Nt-ultra

Mulla ultrattiin vatsan päältä, mutta ohjeessa oli et useimmiten tehdään alakautta. Kai se on jostain näkymistä ja just kätilöstä kiinni et miten tekee..
 
Meillä oli ultra viime tiistaina, yksi liikkuvainen yksilö havaittu! Perjantaina tuli vielä testientulokset ja ei jatkotutkimuksia tiedossa... nyt on helpottunut olo ja nyt aletaan vapaammin puhumaan että mun sisällä on tällä hetkellä joku tyyppi kypsymässä
 
Kirjoitanpa tännekin, jos joku mietti miten mun kävi. Kävin tosiaan viime Torstaina ultrassa. Oltiin kyllä jännityneitä koska tämä raskaus on tuntunut erilaiselle.. mies pääsi mukaan rauhoittamaan.
Mutta siis joo- kaikki oli tosi hyvin! Hyvä syke, turvotus 0,5, pikkunen oli uninen ja rauhallinen, ihan erilainen kun tämä 10kk ”aikoinaan”. Laskettu meni 6 päivää taaksepäin, eli 25.9 ois nyt.
 
Meilläkin oli vihdoin ja viimein nt-ultra! Vauva vastasi kooltaan pari päivää suurempaa, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Pikkuinen oli alussa aamu-unilla, mutta innostui sitten näyttämään meille liikkeen jos toisenkin :Heartred ihana pikkuinen :love017 istukka tällä hetkellä ainakin takaseinässä. Nyt jäädään odottelemaan Paun liikkeitä:happy093 tänään kerrotaan esikoiselle tulevasta pikkusisaruksesta niin esikko voi sitten puhelimessa kertoa mummolle ja ukille. Itse kerron töissä keskiviikkona, kun olen toimistolla :)
 
Pääsimme edellisviikolla kuuntelemaan pikkuisen sydänääniä. Siellä ne kieppui 160 hujakoilla.. Nt äippäpolilla ensiviikolla vasta. Päästään tarkentamaan la-aikaa ohessa.. siksi "myöhäinen" nt-ultra (rv13) kk mukaan ja suunnittelemaan raskauden seurantaa. Odottavan aika on pitkä jälleen. :wink

Rv11+5
 
Ihania ultrakuulumisia kaikilla :happy: onnittelut niistä:cat:
Itellä ois viellä to aamuun asti odoteltavaa..
 
No niin kaikki hyvin, pikkunen vastas muutamaa päivää pienempää ku oli laskettu... la pysyy kylläkin samana:)
Kivuille ei löytynyt syytä ja lääkärikin tarkisti kaiken mahdollisen:)
Miks sä sait lääkärin? Pyysitkö ? Oon utelias. Ihanaa kun kaikki hyvin, mä täällä jännitin jo :grin
 
Niitten kipujen takia... kätilö sano että hän haluu et lääkäri tsekkaa ne ja teki muutenkin sisätutkimuksen:)
 
Takaisin
Top