Neuvolat, ultrat yms.

Niin, jos tarkkoja ollaan niin Jorvia ei voi toivoa :D kun se Jorvin synnäri lopetettu.
Eli virallisesti Espoon sairaala, mutta siinähän se vieressä tönöttää :D
Mä niiin toivon et mahdun sinne sitten synnyttämään! Uudet tilat ja kaikille pitäisi olla oma yhden hengen huone! Miehet myös muistaakseni huomioitu ja heille levitettävä peti. :)
 
Mulla on sellainen hassu ajatus, että toivoisin pääseväni potilashotelliin! Meillä on ollut perhehuone molemmilla edellisillä kerroilla, esikoisesta se oli tosi ihanaa kun sai olla rauhassa, olin superväsynyt valvomisesta, ja toisella kerralla oltiin vain puolitoista yötä paikalla ja esikoinenkin sai nukkua sairaalassa.
 
Niin, jos tarkkoja ollaan niin Jorvia ei voi toivoa :D kun se Jorvin synnäri lopetettu.
Eli virallisesti Espoon sairaala, mutta siinähän se vieressä tönöttää :D
Mä niiin toivon et mahdun sinne sitten synnyttämään! Uudet tilat ja kaikille pitäisi olla oma yhden hengen huone! Miehet myös muistaakseni huomioitu ja heille levitettävä peti. :)
Aa..okei,:wideyed:oon uus espoolainen enkä oo tota tarvinnu,mut samalla mäellä kuitenki:p jännä,et yleisesti puhutaa silti viel jorvista...ja se on jotenki hullua,et kaks eri paikkaa piti tunkea noin kylkikylkeeno_O
 
Aa..okei,:wideyed:oon uus espoolainen enkä oo tota tarvinnu,mut samalla mäellä kuitenki:p jännä,et yleisesti puhutaa silti viel jorvista...ja se on jotenki hullua,et kaks eri paikkaa piti tunkea noin kylkikylkeeno_O
Joi niinhän se on vähän hullua :D mutta kyllä ne Jorvin tilat alkoi olla jo niin aikaa nähneet, että hyvä näin :)
 
Mulla oli äsken kontrolliultra kystan vuoksi. Lääkäri ja hoitaja tuuletti, kun kuuli mun raskaudesta. :) Ne ei siis tiennyt siitä, vaan luuli, että mä tuun normikontrolliin. Oli muutenkin tosi huojentava käynti ja nähtiin taas pikkuinen. Se vastas 9+2, eli neuvolan laskuja. Varhaisultran mukaan se pitäis olla nyt 9+4, mutta ehkä se sillon oli kasvanut enemmän ja oikeesti on se, mikä neuvolan laskuista tulis. Koko oli 25,90mm. Hurjaa. :)
 
Nyt oli tullut nt-ultrakutsu. Vasta 25.6., jolloin olis tämänpäiväisen ultran mukaan 13+6, eli viimeinen mahdollinen mittauspäivä? Harmi, että se meni niin kauas.
 
Mulla oli äsken kontrolliultra kystan vuoksi. Lääkäri ja hoitaja tuuletti, kun kuuli mun raskaudesta. :) Ne ei siis tiennyt siitä, vaan luuli, että mä tuun normikontrolliin. Oli muutenkin tosi huojentava käynti ja nähtiin taas pikkuinen. Se vastas 9+2, eli neuvolan laskuja. Varhaisultran mukaan se pitäis olla nyt 9+4, mutta ehkä se sillon oli kasvanut enemmän ja oikeesti on se, mikä neuvolan laskuista tulis. Koko oli 25,90mm. Hurjaa. :)
Ihania uutisia :)
 
Mä kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja siellä näkyi pieni sentin mittainen alkio, joka vastasi viikkoja eli 7+0 on nyt menossa. Sydänkin sykki. :Heartred Nyt tässä alkaa pikkuhiljaa jo uskoa, että on oikeasti raskaana. SIlti vielä pieni pelko persuksissa miten kaikki loppujen lopuksi menee.

Neuvolaankin uskaltauduin nyt ilmoittautumaan ja sinne olis aika 11.6.
 
Mulla tänää varmistus ultra:arghh: paniikkia ilmassa...
Eli viimeks näkyi 2pientä ja ei pulssia,(liian vähän viikkoja) nyt varmistetaan pulssi ja onko molemmat mukana..hirvittää:oops:
Ihan kauhee olo ja tissit kipinöu,alas painaa eri lailla,kun aiemmissa,väsymys ryöpsähti taas yli äyräideno_O
Mut tämmönen "mieli vuoristoradassa"-olo ja se ultra pelottaa :sad010
Mietin,et voiko se olla totta,et saadaan vielä:binkybaby joku ihmeen epäusko hiipii mieleen...ja et siellä 2pientä:Heartred jumputtais...ja jos jotain onkin pielessä siks on näin vahvat olot...ja hemmetti jos tämmönen olo onkin turhaan kestetty o_O kuinka sekasin kaikki voikaan.päässä pyöriä?!??!:banghead:
 
Mulla kans puntit tutisee vaan kun jännittää iltapäivän ultra. Koko ajan meinaa tulla tunteet pintaan ja nään vaan sen tyhjän ruudun mielessäni, minkä olen jo kerran nähnyt :sad001 On niin vaikeaa olla miettimättä koko ajan, töistä meinaa tulla taas mitään :wacky: Viikot myös jänskättää kun mun mielestä mun lyhyellä kierrolla pitäs nyt olla 7+6 mutta mistäpä sen tietää oonko liian ajoissa vai onko toi ihan totta. No menen nyt kuitenkin ja otan vastaan mitä tulee. Yököttää taas tuttuun tapaan :meh:

Paljon hyvää onnea ja tsemppiä myös OnEmOrE19 :Heartbigred Toivotaan että siellä edelleen on kaksi pientä ja sydämet sykkii!
 
Mulla kans puntit tutisee vaan kun jännittää iltapäivän ultra. Koko ajan meinaa tulla tunteet pintaan ja nään vaan sen tyhjän ruudun mielessäni, minkä olen jo kerran nähnyt :sad001 On niin vaikeaa olla miettimättä koko ajan, töistä meinaa tulla taas mitään :wacky: Viikot myös jänskättää kun mun mielestä mun lyhyellä kierrolla pitäs nyt olla 7+6 mutta mistäpä sen tietää oonko liian ajoissa vai onko toi ihan totta. No menen nyt kuitenkin ja otan vastaan mitä tulee. Yököttää taas tuttuun tapaan :meh:

Paljon hyvää onnea ja tsemppiä myös OnEmOrE19 :Heartbigred Toivotaan että siellä edelleen on kaksi pientä ja sydämet sykkii!
Kiitos ja tsempit sinnekkin,huono aamu ja nyt yritän viettää poikkeuksellista omaa aikaa ja rauhottua,iltapäivään pitäs selvitä järjissään:sour:
 
Ultrassa kaikki hyvin! Vastasi viikkoja 7+1 :Heartred syke kuului. Epäili hetken josko olisi kaksi, kun napanuora rajasi vähän toisen ruskuaispussin näköisen kohdan, mutta eipä ollut kaveria pienellä. Vähän jo ehti miettiä, että mites se handlattais. Nyt taas miettii, että oispa se ollutkin ihana, että ois ollut kaksi pientä :)
 
Juuri käytiin ar-ultrassa ja sieltä löytyi yksi asukki ja 173 sykkivä sydän vastasi viikkoja 8+3.
Käytiin Vs-lääkäripalvelussa Jussi Savonlahdella, suosittelen ihana lääkäri...
Viime syksyn tm kummitteli koko yön mielessä, kyllä nyt helpotti ja itku tuli :love7
Kiva että kaikki kunnossa! Mullekin suositeltiin tätä lääkäriä. En nyt kuitenkaan oo menossa varhaisultraan, harmi vaan.
 
Ultra...ja yksi vahva syke...tosi sekavat fiilikset....toinen on jääny matkalle:sad001

Voi ei, näkyikö toisesta siis jälkeäkään? Voiko olla että pystyisi piiloutumaan johonkin?
Tsemppiä, voin kuvitella että sekavat fiilikset on varmasti :sad001
 
Ei näkyny,kauheen ristiriitanen olo,mut identtisissä (yhdessä pussissa) riskit oli isot ja edessä ois voinu olla mielettömästi surua ja huolta,moni asia loksahti yksinkertasemmaksi. Ja järki sanoo,et tää on ok:shy: mutku...mutku...miks nää kuviot ei toimi vaan järjellä:sorry:
Mietin vaan sitä yhtä vahvaa:Heartred me saadaan:binkybaby
Nyt ajatukset vasta vuoristoradalla on:wideyed:

Tänää kerrotaa pienemmille lapsille,ne on nyt pari viikkoa sanonu,et äitille pitää hommata vauva,ku nuorin lähtee kouluun:hilarious:
 
Takaisin
Top