Nt-ultra

Meillä nt ultra tänään,rv 12+1. Ennen aikaa ilmoitin miehelle, että ultra tehdään alakautta ja hän oli aika järkyttynyt ja ihmeissään miten se toimii kun hän läsnä. Yllätyksekseni ultra tehtiinkin kokonaan vatsan päältä mikä sopi mulle paremmin kuin hyvin.
 
Mä oon kyl ihmetelly miks kaikki puhuu kuinka nt-ultra tehdään muka alakautta. Mulle on tehty kaikki kolme aina vatsan päältä. Eiköhän se varmaan riipu ultraajasta miten hän on sen tottunut tekemään :)
 
Mä oon kyl ihmetelly miks kaikki puhuu kuinka nt-ultra tehdään muka alakautta. Mulle on tehty kaikki kolme aina vatsan päältä. Eiköhän se varmaan riipu ultraajasta miten hän on sen tottunut tekemään :)

Tai voiko olla tekemistä myös viikoilla? Onko sulle tehty millä viikoilla ultra? Mulle oli ultra 11+2 ja kun sanoin, että varhaisultrassa näytti muutaman päivän pienemmältä niin sanoi, että tehdään sitten alakautta se.
 
Minulle on aina tehty nt-ultra alakautta ja esikoisella vielä rakenneultrakin jonkun osalta alakautta, kun ultraaja ei nähnyt kaikkea. Minulla kun kohtu oli kallistunut niin paljon taakse päin.


(Ja itseasiassa oli niin paljon ja kasvoi vain selkärankaan päin, että vauva painoi selkää sen verran pahasti, etten viimeiseen kolmeen kuukauteen voinut kävellä ollenkaan.
Eikä myöskään mistään nähnyt että ylipäätään olisin raskaana vielä synnyttämään mennessäkään vaikka neiti painoi 3900g ja oli 51cm pitkä.)
 
Tai voiko olla tekemistä myös viikoilla? Onko sulle tehty millä viikoilla ultra? Mulle oli ultra 11+2 ja kun sanoin, että varhaisultrassa näytti muutaman päivän pienemmältä niin sanoi, että tehdään sitten alakautta se.
Apua, kauheaa muistella lähes 13 ja 10v takaisia asioita :D Muistan kyllä että vanhemmasta tehtiin jollain 11+ jotain ja nuoremmasta 12+ muutama päivä :) Tästä tehtiin vasta 13+1
 
Muokattu viimeksi:
Mulle sanoi ultraaja eilen,että eka kokeillaan mahan päältä(ja ). Esikoisen kohdalla ei onnistunut vaan piti tehä alakautta. Vaikuttaa kuulemma kohdun asento ja vissiin istukan sijainti.
 
Meillä tänään ultra ja kaikki näytti olevan hyvin. Turvotus 0,5-0,9 riippui vähän kuvakulmasta ja riskiluvut tosi pienet. Mulla ultrattiin muuten mahan päältä mutta niska mitta ja pituus alakautta kun kaveri ei suostunut kääntymään semmoiseen kulmaan että mahan päältä olis saanut kunnon mitat
 
Meillä esikoisessa ultras mahan päältä ja tässä raskaudessa alakautta. Viikkoja ihan melkein samat päivät molemmissa raskauksissa. Eli voi olla ihan makuasia kumpaa kautta ultraa. Varmaan selkeämmin saa alakautta kaikki mitat, vois ainakin näin olettaa.
 
Mulle kätilö sanoi että hän ultraa aina molempaa kautta, ensin päältä, sitten alta. Mulla vielä palasi vatsan päälle kun näkyi paremmin. Eiköhän se ole ultraajasta kiinni.
 
Mulla tehty molemmat nt-ultrat alakautta. En tiiä onko sillä vaikutusta, että kohtu on todella taaksepäin kallistunut ja istukka ollut molemmissa edessä :rolleyes:

Rakenneultra tehtiin kyllä viimeksi vatsan päältä, luulisin että tälläkin kertaa.
 
Käytiin katsomassa ultrassa vauvaa :Heartred siellä hän kovasti halusi esitellä vain selkäänsä ja oli haasteita saada niskaturvotusta mitattua. Kun ei kääntynyt ni ehdittiin kattoo esim. Että istukka on etuseinässä ja sydämen kammiot jne. Toki ne katotaan rakenneultrassa tarkemmin. Arvasin että etuseinässä on. Tietää vaan että liikkeet tuntuu myöhemmin mutta on sitte vaimennettuja kun isompana polskii. Ehkä olin erottavanani että poika. Mutta se nyt on omaa spekulaatiota. Ja sitten alkoi kova odotus rakenneultraan. Se onkin vappuviikkona :)
 
Mullakin on vasta maanantain ultra. Saa vielä hetken odottaa...

Maam89, ihania ultrahetkiä!
 
Mulle kätilö sanoi että hän ultraa aina molempaa kautta, ensin päältä, sitten alta. Mulla vielä palasi vatsan päälle kun näkyi paremmin. Eiköhän se ole ultraajasta kiinni.
On selkeesti ultraajasta kii, koska samassa paikassa, samana päivänä multa katottiin vain mahan päältä, ja kun näkyi niin hyvin, se riitti.
 
Takaisin
Top