(Nuoria) Äitejä Oulun seudulta?

baby1

Oman äänensä löytänyt
Moikka! Ajattelin laittaa tällaisen ketjun pystyyn, löytyisikö äitejä Oulusta?

Olen 22 vuotias toista lasta odottava äiti. Esikoisemme on kaksi vuotias vilkas poika, heinäkuussa syntyy tyttäremme. :) meillä on hyvin vähän ystäviä ja tuttuja joilla olisi jo omia lapsia joten ajattelin jos täältä löytyisi "sielunkumppaneita" joiden kanssa jutella arkisista haasteista ja hauskoista asioista mitä lasten kanssa tapahtuu päivittäin. Lapsettomat ystävät eivät kuitenkaan jaksaisi näitä vauva juttuja kuunnella kovinkaan kauaa!
 
Moi! Oon toistaiseksi 23-vuotias (vielä kolme viikkoa) :D esikoispoikaani odottava äiti, asun Puokkarilla mieheni ja koiran kanssa. Olis kyllä kiva saada vähä lapsiperhekontakteja, varsinkin kun mun miehellä ei oikein oo Oulussa tuttuja niin sekin vois saaha seuraa toisista isistä :) Missä päin Oulua te asutte?
 
Me käydäänkin useasti puokkarilla isomummin luona :) me asutaan hiirosessa ja tosiaan minunkin mies oisi varmasti enemmän kuin iloinen kun saisi ystäviä joilla olisi omia lapsia, voisivat puhua ja kertoa toisilleen tästä suuresta elämän muutoksesta ja siitä kuinka se on vaikuttanut heihin. Ihan eri asia kun miehet puhuvat keskenään entä se että minä yrittäisin häneltä kysyä sekä auttaa tunteiden järjestelyssä. Ja enpä pistäisi pahitteeksi jos itsekin saisin äiti kaverin. ei niitä liiaksi ole.. :)
 
Facebookissa mietittiin heinäkuun odottajien treffejä Ouluun esimerkiksi 17.5., pääsisitkö nää sinne? :)
 
Hei! Täälläkin yksi oululainen tuleva äiti, ikää 25-vuotta. :) Esikoista odotamme, ja tyttö pitäisi olla tulossa.
 
Jee! Missä Minnuli asut? Toi perhevalmennus olikin neuvolakohtainen juttu eli sinne ei tuu mun kaa yhtä aikaa kuin muita tuiran neuvolan odottavia... Mutta me voidaan nähdä muuten vaan!
 
Tuirassa asustelen. :) Me ei tänään päästä siihen ensimmäiseen perhevalmennukseen mutta sitten ensi viikolla ollaan kyllä tulossa.
 
Me ei käydä perhevalmennuksessa koska emme kokeneet sitä meidän jutuksi ensimmäisellä kerralla. Nyt kun odotamme toista lasta ajatus perhevalmennuksesta ei ole käynyt edes mielessä. Eikä meille ole edes ehdotettu sellaista neuvolassa, siksi se ei ole varmaan mieleen tullutkaan... =)
 
Niin tuossa lapussa lukikin että ensimmäistä lasta odottaville tarkoitettu tuo perhevalmennus. :) Mutta aika vähän on nuita kertoja, kun kolme kertaa laitettu ja viimeinen kerta on pelkästään iseille.
 
Syysneito missäs päin asut? onko sinulla tuttuja kaveripiirissä joilla olisi jo lapsia tai jotka ovat saamassa pienokaisen? :)
 
Moikka, minä suunnittelen kans Ouluun muuttoa ens kuun alussa jos kaikki sujuu hyvin :) tämä ois aivan loistava juttu! Täytän tosiaan 20w ihan elokuun alussa, laskettu aika 27.7 :)
 
Asun tällä hetkellä töitten takia Rukalla :) on monia, suurin osa on kylläkin muuttanu sinne muualta :)
 
Hei! Onko nuo odottajien treffit lauantaina ja missä ne on täällä oulussa? minäkin olisin kiinnostunut tulemaan sinne. Olisi kiva tutustua muihinkin heinäkuun odottajiin. :)
 
minäkin koitin etsiä nuista treffeistä tietoa facebookista mutta en löytänyt!
 
Sieltä minäkin koitin etsiä mutta en kyllä löytänyt mitään tietoa. :/
 
Ne siirtyi kesäkuulle, tarkkaa päivää ei oo vielä päätetty mutta ehkä kesäkuun ekan viikon viikonloppuna tai sitten seuraavalla viikolla! Linkitän tänne facetapahtuman heti kun sellainen saadaan perustettua :)
 
Takaisin
Top