Oireet

Joo onhan ne plussia mut silti on kummituksia kappelissa asian suhteen :D Taidan soittaa kyllä ja sanoa tästä oireiden vähenemisestä mikä alunperin asian pintaan sai... Sitäku on tämmönen ressiperse eikä koskaan oo mikkään hyvin. :|

Näytti mun silmään samanvahvuisilta, mutta soita ihmeessä jos vaan helpottaa stressiin! Ja tuu sit kertoos mitä neuvolassa sano? :)
 
Mulla on tänään ollu suoraan sanottuna paska päivä. Yö meni ihan hyvin vaan yhellä herätyksellä, mutta voisin silti nukahtaa pystyyn! Laahustan ihan zombina esikoisen perässä. Väsymys on selkeesti siis voimistunu.. Eilen illalla myös etovaa oloa.. Näinköhän tässä raskaudessa mulla tuleekin iltapahoinvointi :D
~5+6
 
Mä myös juuri luin jostain, että hcg heittelee noustessaan, joten testejä ei kannattaisi tehdä useampia. Mutta ymmärrän kyllä huolesi vaikka tosi vahvoja nuo plussat ovat.

Okei... tätä en ollu lukenut vielä mistään. Vaikka toki sen tiedostanu että turhaa testailla useammin jos plussa tullu... tuo vähän helpottaa et siinä voi heittoja olla.
 
Okei... tätä en ollu lukenut vielä mistään. Vaikka toki sen tiedostanu että turhaa testailla useammin jos plussa tullu... tuo vähän helpottaa et siinä voi heittoja olla.

Tunkeilen tuolta maaliskuisista... hcg arvo nousee alkuraaskaudessa tasaisesti mutta sen määrä virtsassa voi heitellä, siksi testiviivat voi olla eri vahvusia.
Mulla on takana 6raskautta ja nyt la maaliskuussa. Mun gyne on monta kertaa sanonu että viivan vahvuudella ei ole väliä vain sillä onko viivaa vai ei.
Onnellista odotusta teille kaikille!

Hena ja Toivo-Sinikka 18+0
 
Tunkeilen tuolta maaliskuisista... hcg arvo nousee alkuraaskaudessa tasaisesti mutta sen määrä virtsassa voi heitellä, siksi testiviivat voi olla eri vahvusia.
Mulla on takana 6raskautta ja nyt la maaliskuussa. Mun gyne on monta kertaa sanonu että viivan vahvuudella ei ole väliä vain sillä onko viivaa vai ei.
Onnellista odotusta teille kaikille!

Hena ja Toivo-Sinikka 18+0

Kiitti sulle ja onnea sinneki odotukseen :Heartred
 
Tosiaan mulla ainakin väsymys lisää/ aiheuttaa pahoinvointia.. Olin myös vähän huolissani kun pariin päivään ei ollut lainkaan huonoa oloa, mutta nyt kun esikoinen taas on heräillyt öisin niin kas, pahoinvointikin palasi :D
 
Kann1kka, hyviä tsemppi vastauksia oletkin jo saanut, mutta tsempit täältäkin. Mun mielestä oireisiin vaikuttaa vahvasti myös oma pää! Muistan päivän kun olik esikoisesta menossa ar ulraan. Mulla oli ollut monta päivää tosi huono olo ja juuri edellisenä iltana ennen ultraa ei ollut minkäänlaisia oloja. Olin ihan paniikissa ja varma ettei siellä ultrassa mitään elävää olisi :D

Toivon, että mun pää tekee myös tällä hetkellä tepposia... Mulla on ihan sellanen olo että kesken menee... Ja jotenkin vähän menkkamainen olokin tuli.. Tätä tässä nyt rupesin panikoimaan, ja yritän itteäni rauhoittaa. Keskenmenot on niin yleisiä että tuntuu että ei voi olla niin hyvä tuuri etten joutuisi sitä itse kokemaan. (Hyvää tuuria noin niin kuin muuten ei kyllä meidän yrittämisessä ole ollut)
 
Tää IBS ei oo kiva yhtään.. Mitä vaan syö niin maha ei kestä sitä.. pitkään se hyvä jo olikin.. no toivottavasti rauhoittuu kun raskaus etenee.
 
Täällä nyt 5+2, en tietäis olevani raskaana ilman plussatestiä. Aluks heräilin öisin aina hetkeks aikaa ja oli kauhee nälkä kokoajan,mut nyt ei oo mitään, ei kertakaikkiaan mitään. Ehkä vähän, kerran päivässä/kahdessa päivässä joku menkkamainen kipu piipahtaa alavatsalla, mut siihen se sitten jää. Mahtaako tässä olla tulonpäällä yhtään mitään? :sad001
 
Saaramaria, pelkän oireettomuuden takia ei ole syytä huoleen. Kaikilla ei ole juuri minkäänlaisia oireita. Ja vaikka nyt ei ole oireita, niin myöhemmin saattaa ollakin. Helpommin sanottu, kuin tehty, mutta oireettomasta ajasta kannattaa nauttia.
 
Minäkin odotan vaan että paha olo tulisi, olis paljon todellisempaa :) Nyt tulee vähän ruskeaa vuotoa pyyhittässä...
Jos kaikki hyvin menee ja pieni pysyy kyydissä, niin lupaan etten valittele täällä myöhemmin huonoa oloa ja kaiken maailman kipuja ja kolotuksia! :D
 
En mäkään kyllä välttämättä tietäisi ilman testiä, sen verran vähäiset ja epäselvät oireet kuitenkin :) viimeeks aloin oksentamaan näihin aikoihin, joten mä todellakin nautin jos säästyisin siltä! Tän pienen etovan olon jotenkin kestää kun ei oo kun hetken aamulla ja illalla
 
Täällä nyt 5+2, en tietäis olevani raskaana ilman plussatestiä. Aluks heräilin öisin aina hetkeks aikaa ja oli kauhee nälkä kokoajan,mut nyt ei oo mitään, ei kertakaikkiaan mitään. Ehkä vähän, kerran päivässä/kahdessa päivässä joku menkkamainen kipu piipahtaa alavatsalla, mut siihen se sitten jää. Mahtaako tässä olla tulonpäällä yhtään mitään? :sad001
Minulla oli koko esikoisen raskaus lähes oireeton, sitten puolenvälin jälkeen toki alkoi potkut tuntua ja mahakin näkyä, ja iso maha aiheutti kipua ja painetta. Mutta koko raskauden aikana ei ollut erityisempiä himoja eikä huonovointisuutta, ja tämäkin raskaus näyttäisi menevän samaa rataa.
 
Minullakin oireet ovat muuttuneet. Eilen aamulla heräsin migreenin, jota kesti koko päivän ja tänä aamuna pää oli vielä kipeä. Kipu vatsan alueella on loppunut, mutta välillä tuntuu sellaista tiukkuutta kun yrittää suoristaa itseään. Pahoinvointi ja närästyskin on pois, mutta jatkuva nälkä tuli tilalle. Väsymys on ainut mikä on pysynyt ja huoli, onko kaikki hyvin. Vielä pitää jaksaa odottaa reilu viikko jotta pääsee ultraan.
 
Eilen huomasin jännän tunteen alavatsalla kun istuutuu alas, vähän samanlainen tunne oli munasolujen kasvatuksen loppuvaiheessa kun soluilla alkoi olemaan jo kokoa.

5+4
 
Muokattu viimeksi:
Täälä kans oireiden vähyys ihmetyttää ja tuntuu vaihtelevan melkein päivittäin. Menkkajomotukset, selkäsäryt, ällötys,ruokahalun lisääntyminen, nännien arkuus, lievä väsymyt.o_O
 
10 kuukauden jälkeen keskenmenosta voin todeta olevani raskaana jälleen yessssss!!! ❤ viime sunnuntaina vielä oli nega mut eilen illalla jo melko selkeä viiva ja aamulla taasen vahvempi! :happy: on ihan eri fiilis ku viimesimmästä. Hypin kattoon! ❤ ❤ ❤ laskettu on kesäkuun lopussa. Oireita oli menkkojen puuttuminen, pienet alavatsa nippaukset, kipeet rinnat ja en tiiä onko väsymättömyys yks. Yleensä väsyttää älyttömästi mut nyt energiaa riittää 6 tunnin yöunilla. Mut yks asia mua mietityttää: miks pistää navan seudulle? Onnee muillekin plussanneille! ❤ 4+6
 
Muokattu viimeksi:
Onnea papupata 23! :happy:

Jäätävä turvotus saapui vimein tännekin mutta muita oireita ei vielä ole. Viime raskaudessa oli paljonkin oireita mutta päättyi silti km. Tuntuu epätodelliselta kun mistään tunnista olevansa raskaana paitsi plussasta testissä.. reilu viikko ultraan, en ehkä kestä :wacky:
 
Onko muilla näitä menkkakipuja? ja vähän selkäsärkyä?:nailbiting:
 
Takaisin
Top