NT-Ultra

Aamulla oli neuvola jossa täti kertoi että max 3viikkoo niin tulee aika :grin ei jaksa odotella!
 
Minulla oli tänään eka neuvola, missä varattiin nt-ultra, 27.6. Oisin niin toivonut että ois ennen juhannusta saanut ajan, mutta se ois ehkä vähän liian aikaisin ollut. Ihan liian pitkä aika odottaa..
 
Mäpäs en tota hoksannut neuvolassa kysyä. Jos osallistuu niihin seulontoihin niin tuleeko kutsua nt-ultraan ollenkaan?
 
Rouva L..Kyllä tulee kutsu nt-ultraan vaikka menee seuloihin. Miulla on seulat ens viikolla ja nt ultra silloin ennen juhannusta. :)
 
Minulle iskettiin nt-ultra rv 9+3, onkohan ihan liian aikaisin? Täytyy varmaan soittaa ja kysellä.. neuvolassa tosin ennustettiin viikot suuremmiksi että heidän ilmoituksen mukaan varmaan antoivat ajan?
 
Jotenkin arvasinkin että liian aikaista, ultra vaihdettu 27.6. milloin on 12+1, mitenköhän sitä jaksaa oottaa siihen asti
 
Voi äh Loreeen, odottaminen on ihan tuskaista! Mulle myös sanottiin neuvolasta kun soittelin, että viikolle 12 vasta ultra. nyt on varattu 8+0 päivälle ar-ultra, koska en vain kykene sinne asti odottelemaan. :D
 
Mulla ultra 19.6.:happy090

Niskaturvotusta enemmän jännittää, et löytyykö siköstä jotain muuta poikkeavaa. Viime vuonna patologi arvioi, että kesken menneellä vauvalla olisi ollut mm. hieman normaalia lyhyemmät raajat.
 
Mulla nt-ultra menee heinäkuun alkuun. Neuvolassa sanoi, että aikoja annetaan vk 12-14, kun ihmettelin että mun aika menee heinäkuulle.
 
Meil on eka neuvola torstaina 8+4. Odotan mielenkiinnolla et koska sit päästäs ultraan :) toivottavasti ei kovin pitkälle mene. Ei malta :)
 
Meillä eka neuvola 15.6. jolloin 8+4. Epäilen kans et ensimmäinen ultra menee heinäkuulle! Ei millään malttaisi myöskään odottaa!
 
Tänään tuli mulle veriseulan tulokset omakantaan. Onneksi näytti omaan silmään olevan ok. Nyt vielä nt-ultraan kun pääsee niin saa varmistuksen että kaikki ok :)
 
Takaisin
Top