(Nuoria) Äitejä Oulun seudulta?

Mentäiskö jonnekkin kahville? vai onko muita ehdotuksia? :) Nähtäisiinkö vaikka siinä rotuaarinpallon luona ja oisko vaikka klo. 12?
 
Ok. No minä ainakin olen tulossa. Ja mukava olisi jos muitakin tulisi, vai joko kaikki on lähtenyt juhannuksen viettoon? :)
 
Mä en ainakaan pääse, mutta ens viikolla kyllä pääsisin, jos siihen mennessä vaikka usiampi ehtis tän hoksata?
 
no pitäiskö sitten muuttaa treffit ens viikolle? jospa sitä vielä on "kasassa" silloin, ei nimittäin ole enää kun pari viikkoa laskettuun aikaan. :eek: mihin se aika onkin karannut...
 
Heippa, hyvä että tulin lukemaan tätä! Olen ollut vähän ulkona, on niin paljon hommaa tämän muuton kans :confused: huomenna olen kyllä liikkeellä, mutta olen sopinut muuta kahden maissa. Ensi viikollakin on hommaa kun lähden ystäväni häihin, mutta joko ma ilta tai tiistaina 10-12 välillä passais :)
 
Mulle tuodaan pyykkikone13-17 välillä, en vielä tiedä tarkkaa aikaa :/ mutta ehdin kuudeksi kyllä. Onko liian myöhä?
 
Maanantaina kuudelta sopii mulle oikein hyvin, tuun joskus iltapäivällä reissusta niin en ehkä ehtis aiemmin. Oisko se sit Rotuaarin pallolla maanantaina klo 18?
 
Juu ja meidän lisäksi vielä tuolta facebook-ryhmästä 1 tai 2 :)
 
Takaisin
Top