Neuvolat, ultrat ym.

Wk olen todella pahoillani puolestasi ja toivon sinulle jaksamista jatkoon! Halauksia ja paljon voimia :Heartred
 
Voi ei, wk_78. Kurjia uutisia sait :sad001 Keskeytynyt keskenmeno on niin masentava juttu, kun kaikki toiveet murskataan. Paljon paljon voimia tulevaan ja kaikkea hyvää. :Heartred

(Vaikuttaako se lääkkeellinen tyhjennys jotenkin imetykseen? Toivottavasti nyt lähtisi sitten pian itsekseen tyhjentymään. Minä otin helmikuussa cytotekit kotona ja paremmin ei olisi tyhjennys voinut mennä. Mitään jälkikomplikaatioita ei tullut, eikä kaavintaa tarvittu. Parin viikon kuluttua hcg näytti testeissä jo negaa. Tosin olen niitäkin juttuja lukenut, joissa kaikki raskausmateriaali ei ole tullut ulos ja on jouduttu joko uudestaan ottamaan lääkkeet tai kaavintaan. )
 
Muokattu viimeksi:
Olipas täällä ikäviä uutisia! Jaksamisia!
Ja hyviäkin uutisia, mahtoi säikyttää tuo muskan tilanne.
 
Oon nyt ollut jotenkin niin masentunut ja uupunut tästä oksentelusta, että menin varaamaan Perhe Artesta itselleni uuden ultra-ajan tälle päivälle myöhemmin. Nyt siis 9+4. Ei ole mitään varsinaista syytä huoleen, mutta toivon että ultra antaisi motivaatiota jaksaa tätä karseaa oloa loppuajan. Vähän tyhmä olo mennä uudestaan, mutta toisaalta Perhe Arten hinnoilla ei onneksi tule kamalan kalliiksi.
 
Eppula, ymmärrän täysin! En oo ite joutunu edes oksentamaan, mutta kaikki tää väsymys ja muu etova olo on saanu itekki miettimään, et tekis mieli ottaa suunnilleen sarjalippu samaan paikkaan joka ilta samaan aikaan :grin Sais joka päivä nähdä ihan omin silmin sen syyn kestää tätä..
 
Kyllä piristi tuo ultra!!! Siellä pieni (mutta viime kerrasta hurjasti kasvanut) 2,5cm pötkylä hurjasti touhotti ja vilkutteli kädentyngillään. :Heartred Kätilö sanoi että kaikki erinomaisesti ja todella eläväinen tyyppi siellä, keskenmenon todennäköisyys enää puolisen prosenttia. Toki nt-ultran ja seulontojen tulokset edelleen jännittävät kovasti, mutta ihanaa oli nähdä pikkuinen ja saada muistutus minkälaista elämää siellä masussa oikein on. Josko sitä taas jaksais kärvistellä olojen kanssa vähäsen paremmin.
 
Mitä se Perhe Arten varhaisultra maksaa Helsingissä? Turun seudulla on Kaarinassa Jussi Savonlahti joka tekee yksityisenä ultria. Varhais maksaa siellä 120€.
 
Oli turhia omat pelot, ultrasta löyty viikkoja vastaava ja oikeassa paikassa oleva sydän kovasti paukuttaen.:happy: Helpottaa paljon kun tietää että kaikki näyttää hyvältä ja on siellä mis pitääkin. Olen jo paremmassa iässä, lapseton, endometrioosista kärsivä jolla on ollu leikkauksia ja kohtutulehdusta joten ennusteet ei ollu parhaimmat mahdolliset.
 
Eppula, mä kävin myös toistamiseen Perhe-artella, ihan oman mielenrauhan takia. :) Ja silloin kyllä kätilö oli tosi ymmärtäväinen, eipä taideta olla ainoita ketkä useamman kerran käy. Mulla maksoi 71e tosin, olikohan siinä joku virhe..:wideyed:
 
79€ maksoi Perhe Artessa.

Tyhmänä ensin kysyin ja sitten googlasin tuon perhe arten. 62€+17€ oli hinnastosta laskettuna. Sehän on paljon edullisempi kuin tuo Jussi. Mutta nuo arten henkilökunta näytti olevan kätilöitä, kun tuo Jussi on erikoislääkäri, kenties siksi niin eri tasoiset hinnat.
 
Joo, sehän sen eron tekee. Mulle näihin ar-tsekkauksiin riittää hyvin kätilö, kun haluan lähinnä nähdä että sydän lyö ja alkio on oikean kokoinen. Jos olis jotain isompaa häikkää myöhemmässä vaiheessa, niin sitten lääkäri ois kyllä varmasti hyvä.
 
Ekalla neuvolakäynnillä käyty äsken. Kylläpä tuli lappuja ja aikaa meni melkein kaks tuntia, kun alunperin olin varautunut tuntiin. Harmitti, ettei kuunneltu (edes yritetty)sydänääniä. Lasketunajan ne laskee neuvolassa niin, että se heidän mukaan olisi päivää aiemmin, kun kuukautisista laskettuna. Sanoi, että np ultrassa kans katsotaan ja jos päivät heittää viidellä, niin sitten vasta muutetaan laskettua-aikaa. Tosiaan outoa, että kaikki tällaiset käynnit ja tutkimukset ennen kuin edes tarkistetaan, onko hlö raskaana (raskaus oikeassa paikassa ja ok ym). Olin aikeissa kysyä, onko kotidopperin käyttö turvallista vauvaa ajatellen, mutten muistanut..
 
Oli turhia omat pelot, ultrasta löyty viikkoja vastaava ja oikeassa paikassa oleva sydän kovasti paukuttaen.:happy: Helpottaa paljon kun tietää että kaikki näyttää hyvältä ja on siellä mis pitääkin. Olen jo paremmassa iässä, lapseton, endometrioosista kärsivä jolla on ollu leikkauksia ja kohtutulehdusta joten ennusteet ei ollu parhaimmat mahdolliset.
Ihania uutisia :)
 
Tyhmänä ensin kysyin ja sitten googlasin tuon perhe arten. 62€+17€ oli hinnastosta laskettuna. Sehän on paljon edullisempi kuin tuo Jussi. Mutta nuo arten henkilökunta näytti olevan kätilöitä, kun tuo Jussi on erikoislääkäri, kenties siksi niin eri tasoiset hinnat.

Itse kävin Savonlahdella varhaisultrassa. Maksoi toki sen 120 euroa, mutta oli niin mukava ja ystävällinen tyyppi ettei tosikaan. Alkiostakin puhui vauvana ja hänenä. Lisäksi saatiin kotiin dvd ultrauksesta. Voi sitten jälkikäteen fiilistellä kotona sykettä :happy: Ja odotushuoneessakin oli jotenkin ihana tunnelma. Sellainen kiireetön, kuin aika olisi pysähtynyt. Rauhoitti kummasti mieltä, kun oli ensin jännittänyt hulluna koko bussimatkan Turusta Kaarinaan. Että hinnasta huolimatta suosittelen kyllä niille, jotka haluavat maksaa laadusta.
 
Takaisin
Top