Neuvolat, ultrat yms.

Mulla on neuvolalääkäri kunnan puolesta 11.6. eli piiitkä aika odottaa. Siellä siis ultrataan ja katsotaan että kaikki ok. Kiva, ettei tarvi sitten itse maksella varhaisultraa, vaikkakin ultra tehdään "vasta" n. rv 9-10.

Itse myös pääsen ilmaiseksi neuvolalääkärin varhaisultraan, kun imetyksen jälkeen olleet niin epäsäännölliset kuukautiset.
 
Koska sulla Niinali on ultra? Mäki varasin ens lauantaille ja todella pitkältä ajalta tuntuu odottaa kun täälläki niin lähes oireettomana mennään! Mulla sillon lauantaina omien laskujen mukaan 6+5
Tsemppiä odotteluihin, äkkiä se kuitenkin menee! :Heartred

Ens viikon torstaina. Silloin pitäisi olla 7+2 jos olen laskenut oikein. Jännää! Tsemppiä sullekin :happy:
 
Muistatteko/tiedättekö muuten millo viikolla ne kuuntelee neuvolassa jo sydänääniä? Minulla on eka neuvola kun on 9+0. Ekassa raskaudessa vaan muistan että ensimmäisellä neuvolakäynnillä ei vielä suostunut kuuntelemaan mutta olikohan se ensimmäisellä kerralla aiemmilla viikoilla o_O
 
Yleensä rv12 jälkeen vasta, ettei stressata äitiä sillä että ääniä ei löydy
 
Eli varmaan seuraavalla neuvolakerralla vasta mikä on joskus loppukesästä :mad:
 
Esikoisesta kuunneltiin vasta tokalla neuvolalla, mutta tokasta kysyi, että haluanko kuunnella. Kuunneltiin, eikä kuulunut koska istukka oli edessä.. en kyllä muista viikkoja.
 
Onneks mulla wauhti viikko joten en ehdi stressata ja malttamattomana odotella ultraa,mut sen vikan illan tai aamupäivän oon varmaa ihan tulisilla hiilillä:sorry:
Jos käy neuvolan siellä perhe-artessa niin siihen saa halutessaan aina ultran neuvolakäynnille,mies halus,et jos on tuplat niin tiiviit ultrat...jotenkin liikkis,kun herää hoivavietti tai mikä lie:love017
 
Mun pitäisi muistaa ensi viikolla soittaa neuvolaan. Ärsyttää vaan se takaisinsoittopalvelu, mä kun en pysty töissä vastaamaan puhelimeen niin todennäköisesti soitellaan ristiin sitten monena päivänä. Mulla vaihtuu nyt neuvola kun muutettiin toiseen kaupunginosaan (lapset on siellä käyneet jo syksyllä, mutta ei taida olla mitään vakkaritätiä meillä), en tiedä onko niillä lääkärillä ultraa ollenkaan. Yleensä täällä ei ole, mutta mun vanhassa neuvolassa oli ultralaite ja sitä sitten käytettiin loppuraskaudessa kokoarvioon. Uudelleensynnyttäjän käynnitkin on niin harvassa, että ei tartte usein siellä ravata. Kaksi aiempaa olen synnyttänyt Kättärillä, ihan harmittaa kun se jouduttiin poistamaan kokonaan käytöstä. Naistenklinikalla toivon pääseväni johonkin moderniin kivaan saliin ja ammeeseen. :)

Molemmista edellisistä lapsista ollaan käyty 4D-ultrassa, ehkä sekin tehdään sitten syksymmällä jos vielä tässä tilassa ollaan.
 
Kättäriä suren minäkin,nyt kun maaluntamatkoilta palasin,ni naistenklinikka kutsuu...jotenkin en yhtään hingu sinne:sorry:
 
Hei, olisko kukaan täältä tamperelainen ja osaisi suositella että mihin varhaisultraan? Netistä kun oon koittanut katsella niin kaikissa näyttää olevan n. 250e hinta.. ja kun täällä lukee keskusteluja niin muilla paikkakunnilla saa paljon halvemmalla? :D
 
Oi ihanaa, jännittävä päivä tänään monilla tiedossa :) tsemppiä ultriin ja mukavia ensimmäisiä neuvolakäyntejä!
 
Noniin mä vähän arvasin että olin liian ajoissa mutta onpahan nyt ainakin kohdun ulkopuolinen suljettu pois :grin pientä toivoo sain ultrasta kun sanottiin että saattoi nähdä jotain, vaikka ei uskalla vielä kyllä sanoa varmaks. Viikot olis 5+5, joka käy kyllä aikatauluun. Mutta pitää vielä varata varmaan ens viikon loppupuolelle uus aika, vaikka neuvolakin on jo ensi viikon tiistaina. :happy: Joutuuhan tässä nyt vielä jännittämään mutta niin malttamaton olin etten voinu oottaa pidempää
 
Takaisin
Top