Neulojamammat

minä tykkään neuloa tosin nyt oon pikkuhiljaa kääntyny virkkaukseen ja maton teko onkin menossa :) ajattelin minäkin jos saisin virkattua viimein esikoisen päiväpeitteen isoäidinneliöistä ja pajuneliöistä loppuun niin siten voisin tehdä uudelle tulokkaalle jotain..

hirveästi houkuttaisi virkata semmonen kiikkukehto :Heartred tosin kunhan nyt nuo keskeneräiset sais joskus valmiiksi :D
 
Mulla kanssa kamalasti keskeneräisiä töitä, mutta kovaa vauhtia koitan saada valmiiksi! Voi sitten aloittaa pikkuiselle tekemään vaikka mitä täytyy aloittaa neutraaleista ennenkuin tietää sukupuolen.

Mietin myös jos tekisin, että poika & tyttökuosia ja lahjoittaisin jomman kumman synnärille (kummalle ei itse tule käyttöä) huono idea?
 
se ois kyllä kiva idea :) ite saatiin esikoiselle mukaan jonkun mummon neuloma pipo sieltä, kiva muisto ja ihana että jotkut haluavat nuin lahjoittaa :)
 
Niin että siinä idea jos joku haluaa tuollaisen pussukan vauvalleen tehdä :D oletteko nähneet vauvoilla tollaisia toukkapusseja? Niin suloisia :Heartred itse en kudo/virkkaa/neulo mitään :)
 
Joo kaverin lapsella toukkapussi ja ihan älyttömän hyvä idea!! :) itse vasta muutama kk takaperin löytänyt tämän harrastuksen!! Onneksi on mm. YouTube ☺️
 
Vauvat niin näyttää nauttivan semmoisesta pussukasta kun saa olla ihan mytyssä siellä :)
 
Tykkään kutoa ja virkata varsinkin lastenvaatteita (koska ne on nopeempi tehdä kuin aikuisten :wink ). Nyt on kiva kun voi alkaa tekemään vaatteita omalle lapselle eikä aina kaikkien muiden lapsille :) Muiden lapsille olen tehnyt pipoja, villasukkia, lapasia, villahousuja, villatakkeja, villapaitoja. Tällä hetkellä olen tekemässä villatakkia omalle tulevalle pikkuselle :)
 
Mä olen kaikkien kavereiden lapsille ja omallekin virkannut pienet converset. Omalle lisäksi olen tehnyt monenmoisia pipoja, tossuja ja hanskoja. Viime jouluna sain kaksi ihanaa kirjaa, joissa on kutomis- ja virkkausohjeita. Nyt sitten pitäisi vain aloittaa... Tosin tuo melkein yhden ikäinen esikoinen vaikeuttaa käsitöihin keskittymistä rankasti.
 
Viime talvena sain kunnon neulomisvimman ja tein ennen joulua vissiin 10 paria sukkia parissa kuukaudessa :D nyt on yhdet kuviosukat ollu rästissä jo pidemmän aikaa, mutta ne kun saan väännettyä niin sit alan kyl tekee vauvalle :)

Sukkia, tumppuja ja joku villapuku ja/tai tomminen pussukka ois kiva ainakin saada aikaan!
 
ihana tuo kettu pussukka :Heartred pitää rueta nuita ohjeita ettimään :)
 
Mistähän niihin mahtaa löytyy jonninmoiset ohjeet... Vai täytyykö keksiä päästä
 
Kaveri oli tainnu vaa kattoo jonku ompeluohjeen ja siitä mitat ja sit siitä ite soveltanu :) Toukkapussiin löytyy ohje netistä.
 
Takaisin
Top