Nt-ultra

AamuElokuun

Puuhakas puhuja
Eli koska ultra ja ultra-kuulumiset :Heartred

Netpostiin tuli ilmoitus että 7.3 ultra. Se on meidän eka ultra, koska ei olla köyty alkuraskauden ultrassa. Jännittää ja pelottaa. Ei sitä usko todeksi ennenkuim toisin todistetaan [emoji16]
 
Meillä on nt-ultra 20.2. eli vielä kaksi ja puoli viikkoa pitäis malttaa odotella... :) Silloin pitäis olla 12+2.

Kotidoppler kyllä rauhoittaa mieltä; ilman sitä olisin varmaan aivan paniikissa ja varma siitä, että vauva on lopettanut kehityksensä varhaisultran jälkeen. Just aloitin lauantaini kuuntelemalla sydänääniä. Hyvin löytyi jälleen :Heartred
 
Meillä on 23.2 muistaakseni. Eikä kans olla käyty sitä ennen, jännittää ihan hulluna. Toivottavasti siellä pikkunen sintti uiskentelee ja voi hyvin :Heartbigred
 
Mulla muistaakseni 19.2 nt-ultra, enkä itsekään ole käynyt alkuraskauden ultrassa. Jännittää ja pelottaa että onko kaikki ok. o_O
 
Meilläkin eka ultra 19.2. Aika tuntuu matelevan, vielä 2 viikkoa!! Silloin 12+3
 
Täälläkin ultra vasta 5.3. Eli vielä saa odottaa hyvän tovin. Jännittää kyl tosi paljon kun ei varhaisultraan mennä!
 
Mulla ei oo ees mitään käsitystä koska NT on:sad001 eka neuvolakin vasta 13.2... mä niiiiiin haluan nähdä ”möhkäleen” o.O
 
Meillä ensimmäinen neuvolakin vasta 28.2., silloin viikkoja 10+2 ja vasta sen jälkeen saan lähetteen ja varata ajan ultraan. Eli ultra on sitten joskus maaliskuun alussa.

Odotan kyllä todella tuota ultraa ihan vain sen takia, kun sen jälkeen saa hieman hengähtää että kaikki on hyvin.

Nämä muutamatkin viikot tässä välissä tuntuvat pitkältä ajalta kun te toiset olette jo noin pitkällä. Mutta ihana lukea teidän kokemuksia, jospa sillä jaksaisi paremmin odottaa sitä omaa neuvolaa ja ultraa. :happy:
 
Mulla olis neuvola ensi viikolla, sitten saan vasta lähetteen ja ultra-ajan, en malttaisi odottaa! :shy: mutta helmikuun lopulla tai ihan maaliskuun alussa varmaan sitten päästään kurkkimaan, mitä masuun kuuluu :)
 
Mulla on nt-ultra 27.2. jolloin oon viikolla 12+2. Mut just keskiviikkona näin pikkuisen ultrassa ja sitä ennen pari viikkoa sitten, joten ehkä tässä jaksaa sinne asti odotella. Esikoinen pitää varmasti kiireisenä :joyful:
 
Täällä NT tulossa jo 13.2 ja huomenna seulontaverikokeet. Laskettu on siis syyskuun alussa tai kuun vaihteessa. Neuvolan LA:n mukaan olen liian pitkällä omaan kiertoon nähden, ar-ultran mukaan taas omista laskuista joitakin päivä jäljessä.. Tämän takia NT onkin niin aikaisin kun yritettiin neuvolan hoitajan kanssa saada kaikki nuo kolme mahdollista laskettua sopimaan ajoitukseen(oma ajatus, neuvolan LA, alkuraskauden ultran LA). Nyt viikoila 10+jotain, ehkä :D
 
Minulla nt-ultra 22.2. ja neuvolan mukaan silloin olisi viikkoja 12+2. Maanantaina sain ajan tietoon ja viikko meni nopeasti, joten uskon 2,5 viikonkin sujuvan nopsaan. En ole käynyt ar-ultrassa, joten tämä ensimmäinen ultra. Ensi viikolla verikokeisiin.
 
Eipä kyllä tietoakaan milloin nt ultra tai ensimmäinen ultra ylipäätään, eka neuvola 7.2. Joten sillon pitää kysellä milloin ultrattavaksi pääsisi :oops:
 
Eipä kyllä tietoakaan milloin nt ultra tai ensimmäinen ultra ylipäätään, eka neuvola 7.2. Joten sillon pitää kysellä milloin ultrattavaksi pääsisi :oops:

Jep, ekalla neuvolakäynnillä meillä terkka laittoi sairaalaan ultrapyynnön ja sairaala laittoi ajan, oliko jopa seuraavana päivänä netpostiin. Sama ilmoitus varmaan tulee alkavalla viikolla kirjeitse. Eli sulla varmasti selviää ultra-aika sillon 7.2 jälkeen :)
 
Takaisin
Top