Neuvolat, ultrat yms.

Ensimmäinen neuvola 23.5, sillon 7+1. Varhaisultra kiinnostaisi, lääkäri on vasta 7.6. Ultraako ne siellä sit viimeistään? Oon ihan pihalla vielä kaikesta :D
 
Ensimmäinen neuvola 23.5, sillon 7+1. Varhaisultra kiinnostaisi, lääkäri on vasta 7.6. Ultraako ne siellä sit viimeistään? Oon ihan pihalla vielä kaikesta :D
Ei meillä ainakaan :D
Ultrat erikseen
 
Meilläkin on ultrat erikseen, esikoisen kohalla se lääkäri kirjotti miulle vaan banadol reseptin muuten oli aika turha käynti voi johtua siitä et lääkäri joka miulla oli nii sattu olemaan lastenlääkäri joka tuntu olevan ihan kaikesta raskauteen liittyvästä aika pihalla..
 
Mä asuin ennen n kymmenen tuhannen asukkaan kaupungissa. Aina ultrattiin samalla ku neuvola oli. Nyt oon pikkupitäjällä eikä varmaa oo sama käytäntö...
 
Ensimmäinen neuvola 23.5, sillon 7+1. Varhaisultra kiinnostaisi, lääkäri on vasta 7.6. Ultraako ne siellä sit viimeistään? Oon ihan pihalla vielä kaikesta :D
Meillä aiemmin ensimmäinen ultra oli se np ultra joskus vko 11-15 vai milloin se nyt sitten olikaan, toinen oli rakenne ultra 20-21 ja sit oli loppuraskaudessa vielä mikäli tarvetta.
Nykyään meillä on eka ultra ennen ekaa neuvolakäyntiä ja tää on ihan kiva. Tosin mulla ei vielä tänään rv 6+2 näkynyt sykettä joten parin viikon päästä tarkistamaan onko kehitystä tapahtunut vai eikö ole. Neuvola aikaakin pitää siirtää nyt sitten kun se olisi ollut jo ensi viikolla.
Lääkärikäynneillä tarkastellaan muistaakseni kohdunsuun tilannetta yms
 
Meillä kanssa sama että eka ultra vasta on se np ultra. Ja ihan erillään lääkärikäynnistä. Neuvolassa varasivat sen ja piti sitä varten verikokeita ottaa. Mulla oli poikkeuksellisesti varhaisultria, kun ei tiedetty milloin on laskettu aika.
 
Siellä se meidän pieni papu oli ihan oikeassa paikassa:Heartred Itkuhan siinä pääsi, kun pientä sydäntä katsoi lepattavan ja äänetkin kuultiin.
:love7 Mitat vastasi 7+3 jolloin la olisi 31.12
Oon nyt kuitenkin vielä virallisesti myös täällä tammikuisissa messissä np-ultran määrittelemään laskettuun asti :)
 
Mun puolesta voit jäädä tänne myös sen jälkeen vaiks la olis joulukuun puolella, koska vauva voi syntyä ihan hyvin tammikuun puolella :)
 
Mille viikoille ootte aikasimmat ultrat varannu? mietin toa 7+3 mut siihenki on viel 2vko :nailbiting:
 
Mille viikoille ootte aikasimmat ultrat varannu? mietin toa 7+3 mut siihenki on viel 2vko :nailbiting:

Mulla oli ultra arvioituna 6+3, mutta siellä mittojen mukaan oli vasta 6+1. Ja syke näkyi, mutta ultraaja sanoi että oli tainnut vasta alkaa sykkiä, että päivää aiemmin ei ehkä olisi vielä näkynyt. :)
 
Mille viikoille ootte aikasimmat ultrat varannu? mietin toa 7+3 mut siihenki on viel 2vko :nailbiting:
Tuntui pitkältä ajalta odottaa(me käytiin 7+2), mutta suosittelen kyllä odottamaan sinne 7+ viikolle.
Silloin tosiaan kyllä sydämen pitäisi jo sykkiä. Alkaa keskimäärin joskus 6+3 sykkimään.
 
Mulla oli ultra 6+2 ja kasan huolta sieltä sai mukaan koska syke ei näkynyt. Se tietysti hyvä että papu oli kohdun sisäpuolella. Suosittelisin 7+ viikolle.
 
Täällä eivät varaa ultraa edes jos on alle 7 viikkoa. Ite meen kun on 8+1 omien laskujen mukaan... Eli viikon päästä maanantaina! Jännittää
 
Ajattelin mennä varhaisultraan yksityiselle. Oikeastaan ainoa järkevä päivä olisi 4.6., ja silloin viikkoja olisi about 7+2. Neuvolaa en ole varannut, pitää ensi viikolla soitella sinne. Mielellään menisin vasta tuon ultran jälkeen. Saa nähdä miten täällä saa kesällä aikoja, ainakin lastenneuvola on tosi täynnä ollut aiemmin.

Tietääkö joku edullisen ultran Helsingissä? Katsoin ihan monttu auki noita hintoja, jotain 240e!!! Maksoin aikoinaan ar-ultrasta ehkä 100-120e ja 4D:stä puolivälin jälkeen ehkä ton 200e.
 
Ajattelin mennä varhaisultraan yksityiselle. Oikeastaan ainoa järkevä päivä olisi 4.6., ja silloin viikkoja olisi about 7+2. Neuvolaa en ole varannut, pitää ensi viikolla soitella sinne. Mielellään menisin vasta tuon ultran jälkeen. Saa nähdä miten täällä saa kesällä aikoja, ainakin lastenneuvola on tosi täynnä ollut aiemmin.

Tietääkö joku edullisen ultran Helsingissä? Katsoin ihan monttu auki noita hintoja, jotain 240e!!! Maksoin aikoinaan ar-ultrasta ehkä 100-120e ja 4D:stä puolivälin jälkeen ehkä ton 200e.

Perhe-Arte Helsingissä maksaa 79€. Olen käynyt kerran ja ihana palvelu oli. Menen sinne ensi viikolla varhaisultraan taas.
 
Takaisin
Top