Np-ultra

Huomenna np-ultra. Hirmuinen jännitys ja epävarmuus päällä. Pelkään että kerran läpikäyty keskeytymätön keskenmeno toistuu. [emoji54]
 
Pe olin np-ultrassa ja vastasi viikkoja 11+6. Tää oli eka ultra ja voi että olin huojentunut että kaikki oli vauvalla hyvin! Tosi vähän ollut oireita ja muutenkaan raskausoloja. :happy:
Kätilö sanoi että riskiluvut pienet ja kaikki näyttää normaalilta. Mutta saan lisätietoja postissa omalta neuvolalta. Ei käyty tarkemmin läpi lukuja.
 
Meillä oli torstaina eka ultra ja voi mikä helpotus ja huojennus. Vauva siellä oli ja pienellä kaikki hyvin ❤️ etukäteen pelkäsin ihan hulluna. Niskaturvotus 1.5mm ja vkl sain netpostiin jo tiedon, että ei kohonnutta riskiä. Vastasi päivää vanhempaa kooltaan, LA ei siis muuttunut. Nyt uskaltaa jo vähän iloitakin tästä raskaudesta ❤️
 
Täälläkin käyty kurkistamassa pientä :) Hirmu virkeä kaveri oli taas ja vilkutteli äitille sieltä hassusti. Isä ei päässyt mukaan koska emme saaneet esikoiselle hoitajaa, mutta oikein hienoja kuvia sain mukaan näytettäväksi :love7 Koko vastasi viikkoja ja muutenkin kaikki oli hyvin :) Mitään verikoeseulontoja emme ottaneet tälläkään kertaa. Otamme vastaan iloiten sen, mitä meille annetaan :love2:Heartred
 
Huh huh, hieman hermostuttava alkuviikko takana. Np-ultrassa oli kaikki hyvin! Lääkäri ultrasi pitkään ja tarkasti ja kiinnitti huomiota niihin asioihin, mitkä keväisessä epäonnistuneessa raskaudessa oli pielessä, ja kaikki oli nyt juuri niin kuin pitääkin! Kontrolliultra rv15-16, mutta tosi hyvillä mielin ollaan jo nyt :)
 
Huomenna olisi ensimmäinen ultra, mutta eilen alkoi rusehtava vuoto joka muuttui tänään veriseksi. Sain ajan lääkärille illalla. Pahoin pelkään että joudun peruuttamaan ultran ja tulevat neuvola ajat :sad001
 
Huomenna olisi ensimmäinen ultra, mutta eilen alkoi rusehtava vuoto joka muuttui tänään veriseksi. Sain ajan lääkärille illalla. Pahoin pelkään että joudun peruuttamaan ultran ja tulevat neuvola ajat :sad001

Paljon tsemppiä, ja toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin ja vuoto harmitonta :Heartred
 
Kävin lääkärissä eilen. Lääkäri ainoastaan paineli vatsaa ja sanoi ettei luultavasti ole kohdunulkoinen koska ei satu. Muuta ei tutkittu. Tänään ultra 14.20. Vuoto ollut rusehtavaa, mutta tänään aamulla tuli myös hieman jotain hyytymää. Ei isosti mutta kuitenkin. Kyllä tämä varmaan on kesken mennyt, mutta odotan nyt vielä ultrasta varmuutta.
 
Voi Evive. Ja kummallista ettei lääkäri tutkinut enempää..? Toivottavasti nyt kaikki olisi hyvin. Muistan sinua tänään kun menet ultraan :Heartred Tsemppiä paljon!
 
Vastasi viikkoja 9. Piti olla 11+5, ei sykettä. Huomenna haen lääkkeet tyhjennykseen. Lääkäri sanoi että vauvassa näkyi nesteturvotusta, eli oli jotain vikaa. Joko paha sydänvika tai kromosomipoikkeavuus. Ei kai sitä auta enempää surra vaikka pahalta tuntui. Yritän ajatella asian järjellä, en tunteella. Toivottavasti saan tänne palata vielä jossain kohtaa uudestaan.
 
Olen pahoillani Evive!

Mulla vihdoin koittaa ultrapäivä huomenna ja kyllä jännittää!
 
Olen pahoillani Evive :sad001 jos yhtään lohduttaa niin mulla km:n jälkeen kului 3-4kk kun tulin uudelleen raskaaksi, vaikka ikääkin on jo mittarissa. Kannattaa ottaa ne molemmat kipulääkkeet eikä olla kotona yksin tuon toimenpiteen ajan. Paljon voimia :Heartred
 
Uä on nyt takanapäin.
Alkoi jännittää ihan kamalasti kun sisään kutsuttaessa huomasin kätilön olevan sama kuin aiemmin todetun myöhäisen keskenmenon rakenneultrassa. Huh!
Tarkkaa työtä kätilö teki, pikkuinen koetti karata kuvasta moneen kertaan, mutta mitat ym. saatiin otettua.
Seulonnasta ja niskaturvotuksesta tuli matalat riskit. Silti mieltä jäi painamaan niskaturvotus lukema 2,7 mm. No, täytyy luottaa yhteistulokseen ja koettaa unohtaa millit.

Laskettuaika aikaistui 6:lla päivällä eli rv 12+3 muuttui 13+2 ja laskettu aika muuttui 18.4. :)
 
Takaisin
Top