Oireet

Mä luulen että heppu on laskeutunut yön ja tän päivän aikana. Ollu nii kauheet liitoskivut ja tuntuu et tos rintojen alla heti ei oo pientä peppua ja maha jotenki "hävinny"
 
Mä oon taas tainnut saada seurakseni närästyksen.. Ihanaa.. Ei kyllä sentään tartte vielä istuen nukkua, mutta muuten koko ajan tuntuu, että on pala kurkussa ja jotain pitäis nieleskellä. Eikä syömisillä oo mitään vaikutusta,
täytynee käydä hakemassa Renniet kokeiluun.
 
Mä syön 3×2 rennietä joka päivä . Yritän säästää yhden satsin iltapalan jälkeen et saa nukuttua.

Nyt on taas tänään kipuillut. Just kun ois nukkunu vähän paremmin ja jaksais niin sit koskee
 
Selkäkipu jatkuu, suonikohjuja kolottaa jne. Kaikista rasittavinta on kohjujen ilmaantuminen myös nivusten alueelle ja ovat ihan hel*tin kipeet. Vissiin vasta synnytyksen jälkeen häviävät. :sad001 Kyllä alkaa toivomaan, että vauva jo syntyisi kun tuntuu vaivojen lisääntyvän vain loppuraskautta kohden. En muista esikoisen aikana olleeni näin vaivainen. :sad001
 
Väsyttää, vatsa on pinkee, ihoa kutittaa ja selkäkivut sekä närästys jatkuu...
 
Mulla on närästys kadonnut täysin, hengittäminen on taas helppoo, ja pystyn syömään normaaleja annoksia. Huonoa on, ettei vatsalihaksista oo tietoo. Ihan ku tyyppi olis laskeutunut? Mut ei kai se vielä laskeudu? Kuitenkin oon vast viikolla 31+5.
 
Tuntuu et mitä pidemmällä raskaus on ni mun nenä on enemmän tukossa. Heräsin aamulla, kun en saanut henkeä.
Sukkapuikkokipuja tullut hieman ja alaselässä alkanut tuntua painetta. Noin viikko takasin tuli n.10 min alavatsan/lantion kipukohtaus. Missään asennossa ei ollut hyvä, tuntui inhottavalta..ihan kuin joku ilmapallo olis täyttynyt mun lantiossa.
Närästyksen olen osannut välttää suurimmaksi osaksi, esim. vaaleasta leivästä tulee närästystä tai välipalakekseistä.. en syö niitä nyt sitten.
Rv 30+6
 
Joo itellä kans taas huimat noin 4h hyvin nukuttua yötä takana.. Loppu aika olo levotonta heräilyä ja vessassa ravaamista..
 
Täällä kanssa kunnon yöunet ollu muisto vaan jo useamman viikon. Nukahtaminen on vaikeaa, ja jatkuvasti tulee heräiltyä joko vessaan tai kipuihin tai sitten johonki ulkopuoliseen häiriöön. Hyvä jos muutaman tunnin saa unta pätkissä.
 
Mä jo niin toivoin, et menkkakrampit olis kamalaa historiaa raskauden aikana. Mut ei... Edelleen tulee ne prkleen kivut ja sit ravaan vessassa, ku tuntuu, et on alkkarit veressä :sad001 Täl kertaa nää ei vaan lopu. Kestäny jo pari viikkoo.
Huomaa, et jotkut asiat on vaikeempii tehä. Siks tuntuu, et tää tyyppi olis laskeutunut.
 
Mulla esikoinen laskeutui aikaisin, puhuivat kiinnittymisestä ja sanoivat ettei enää käänny. Ja niin olikin loppuun asti ja syntyi 37+3 :)

Esikoinen herätti klo 6 ja nukahti uudelleen klo 7 js heräsi klo 8. Silti mulla hyvä olo, ylävatsan tuntemukset ja ahtauden tunne tuntuu olevan poissa ja elämä hymyilee :) toivottavasti nyt ei vähään aikaan tulisi samanmoisia tuntemuksia.
 
Huomenna onneks neuvola, ni selviää, onko tyyppi laskeutunut. Eikä haittais, jos päättäis tulla ulos pari viikkoo aikasemmin :D
Oon kyl ihan ilonen, et närästys ja hengitysvaikeus on loppunut. Tosin tissit vuotaa enemmän :/ Ja just, et (kovasta ja korkeesta) sängystä nouseminen on harvinaisen vaikeeta. Viikonlopun aikana vatsalihasten käyttämisestä on tullut mahdottomuus, enkä pysty enää pyörii sängyllä samalla tavalla ku viikolla.

Tosin, nyt iski pieni närästys, mut mua on kyllä oksettanyt koko päivän. Prkl, ku pää ei vaan anna periks, et lähtis kotiin lepäämään.
 
Mulla myös esikoinen laskeutui hyvin aikaisessa vaiheessa ja oli syntyä pienillä viikoilla. Tämä on vielä täällä ylhäällä ja potkii kylkiluita ja välillä poikittain.
 
Mun napero oli eilen jo melkein rt! Enää vähän vinossa. Ei lääkäri luvannu ettei enää kääntyis, mut noin 2kg vauvaa ja lyhyt äiti, niin alkaa olee ahdasta.
On kyllä selkainen paineentunne alapäässä mitä ei tullu esikoisen kanssa ollenkaan kun hän oli loppuun asti perätilassa
 
Toista päivää niskat jumissa. :sad001 Ei olut jumissa lähtenyt vielä ainakaan hiwronnalla. Pakko on varmaan käydä hakemassa apteekista Mobilatia.
 
Liitoskipuja täälläkin ja vauva painaa alas niin että välillä kävellessä tuntuu, että kohta jo tunkee kaikkein pyhimmästä tälle puolelle. Huh!
 
Takaisin
Top