Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon myös nykysin ihan lahopää! Unohtelen asioita ja juttelen ihan omiani niin himassa kuin duunissakinLasketaanko dementia myös ja jos se tulee jo nyt niin kuinka pahana on myöhemmin, vaatiiko laitoshoitoo? :D Ei meinaa muistaa mitä on kirjotellu ja tekee mieli seuraavana päivänä kirjotella kaikki uudelleen..
Mä yhdyn myös tähän! Musta tuntuu, että kauhea vaiva nousta ylös sohvalta ja vaikka täyttää tiskikone Ehkä pahinta kun tää saamattomuus alkaa ilmetä myös duunissaLasketaanko yleinen saamattomuus oireeksi?
Aargh mua ahdistaa. Tuntuu että pahoinvointi on ollu nyt noin viikon vähempänä, oikeastaan tosi vähissä verrattuna ku viikko sitte to-la aamut oksensin. Oon mielestäni kyllä syönyt paremmin ja ajattelin että johtuisi siitä. Ei oo myöskään väsyttäny niin paljon. Nyt olis siis 7+4.
No... erehdyin nyt sitte keskiviikkona (?) tekee uuden testin ja se näytti vaaleammalta kuin viimeisin testi jonka oon tehny ehkä viikolla 5? Tein sit myös torstaina ja tänä aamuna, aamupisusta ja miks musta tuntuu et nää on vaaleampia?! Onks HCG laskemassa vai onko normaalia tää vaaleneminen? Mitään vuotoa ei ole. Muutenkin tää viikko on pelottanu oireiden vähenemisen takia et jotain menee pieleen. Neuvola vasta 6.11... Viikonloppu enkä saa neuvolan tätiäkään kii ennenku maanantaina. Viivat linkissä, neljä alinta nyt siis olennaisia.
http://aijaa.com/XY06YK
kann1kka ymmärrän paniikin ihan täysin, reagoisin varmasti itse samalla tavalla.. Mutta ei tuo mielestäni aivan oleellisesti ole haalistunut, joku joskus sanoi että eri valmistuserissäkin saattaa olla omat vaihtelunsa. Ootko käynyt ultrassa ollenkaan?
Kann1kka, mä ymmärrän myös pelot ja huolet. Mutta kyllähän nuo sun viivat on vahvoja plussia :)
Soita oman mielenrauhan vuoksi maanantaina neuvolaan ja kerro tilanne, josko ne ymmärtäisi ja pääsisit sitä kautta ultraan