Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä herään lähes joka yö siinä 4-5 aikaan ripuloimaan. On tosi paha olo, ja tuntuu, että molemmista päistä tulisi tavaraa. Oksentanut olen tosin vasta kerran. Otan osaa, on tosi ikävää kun yöunet katkeaa pahan olo takiaOnko kellään kokemusta siitä, että huono olo yllättää yöllä? Mulla on ollut parinakin yönä vähän huonoa oloa, mutta viime yönä heräsin kun vatsassa kiersi ja lopulta huonon olon aalto pakotti halailemaan pönttöä. Nyt on parempi, mutta tasaisesti velloo koko ajan. Tuntuu vähän vaikealta olla töissä.
Mä herään lähes joka yö siinä 4-5 aikaan ripuloimaan. On tosi paha olo, ja tuntuu, että molemmista päistä tulisi tavaraa. Oksentanut olen tosin vasta kerran. Otan osaa, on tosi ikävää kun yöunet katkeaa pahan olo takia. Jos sulla on pelkästään oksettava olo, auttaisiko siihen se että söisit jotain pientä? Keksi tms.
Noin joka toinen yö (keskimäärin siis, voi olla usean yön putkiakin ja sit pari hyvää yötä välissä) . Alkoi heti viikolta 4. Nyt 6+5 ja jatkuu vaan. Tähän on jo aika tottunut...Mulla oli yöllä juuri täsmälleen tuo olo, että molemmista päistä tulee tavaraa. Ämpäri sylissä istuin pöntöllä (anteeksi tää informaation määrä). Se helpotti ja aamulla enää etova olo jäljellä, helpottaa kun syön pieniä määriä, mutta todella vaikeaa keksiä mitä söisi.
Onko sulla siis joka yö tuo homma?
Edit: viime yönä en pystynyt kyllä edes ajattelemaan syömistä...