(Nuoria) Äitejä Oulun seudulta?

Täällä olisi yksi 24-vuotias odottaja Välivainiolta, Oulusta :) En löytänyt mistään Facebook-ryhmäänne, voiko sinne liittyä?
 
Nuita facebook-ryhmiä on näköjään kaksi, itse laitoin iinaelle yksityisviestillä että haluan liittyä ryhmään ja oman sähköpostiosoitteen. :) Mutta en tiedä onko meille oululaisille odottajille omaa ryhmää.
 
Kiitos :) Toivottavasti myös tapaaminen joskus onnistuisi. Olis kiva tuntea muitakin äippäihmisiä :)
 
Pitäiskö nähdä ens viikolla jossain välissä, jos m-annika on silloin jo täällä? Vieläkö joku on töissä vai käykö aika kuin aika?
 
Mulle käy kaikki muut päivät paitsi tiistai, ja torstaina käy kahden jälkeen. :) mammalomalla oon ollut jo toukokuun alusta.
 
baby1, asun 15-20km päässä Oulun keskustasta. Tiedän lapsiperheitä Oulun ulkopuolelta.
 
no miten olisi, oisko se sitten tuo torstai milloin treffailtais porukalla? Mulla tosiaan on lääkärineuvola tuolloin torstaina yhdeltä, ja tuskin siellä tuntia pitempään menee. :)
 
Hei! Ei ainakaan minun tietääkseni ole vielä tavattu. :) Täällä ei ainakaan sovittu vielä mitään tarkemmin, oli kyllä tarkoitus tavata viime viikolla.
 
Kyllä mulle ainakin käy. Mihin aikaan? Ja olisiko täällä muitakin jotka haluaisi tulla mukaan? :)
 
Takaisin
Top