Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullaki on ihan karmiva nälkä koko ajan, ärsyttävää!

Eilen (4+5) alkoi etova olo. Rinnat ovat myös tosi kipeät.

Vähän kyllä huolestuttaa tuo mahdollinen pahoinvointi, kun rv8 olisi työmatka edessä. :nailbiting:

Tää alavatsan vihlonta on kyllä ärsyttävin oire.. aiheuttaa pelkoa enemmänkin..

Turvotus vaivana myös, eilen sukukekkereissä mietin jo arvaavatko raskauden näin varhain kun lasteni leikkiessä lääkärisetillä anoppi kehotti heitä kuulostelemaan stetoskoopilla vatsaa sydämen sijaan :D

-pallokala- kyllä lasketaan.. mä en jaksa kesittyä mihinkään, enkä saa mitään aikaiseksi. Aivan hattarapää :D

Tää nälkä vaan pahenee päivä päivältä. :D Ennemmin näin päin ku se et voisin pahoin vaikka nyt alkaa aika pian etoa sen jälkeen ku tulee nälkä...

Täällä on ollut tänään ihan kauhea päivä, vatsaan sattuu ja oksettaa...

Sattuuko S1N1 vatsaan huolestuttavasti vai ihan normaali raskausoiremaisesti?

Mulla ei oo kyllä muuta poikkeavaa kun rintojen arkuus. Äsken sain kyllä sellasen raivarin miehelle että aattelin keskenmenon vielä itselleni aiheuttavan :)

Lasketaanko dementia myös ja jos se tulee jo nyt niin kuinka pahana on myöhemmin, vaatiiko laitoshoitoo? :D Ei meinaa muistaa mitä on kirjotellu ja tekee mieli seuraavana päivänä kirjotella kaikki uudelleen..
Mä oon myös nykysin ihan lahopää! Unohtelen asioita ja juttelen ihan omiani niin himassa kuin duunissakin :hilarious:

Lasketaanko yleinen saamattomuus oireeksi? :hilarious:
Mä yhdyn myös tähän! Musta tuntuu, että kauhea vaiva nousta ylös sohvalta ja vaikka täyttää tiskikone :grin Ehkä pahinta kun tää saamattomuus alkaa ilmetä myös duunissa :hilarious:

Tulppaani, mä luulen että vatsakipu on mun kohdulle tyypillistä supistelua, en ole huolissani, koska edellisessä raskaudessakin oli. Olo on vaan sen takia todella epämukava :(

Mullakin muuten dementiaa pukkaa ! Töissä ehdin monta kertaa unohtaa potilaan nimen, kun olin menossa pyytämään aulasta, vaikka olin juuri lukenut tarkasti nimenkin. Ja miehen synttäri päivän unohdin. Tiesin siis, että on synttärit mutta sit kuitenkin unohdin :banghead:

Aargh mua ahdistaa. Tuntuu että pahoinvointi on ollu nyt noin viikon vähempänä, oikeastaan tosi vähissä verrattuna ku viikko sitte to-la aamut oksensin. Oon mielestäni kyllä syönyt paremmin ja ajattelin että johtuisi siitä. Ei oo myöskään väsyttäny niin paljon. Nyt olis siis 7+4.

No... erehdyin nyt sitte keskiviikkona (?) tekee uuden testin ja se näytti vaaleammalta kuin viimeisin testi jonka oon tehny ehkä viikolla 5? Tein sit myös torstaina ja tänä aamuna, aamupisusta ja miks musta tuntuu et nää on vaaleampia?! :sad001 Onks HCG laskemassa vai onko normaalia tää vaaleneminen? Mitään vuotoa ei ole. Muutenkin tää viikko on pelottanu oireiden vähenemisen takia et jotain menee pieleen. Neuvola vasta 6.11... Viikonloppu enkä saa neuvolan tätiäkään kii ennenku maanantaina. Viivat linkissä, neljä alinta nyt siis olennaisia.

http://aijaa.com/XY06YK
WWXHhY

Aargh mua ahdistaa. Tuntuu että pahoinvointi on ollu nyt noin viikon vähempänä, oikeastaan tosi vähissä verrattuna ku viikko sitte to-la aamut oksensin. Oon mielestäni kyllä syönyt paremmin ja ajattelin että johtuisi siitä. Ei oo myöskään väsyttäny niin paljon. Nyt olis siis 7+4.

No... erehdyin nyt sitte keskiviikkona (?) tekee uuden testin ja se näytti vaaleammalta kuin viimeisin testi jonka oon tehny ehkä viikolla 5? Tein sit myös torstaina ja tänä aamuna, aamupisusta ja miks musta tuntuu et nää on vaaleampia?! :sad001 Onks HCG laskemassa vai onko normaalia tää vaaleneminen? Mitään vuotoa ei ole. Muutenkin tää viikko on pelottanu oireiden vähenemisen takia et jotain menee pieleen. Neuvola vasta 6.11... Viikonloppu enkä saa neuvolan tätiäkään kii ennenku maanantaina. Viivat linkissä, neljä alinta nyt siis olennaisia.

http://aijaa.com/XY06YK
WWXHhY

Vai oonko mä vaan nyt aivan sairaan vainoharhainen ku pelottaa epäonnistuminen... :(

kann1kka ymmärrän paniikin ihan täysin, reagoisin varmasti itse samalla tavalla.. Mutta ei tuo mielestäni aivan oleellisesti ole haalistunut, joku joskus sanoi että eri valmistuserissäkin saattaa olla omat vaihtelunsa. Ootko käynyt ultrassa ollenkaan?

kann1kka ymmärrän paniikin ihan täysin, reagoisin varmasti itse samalla tavalla.. Mutta ei tuo mielestäni aivan oleellisesti ole haalistunut, joku joskus sanoi että eri valmistuserissäkin saattaa olla omat vaihtelunsa. Ootko käynyt ultrassa ollenkaan?

En oo käyny ultrassa eikä oo varaa kyl yksityiselle ny mennäkään... En tiiä ottaisko kunnallinen puoli vastaan ennemmin jos perustelisin asiaa tällä panikoinnilla. Henkisesti hermoraunio:/

Kann1kka, mä ymmärrän myös pelot ja huolet. Mutta kyllähän nuo sun viivat on vahvoja plussia :)
Soita oman mielenrauhan vuoksi maanantaina neuvolaan ja kerro tilanne, josko ne ymmärtäisi ja pääsisit sitä kautta ultraan :happy:

Kann1kka, mä ymmärrän myös pelot ja huolet. Mutta kyllähän nuo sun viivat on vahvoja plussia :)
Soita oman mielenrauhan vuoksi maanantaina neuvolaan ja kerro tilanne, josko ne ymmärtäisi ja pääsisit sitä kautta ultraan :happy:

Joo onhan ne plussia mut silti on kummituksia kappelissa asian suhteen :D Taidan soittaa kyllä ja sanoa tästä oireiden vähenemisestä mikä alunperin asian pintaan sai... Sitäku on tämmönen ressiperse eikä koskaan oo mikkään hyvin. :|

Soita ihmeessä neuvolaan ja kerro huoli asiasta, jospa pääsisit sitä kautta ultraan. Olikohan se juuri rv8 kun mullakin esikoisesta tietyt oireet helpotti ja siitähän se ressi sitten alko.. :D

Mä myös juuri luin jostain, että hcg heittelee noustessaan, joten testejä ei kannattaisi tehdä useampia. Mutta ymmärrän kyllä huolesi vaikka tosi vahvoja nuo plussat ovat.

Ja mä huomasin, että jos olen väsynyt, mulla on tosi huono olokin. Mutta jos lepäilen ja torkahdan tai nukun ylipäänsä yöt hyvin, huono olo on lievempää. Oon vaan maailman huonoin ottamaan päikkäreitä. Nytkin yritän mun toisen pojan nukkuessa torkkua, mutta tunnin epätoivoisen pyörimisen jälkeen otin puhelimen käteen.

Takaisin