Neulojamammat

00f386d7534332c6410e72c9ace2068a


Vielä vetoketju, niin sitten on vihdoin valmis!
 
Oliko sulla Nepatti joku ohje tähän vai omasta päästä? Tosi hieno ja rakkaudella neulottu. :)
 
Vielä on pahasti kesken (ja näköjään rytyssäkin tää vaavin peitto) mutta tästä jo saa kivan kuvan siitä mitä tuleman pitää :). Aikaa vie paljon, mutta kiva tätä tehdä vaikka muun homman puutteessa :). Ois ehkä kuvaa varten pitänyt langanpäät päätellä jo paremmin....
 

Liitteet

  • norpan peittoväkerrys.jpg
    norpan peittoväkerrys.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 65
Sain tänään valmiiksi itselleni ponchon, sen alla voi sitten myös imetellä vauvaa. Vauvan villatakki on nappeja vaille valmis ja sitten haluaisin alottaa villapuvun neulomisen. Mahoton neulomisvimma! Esikoista odottaessa en pystynyt neulomaan kun kädet puutui heti ja pikku2 odottaessa en ehtinyt ku kaikki aika ja energia meni esikoisen hoitoon. Nyt kun pojat on isompia ehtii paremmin eikä kädetkään puudu samalla tavalla, täytyy ottaa ilo irti :)
 
Mitäs mammoilla puikoilla / koukulla tällä hetkellä? Itse oon ihan loppusuoralla masutuubin kanssa. Helppo työ, aina oikeaa suorilla puikoilla vartalon ympärysmitan pituisesti. Toiseen päähän napinlävet ja toiseen napit. Käy synnytyksen jälkeen rintojen lämmittimeksi, kun siirtää nappeja.
 
Koukulla ois peittoa ja puikoilla ois hääasun yläosa. Tiiä ny saapiko niitä valmiiksi ku tuntuu että aina ehtii vaan pari kierrosta tehdä :/
 
Mulla koukulla edelleen tuo happypotamus. Vähän on huononlaisesti ollut aikaa käsitöille. Monta projektia olisi mielessä ja kaappi täynnä lankoja, kunhan vaan ehtisi. Hippo on kyllä tänään/huomenna valmis :)
 
Mulla on puikoilla miehelle kaulahuivi, tykkäs niin kovasti mun ponchosta ja sanoi haluavansa saman värisen kaulaliinan ja kun lankoja jäi jäljelle niin ei kun neulomaan. Sen jälkeen aion virkata vauvalle peiton. Suunnitteilla myös villasukkaa, tumppua, myssyä, villapukua etc :)
 
Voi luoja aivan ihana!!!!!! Oisko sulla ohjetta tuohon? Oon ihan tosi surkee tekemään käsin mitään ni tuo ois aivan ihana :Heartred
 
Air4m, aivan ihana tuo hippo! Mitä lankaa käytit ja mitä sulla on täytteenä?

Mulla on ollut käsityöt lähinnä ompeluita, tein tänään pesupussin, johon voin laittaa shampoon, suihkusaippuan, ym. sairaalakassiin. Työn alla on myös imetystyynyn päällinen ja kolme paria Baby Bootseja (saumurista vaan katkes toistamiseen neula, melkein pääsi ärräpäitä).
 
Kiitos :) Onnistui kyllä aika mukavasti. Käytin ihan seitsemää veljestä ja täytteeksi pistin ikean tyynyn päreiksi (tai menihän tuota täytettä vähän toisestakin tyynystä). Mulla olis kanssa ompeluprojektia suunnitteilla, mutta en ole saanut vielä aloitettua.
 
Takaisin
Top