Oireet

Musta tuntuu et vauva peruutti takas lantiosta ylös :D taas on peba miltei "mun suussa". Olkapääkipua täällä. Siis vuorotellen oikein jomottaa olkapäät.

Huomenna lääkäri nii pääsee voivottamaan :D
 
Väsyttää ihan sikana, tosin luulen, että se on enempi tää flunssa kuin raskaus. Ja syksy. Nukkuessa paikat meinaa puutua, kun ei varmaankaan tuu asentoa paljoa vaihdettua.
 
Mua rupes kaupassa käydessä pistämään tosi kovaa lapaluun alle! Oli vaikea hengittää.. Vieläkin välillä tulee noita tommosia hetkiä kun tuntuu että neulalla tökitään selkään! Säikäytti kyllä aika paljon tuo :sad001
 
Minulla tulee aina välillä todella ikävä pistävä tunne jonnekin virtsaputken suun tienoille tms., en oikein osaa ihan tarkkaan paikantaa. Mietin, että voiko se johtua ihan vaan siitä, että lapsi painaa johonkin, vai mistä mahtaa olla kyse. Onko muilla vastaavaa? Välillä kipu tuntuu liittyvän lapsen liikkeisiin, välillä taas omaan liikkumiseen, ja silloin tällöin kipu iskee ihan ilman tuntuvaa syytä. Neuvolan terkkari ei oikein osannut sanoa mitään, laittoi vaan lähetteen virtsanäytteeseen, mutta siinä ei ilmeisesti ollut mitään. Tuntuu ihan järjettömän epämukavalta!
 
Kuulostaa tutulle! Välillä vain sohvalla istuessa alkaa pistää, hetken päästä menee ohi. Välillä alkaa kävellessä, tosi epämukavaa. Virtsanäyte minullakin otettu ja se puhdas. Lääkärikäynnillä myös mainitsin, mutta ymmärsin että kuuluu asiaan o_O
 
Kuulostaa tutulle! Välillä vain sohvalla istuessa alkaa pistää, hetken päästä menee ohi. Välillä alkaa kävellessä, tosi epämukavaa. Virtsanäyte minullakin otettu ja se puhdas. Lääkärikäynnillä myös mainitsin, mutta ymmärsin että kuuluu asiaan o_O

Jes, ihanaa. Ei kai sitten auta kuin kestää.
 
Mul on alkanut hetken seiskoskelun/kävelyn jälkeen tuntumaan ikävältä nivusten kohdilla. Tuntuu ihan menkkamaiselta juilimiselta. Välillä tuntuu niin ikävältä et on vaan pakko päästä istumaan.. Rv 31+5
 
Kova närästys, mahalaukkuun ei mahdu enää mitään, hengenahdistus vauvan asennosta riippuen, yölliset pissahädät... miks muistelin että nää ois vasta myöhemmin :D
 
Kissanainen, tervetuloa mun elämään. Haittaa pikkusen, ku nivuset sattuu. Toivottavast sul ei mee niin pahaks ku mulla ja ala haitata nukkumista. Mulla todettiin aiheuttajaks alhaalla oleva pää. Ja siellä on pikkunen "kiltisten" pysynyt.
 
Taaksejäänyttä myös täällä noi hyvin nukutut pitkät yöunet. Ennen nukahdin tyytyväisenä heti kun menin sänkyyn. Nyt levottomat jalat ja vaeltavat ajatukset valvottaa jopa 3 tuntia ennenkuin uni tulee. Sit onkin jo herättävä pissalle ja asennonvaihtoihin vähän väliä. Ukon yöllisiin pyörimisiinkin havahtuu ja omat unetkin niin levottomia/hurjia että niihinkin herää. Tästä varoteltiin kyllä! Outoa kuitenkin etten koe olevani stressaantunut mut alitajunta on toista mieltä.
 
En tiedä onko oire vai ei mutta mulle on tullut ihan kauhean tukkoinen olo iltaisin/öisin. Yöllä sain ihan jäätävän suonenvedon jalkaan ja vieläkin sattuu :sad001
Huomas myös että jos yritän nukkua pää tosi ylhäällä ja kyljellään niin saan paljon harkkasupistuksia..
 
Mullakin tänään autoreissulla penska työnsi päätään oikein makiasti lantioon ja meinasin halvaantua, kun oli niin tukala olo nivusissa ja alaselässä. Yritin vaan oikoa asentoa ja repiä kaiken mahan tieltä pois. Pakko oli pysähtyä huoltsikalle jaloittelemaan.
Lisäks on tullu välillä istuessa semmonen olo et alapää puutuu, varmaan taas joku puskee pehmeitä kudoksia vasten.
Myös lihaskrampit väijyy mua jatkuvasti öisin. Magnesiumia on pitänyt popsia oikein urakalla.
 
Mulla ei nyt viime yönä auttanut magnesium vaikka siis joka ilta otan sen ylimääräisen pillerin.. En tiedä mitä tehdä jos näitä alkaa tulla useammin. Nyt siis oli kait 3 viikkoa edellisestä kerrasta..
 
Apteekkari sanoi että krampin tullessa pitäis ottaa suolahippu kielen alle, eli auttaisko se jo illalla ennakkoon otettuna? Pitikö sen olla jodioitua vai jodioimatonta suolaa :D
 
Voisiko olla että vauva puskee lantioon/kiinnityy ja siitä aiheutuu värjääntynyttä vuotoa?

Limatulppa aiheuttaa myös punertavaa vuotoa.
 
Takaisin
Top