Neuvolahommia

Itse sain neuvolantädin kiinni tänään, ja alkuraskauden ultra ja ena neuvolakäynti on 30.1 :)
 
Meillä on käytössä tuo Ipana ja sinne täytetään esitiedot sekä sinne täytellään ne kyselyt(alko, päihteet, liikunta ja ravitsemus) valmiiksi ennen ekaa käyntiä. Näytti todella kätevältä ja täyttelin jo esitietojakin valmiiksi :D

Täällä kuljetaan tässä asiassa jäljessä... Sitkeästi pitävät kiinni noista paperiversioista.
Varmaan äitiyspolille myös pitää toimittaa paperiversiot... Ainakin 2v sitten piti.
 
Miten saatte sovitettua neuvola-ajat töitten kanssa vai otatteko päivää vapaata? :)
 
Mie sain onneksi sovittua neuvola-ajan sellaiselle aamulle, kun työt alkaa vasta myöhemmin. :)

Hyvä jos on onnistunut ehdottaa sopivaa päivää, varmaan neuvolassa hyvin tulevat vastaan jos on toiveita ajalle :) vielä kun sais itekin neuvolaan soitettua.. No jospa ensi viikolla :)
 
Sain aamuajan, meidän iltavuoro alkaa yhdeksältä niin myöhästyn vain vähän, sanon että on muihin tutkimuksiin liittyvä käynti neuvolaan niin ei tarvitse vielä puhua mahdollisesta pienestä mitään :)
 
Soitin viimein neuvolaan. Aika 22.1. eli viikolla 8 ja eka ultrakin varattiin 19.2. viikolle 12. Ipana-sivut netissä on täytelty. Tästä se lähtee [emoji4]
Onkohan meillä peräkkäiset ajat ultraan? :)Mullakin samana päivänä Hatanpäässä.
 
Mulla neuvolaan aika 24.1., ja kiva kun sain ajan samalle neuvolatädille, joka on esikoisella. Hieman huvittaa kun viime kerralla kyselin, et jos toista miettii, niin kauanko pitäis odottaa sektion kanssa. Ja nyt sitten mennäänkin jo ekaan neuvolaan. :woot:
 
Tänään sain aikaiseksi soittaa neuvolaan, mullakin on aika 24.1. :) Jännää mennä taas sinne, ja noinkin nopeasti. Ajattelin jotenkin että oisin mennyt myöhäisemmällä viikolla ekalle käynnille :D
 
Mä vien kanssa poitsun huomenna rokotukseen ja varailen samalla ajan. Just poika täytti vuoden ja ajattelin jo että neuvolassa ravaaminen vähenee. Nyt saapi sitten itse juosta siellä :)
 
26.1. ensimmäinen neuvola. Ko. neuvolatäti on kuulemma innokas ultraaja ja vähän lupailivat että voitaisiin silloin tsekata jo mitä masusta löytyy [emoji4]
 
Mie varasin ja kävinkin jo neuvolassa. Täti oli uusi, mutta todella mukava. Ehkä jopa paras mitä mulla on ollu. Vuodessa ei oo asiat muuttuneet. Oli oikonut, eikä haastatellu itsestään selvyyksiä ja varmisti vain, että tiedot olivat pysyneet samana. Kaikin puolin onnistunut käynti. :)
 
Osaako joku valaista saako esikoisen (10kk) ottaa mukaan neuvolaan? En vielä ole omaa aikaa varannut. Taitaa toisella kierroksella muutenkin olla vähemmän käyntejä?
 
Osaako joku valaista saako esikoisen (10kk) ottaa mukaan neuvolaan? En vielä ole omaa aikaa varannut. Taitaa toisella kierroksella muutenkin olla vähemmän käyntejä?

Saa ottaa mukaan, mut mieluummin miekii kävisin yksin jos vaan pääsis. Mulla oli käynnillä mukana vuosikas ja eskarilainen. Kakkosella oli hoitopäivä, mut koska aika oli iltapäivästä nii esikoululainen oli jo kotona. Neuvolatäti oli tosi mukava ja huomioi lapset. Onneks tuon eskarilaisen yleensä niin terävät hoksottimet oli jäässä eikä tajunnu käynnin varsinaista syytä. Oli siis huoneessa vaikka yritin kuinka et olis voinu jäädä aulaan leikkimään :D
 
Kiitos Adiris, helpottaa kyllä kun vaikea olis muuten käyntiä järjestää keskelle päivää:happy: Sullahan on ollu siellä oikein kunnon tukijoukot, toivotaan että joku kerta saat mennä oikein ajan kanssa itseksesi:happy:
 
Takaisin
Top