sektio ahdistaa ajatuksena vielä enemmän, joten toivottavasti siihen ei jouduta. Mutta nyt alkaa vähän kauhistuttaa tuo huominen...
 
Tsemppiä Memminen huomiselle! Hyvin se käynnistys varmasti menee :)

Täällä järkyt vihlomiset kohdunsuulla kun vauva liikkuu.

Onkohan Tiitanen vielä täällä? Kirjoitteli aiemmin aktiivisesti mutta nyt en ole kirjoittelua nähnyt. Jäi kissa profiilikuva mieleen.
 
Täälläkin siivottu kämppä ja leivottu eikä mitään oloja että synnyttämään tarviis lähtee... närästystä lukuun ottamatta aika jees olo:/ huomenna olis suunnitteilla treffit miehen kaa... nyt kaikki keinot käyttöön et saa babyn ulos, kerran mummo tulo taloon :D
 
Äippä x5, treffit miehen kanssa kuulostaa ihanalta luksukselta. Viimeksi ollaan taidettu olla treffeillä 8 kuukautta sitten (ellei nt- ja rakenneultria lasketa treffeiksi :hilarious:).
 
Imme, lohduttaako et meillä on 2,5vuotta kun ollaan oltu jossain kahdestaan :wideyed: meillä ei siis oo isovanhempia ja mun ystäville en haluu jättää hoitoon :grin
 
Ahven, oho! Onpa teillä vierähtänyt tovi :eek: meillä oli myös ensin 1,5 vuoden tauko, kunnes uskalsin jättää esikoisen äitini kanssa kaksin siksi aikaa, että hotkimme hirveällä hädällä ravintolassa miehen kanssa ruokamme hääpäivänä :hilarious: jäi jälkkäritkin syömättä :grin yöreissua ei olla vieläkään tehty, mutta onneksi sellaiseen ei ole ollut tarvettakaan :) joskus sitten
 
Me kyllä yritetään pitää häpeilemättä parisuhteesta huolta ja aina jos on mahdollista niin lähdetään kahdestaan vaikka vaan kahville! Yötä saadaan hyvin harvoin olla kahdestaan että kaikki lapset olis jossain mutta että sentään päästään jonneen kaksin on mahtava henkireikä parisuhteelle...
Ja meillä on diili että sillon me ei puhuta lapsista/koti tai työasioista:wink se pari tuntia me ollaan vaan me, eikä äiti ja isi:p
 
Äippä x5, tuohan on oikeasti vain tosi hyvä! Joskus todellakin tekee hyvää olla ihan vain me, ei äiti tai isi. Jokainen parisuhde kaipaa aikaa ja sitä pitääkin nimen omaan ottaa täysin häpeilemättä! Hyvä ja toimiva parisuhde on myös erinomainen pohja onnelliselle perheelle :)
 
Äippä x5, tuohan on oikeasti vain tosi hyvä! Joskus todellakin tekee hyvää olla ihan vain me, ei äiti tai isi. Jokainen parisuhde kaipaa aikaa ja sitä pitääkin nimen omaan ottaa täysin häpeilemättä! Hyvä ja toimiva parisuhde on myös erinomainen pohja onnelliselle perheelle :)

Juurikin niin! Hyvin helposti sitä urautuu ja unohtaa olla rakastavaiset, parikin tuntia sillontällön tekee jo hyvää ja auttaa jaksamaan ruuhkavuosia:wink
 
Takaisin
Top