NT-Ultra

29.6 ultra. Pitää veksailla työvuoroja, tietenkin sattui iltavuoro sille päivälle, ja miehen mukaan pääsemisen mahdollistamiseksi otin ainoan ilta-ajan.. jos en saa vuoroa vaihdettua pitää mennä sitten yksin aamuajalle :sad001
 
Tänään tuli aika 29.6, ei nt-ultraan vaan äippäpolille lääkärille. Tää on nyt se ylimääränen ultra esikoisen juttujen takia.. Iski ehkä pieni paniikki päälle. Pitäisi vaan toitottaa itselleen, että tämä on täysin eri raskaus eikä jatkoa edelliseen. Ei oo jääny kauheen hyvät muistot ultrista.
 
Just kun ihmettelin, miksei kutsua ultraan ole vielä tullut, niin se tuli tänään postissa. Ultra 3.7. Elokuun lopussa rakenneultra:happy:
 
Minä odotan ultraa innolla! Mut en oo vielä päässyt ekaan neuvolaankaan joten aika menee reippaasti heinäkuun puolelle :/
 
Täälä kans tuli verikoetulokset omakantaan! Pakkohan tietenkin on googlettaa.. tiedä sitten yhtään millaiset arvot pitäis olla! :sad001
 
Kuinka nopeasti teillä tuli kutsu ultraan? Neuvolasta jo 3 viikkoa.. naistenklinikalta odotetaan kutsua.
 
Minäkin naistenklinikalta kutsua oottelen. Ystävä käynyt nt-ultrassa siellä ja joutu soittamaan kun ei aikaa postissa kuulunut. Odotan alkuviikkoon ja soitan kans ellei sitä ennen ole tullut..
 
Nt-ultra 27.6. jolloin viikkoja pitäisi olla 11+5. Seuraavana päivänä lähetäänkin sit reissuun, toivottavasti hyvien uutisten saattelemana...
 
Eltsi, mulla tuli naistenklinikalle kutsu NT-ultraan n 2,5 viikkoa ennen ajankohtaa :) Viikon päästä maanantaina 19.6. siis ultra :)
 
Jännä et teillä heittoo NT-ultran ajankohdassa, meilläpäin on tarkkaan säädetty et se pitää tehdä nimenomaan rv 11+0 - 11+6, ei ennen eikä jälkeen:eek:
 
Mäkin mietin, että ompa heittoa noissa. Meillä se on 13. viikolla. Kolme vuotta sitten oli 12. viikolla, että vähän muuttunut viime kerrasta.
 
Lily, tuliko sulla nopeasti se kutsu? Mulla on tosiaan jo yli 3 vk lähetteestä.. loppuviikosta pitäisikin jo labroihin mennä eikä vielä hajuakaan ultra-ajasta. Hassua!!
 
Mulla on se nt-ultra silloin ku viikkoja 12+6, ei antanut viikkoa aiemmin ku on liika aikaisin kuulemma :P
 
Meillä ei edes tule mitään kutsuja, kun itse varataan ensin netistä labra ja sitten soitetaan äitiyspolille ja varataan sieltä sopiva aika. Ihan kiva näin, ei tarvii jännittää miten vuorot sopii.
 
Mullakin nt-ultra 22.6. (11+6), huomenna verikokeet. Ultraa eivät suostuneet antamaan aiemmin, päin vastoin, olisivat siirtäneet mieluummin myöhemmäksi.
 
Postissa tänään ultra ajat! Nt-ultra 29.6 (: sattuu just olee iltavuoro ja ultra aika sillain että pystyisin aamun tekemään mutta pitäisi lähtee ajoissa.. Pitää sitten vissiin esimiehelle kertoa raskaudesta että saa sen päivän vapaaksi :oops:
 
Mun täytyy itse varata Terveystalolle aika, meillä annettiin haarukka rv 11 - 13, jolloin pitää mennä. Verikokeisiin meen ens viikon alussa ennenkuin toi lähin labra menee kesäksi kiinni.
 
Takaisin
Top