Näkyykö jo maha?

Mulla myös notkoselkä ja se on aiheuttanut tosi ikävää selkäkipua :sad001 nyt vähän helpottaa mutta loppua odotellessa :D
 
Minä koitan nyt päästä vauhtiin tähän kirjottelemiseenkin enkä vaan lueskele teidän juttuja. :)
Mulla viikkoja 14 + 4 tällä hetkellä ja maha on jo aika iso... Neuvolassakin nauroivat että voisivat veikata minun olevan viikolla 19. :D Itseäni ei sinänsä tämä haittaa, ompa selkeästi raskausmaha eikä näytä vaan siltä että olisin lihonut armottoman paljon keskivartalosta.
 
Täällä oli eilen samat "vaihtoviikot" ku katariinalla, mutta ei kyllä nuin somasta masusta tietoakaaan :sad001 Minä näytän lähinnä näytän lihoneelta :sad001 hmh. ehkä se sieltä vielä tullee :D
 
Normaalivaatteiden läpi ei näy varmaan mitään, tiukemmissa paidoissa näyttää ehkä lähinnä kessille :smiley-angelic006 Tällä viikolla alkoi rv 18. Painoaki tullut tosi maltillisesti, omien mittausten mukaan alusta 1,7kg :)
 
Mulla viikkoja kohta 16, eikä kovin moni ole raskautta huomannut. Nyt on tullut vain 1kg painoa lisää pahoinvoinnista johtuen.
 
Nättejä massuja teillä! :) itellä tuntuu että alavatta ei oo juurikaan pyöristyny vaan lähinnä tuohon keskelle on kaikki kertyny ja näytän tosiaan lähinnä siltä että hamppareita on muutama vedetty liikaa,pöh.
 
Sama tilanne mulla: nyt 16+3 ja näyttää lähinnä siltä, että hamppareita ja sidukkaa on kulunut. :grin Painoa on tullut onneksi aika maltillisesti - vajaa 2 kg. Ihme juttu sinänsä, sillä tuntuu, että nälkä yllättää paljon helpommin kuin ennen raskautta, ja ruoka maistui jo alkuraskaudesta.
 
Täällä ollaan nyt 17 + 6 ja kiloja tullut 5-6!! Enkä ole edes mitenkään syönyt kahden edestä ja liikkunutkin olen päivittäin! No pitää nyt vaan yritellä ajatella, että tuo painon nousu on niin yksilöllistä! Vatsa on kyllä jo iso. En olisi ikinä uskonut, että näillä viikoilla jo noin iso maha :grin
 
Liinuska: Painonnousu on todellakin yksilöllistä, nou hätä! :)

Mä oon entuudestaan "pikkasen pläski" ja painoa on onneksi tullut nyt vasta alle kilo. (rv 16+5) Silti masu pömpöttää eikä sitä enää piilotella. Oon niin iloinen että tuo entinen pläskilöllö on muuttanut muotoaan kiinteämmäksi ja muodokkaammaksi raskausvatsaksi. :D Tykkään vielä korostaa sitä sitaisemalla ohuen vyön suoraan rintojen alle. On ihanaa, kun ei kerrankin tarvitse nolostella masuaan! :smiley-bounce015
 
Mä oon oksentanut niin paljon että varmasti siksi painoa ja vatsaa on tullut niin vähän.. Kohta varmaan kirin painonnousulla kaikki kiinni
 
Mulla Mukkelis sama homma! Ihanaa kun masu alkanut muuttua vauvamasuksi ja sitä voi nyt ylpeänä esitellä eikä tarvitse yrittää vetää makkaroita sisäänpäin! (Ei kyllä onnistuiskaan :grin)
 
Mulla selkeä maha, viikolla 17. Kiloja tullut pari-kolme. Lähtötilanteessa olin tosi hoikkanen, saa nähdä miten paino nousee. Vähän pelottaa muiden ja eritoten terkkarin mahdolliset kommentit painonnoususta, nyt ja jatkossa. Ennen raskautta olin hyvinkin rento syöjä ja pystyin luottamaan kroppani itsesäätelyyn... Ehkä joskus taas.
 
Siinä 9+5 masu. Turvotuksen piikkiin vaan taitaa mennä vaikka selvästi onkin lonkkien välistä isonemaan päin :D
 

Liitteet

  • 1425549354872.jpg
    1425549354872.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 111
1694870852dfd4e7e093b9de15b64602
 
16+0.. olen käyttänyt löysimpiä farkkujani, mutta eilen nekin tuntuivat ahdistavilta, et tänään vetäsin jalkaan ekat ostamani mammafarkut. Maha kylläkin näkyy, mutta välillä sen pystyy vaatteillakin piilottamaan. Kun syö lounaan niin sen jälkeen koko loppuilta maha tosi isolta näyttää, aamulla ei niinkään.
 
Takaisin
Top