Oireet

Menkkamaiset alavatsakivut jo melkein kaksi viikkoa, sitä ennen vajaan viikon vihloi ajoittain alavatsalla. Väsyttää, janottaa ja pissalla saa juosta. Ja paleltaa, mutta se voi johtua siitäkin, että kotoa remontin takia lämmitys osittain pois käytöstä.
 
1,5viikkoa ennen plussausta alkoi oireet. Väsyttää, paleltaa: koko ajan villasukat ja villapaita kotona päällä, jatkuva nälkä, vahvat hajut ällöttää, huimaa, rintojen ja varsinkin nännien arkuus ja tuntemukset vatsassa. Öisin heräilen ja näen todella outoja unia.
 
Muokattu viimeksi:
Ite oon tuumaillut, että en huomais näitä oireita, ellen tietäis olevani raskaana. Varsin vähäisiä.
 
Mulla on ollut nyt kaksi päivää tosi huono olo.. Eilen oli huimaustakin :sad001 Rinnat on kipeät, paleltaa ja väsyttää..
 
:sad001 Vessassa pyyhkiessä tullut tänään paperiin ihan tippa punertavaa vv,näinkö tämäkin päättyy huonosti.. :sad010
 
Mulla tuli jossain vaiheessa esikoisen raskaudessa kerran/kaksi pyyhkiessä vaaleanpunaista valkkaria. Oli silloin neuvolan mukaan ihan normaalia.
 
Turhu loppui eilen(ainakin toistaiseksi),vaihdoin lutinuksen itsenäisesti takaisin lugeihin.Varmaan oli kuivattanut liikaa paikkoja..
 
Mulla on ollut kovaa vihlontaa nyt reilu viikon ajan. Kohdistan sen kohtuun ja välillä oikealla puolelle (munasarjaan?). Välillä vihloo myös emättimeen ja sen suulle. Ajoittain repäsee oikein kunnolla. Toivottavasti ei oo "huono" oire :sad001 onko muilla esiintyny vastaavaa?

Jos yhtään menee laskut oikein, niin on alkanut kiinnittymisen tienoilla tuo vihlonta.
 
On kyllä vihlontoja ja oli esikoisestakin, ei niissä kai mitään epänormaalia ole. Välillä repäisee ihan kunnolla oikean munasarjan kohdille, keltarauhanen siellä varmaan jomottelee.

Tänä aamuna tuli eka oksennus. Esikoisesta ei pahoinvointia juuri ollut eikä tarvinnut halailla pönttöä kertaakaan. Muutenkin ihan erilaiset oireet ja olot nyt tällä kierroksella.
 
Alamahan nipistelyä, akne ja huimaus.
 
Tänään väsyttänyt hurjasti,nukkunut melkein koko päivän.Ilmeisesti ihan tyystin oireettomia raskauksia ei ole?
 
Inkamaria, en olis huolissani :) kaikenlaisia nippailuja on ja ne kuuluu asiaan :)
 
On kyllä vihlontoja ja oli esikoisestakin, ei niissä kai mitään epänormaalia ole. Välillä repäisee ihan kunnolla oikean munasarjan kohdille, keltarauhanen siellä varmaan jomottelee.

Tänä aamuna tuli eka oksennus. Esikoisesta ei pahoinvointia juuri ollut eikä tarvinnut halailla pönttöä kertaakaan. Muutenkin ihan erilaiset oireet ja olot nyt tällä kierroksella.

Hah! Mä oonkin odotellut, että koska alkaa tulla ensimmäisiä oksentamisia! Paljonko sulla on viikkoja siis nyt? :)
Jotenkin kauheesti ite jännitän, että oon töissä halailemassa pönttöä jatkuvasti pian.....
 
Hah! Mä oonkin odotellut, että koska alkaa tulla ensimmäisiä oksentamisia! Paljonko sulla on viikkoja siis nyt? :)
Jotenkin kauheesti ite jännitän, että oon töissä halailemassa pönttöä jatkuvasti pian.....

Tänään on 5+2. Hassua, mutta tuli itse asiassa hyvä fiilis siitä laattaamisesta - alkuun jännitti ja mietitytti kovasti, kun ei ollut mitään oireita, joten pieni pöntön halailu oli tavallaan ihan tervetullutta :D
 
Mulla todettiin viikko ennen plussaa virtsatulehdus ja söin 5pvän antibiootin. Sit olikin muutaman päivän ihan hyvä olla kunnes nyt taas tällä viikolla alko jatkuva vessassa ravaaminen. Oliskohan uusiutunut tai ei kunnolla parantunut vai voiko jo johtua tästä raskaudesta. Rasittavaa!
Taidan soittaa lääkäriin huomenna ja pyytää saada käydä labrassa :/
 
Takaisin
Top