Näkyykö jo maha?

Jännittää kyllä kun ikäeroksi tulee 1v 8kk että miten ihmiset suhtautuu:-D
Meillä aika sama juttu. Poika on 1v9kk silloin. Mulla kans turvotusta yhtä paljon kun sulla. Ihana nähdä että on jollain muullakin samanlaista, ja on ihan normaalin puitteissa vielä . Jouduin kaivaa kaapista vanhat äitiyshousutkin
 
Mulla tossa viikonloppunan kaveri kysyi että oonko lihonnut, sanoin että olen, tuli kommentti takasin"aijaa, luulin että oot paksuna...."
Ilmeisesti se tässä kropassa näkyy se turvotus :D
 
Tän kolmosen kanssa alkaa jo olla kekseliäisyys piilotellessa aikamoista. Lihoneelta minä näytän, varsinkin näissä teltoissa millä yritän alkavaa raskausmahaa häivyttää. Iltaisin on kunnon pömppis, jota ei sisään saa vedettyä. Nyt kuljetaan löysissä paidoissa, kyllä moni varmaan arvaa, mut ei kehtaa kysyä. Saavat vahvistuksen sit parin viikon sisään kun laitan napakan puseron :)
 
Täälläkin on kolmannen piilottelu käynnissä. Farkut ja työhousut alkaa ahdistaa ja muodostavat "kivan" vararenkaan tuohon vatsaröllykkään (joka on pääosin turvotusta ja vanhaa pläskiä mutta jossain siellä alla jotain muutakin muhii), mutta en tukalasta olosta huolimatta halua siirtyä vielä äitiyshousuihin. Mammafarkut kun vetäisee jalkaan, ei olisi enää kenellekään tippakaan epäselvää asian laadusta (koska ainahan ne sen verran paistaa läpi että mammahousut tuolla on jalassa, ja näyttää se vatsakin niissä erimuotoiselta kuin tavan pöksyissä), joten ainakin nt-ultraan asti olisi toive ja tarkoitus kärvistellä näin (eli 2 pitkää viikkoa vielä). Onneksi kotona saa vatsa levähtää mammajoogissa. :wink
 
Täällä onneksi sopivasti on tuota vararengasta kerätty jo aiemmin, että ei vielä näy mitään. Lisäksi taaksepäin kallistunut kohtu joten ei taida kumpu ihan heti päästäkään parrasvaloihin? Kilot on jakautuneet tasasesti koko kehoon. :D
 
On täälläkin vararengasta omastatakaa, mutta asukki saa mahan jotenkin raskaana olevan malliseksi. :nailbiting:
 
Hih, ihanaa kun täällä on muitakin samassa jamassa. Turvotusmasua on ollut vaikea piilotella välillä. Aamuisin on monesti ihan normi, mutta iltaisin voi apuaa. Turvotus alkoi noin rv 6 ja ainakin rv 9 asti kesti. Nyt on erilaista turvottelua, enemmän sellaista "löysää läskiä" -tyyppistä, ei masu laske oikein aamuisinkaan. Iltapäivällä farkut todella kiristävät... Kireät mekot on pannassa, käytän enimmäkseen löysiä neulepaitoja.

FantaViona ja pikkupapu 10+6
 
Voihan apua, mikä maha! Käytiin tuttavien kanssa syömässä ravintolassa ja sen jälkeen muutamaan kauppaan shoppailemaan... Toisessa kaupassa oli jo pakko avata toppatakki, kun kiristi niin mahan kohdalta ja ei todellakaan ole mikään slimmi-mallinen takki! Ihan kuin olis jalkapallon syöny! Ja syy on ehkä vadelman kokonen...
 
Mulla rupes töissä ahdistaa ku iltaa kohti tuns miten rupee housut kiristää.. tarvii huomen ettii isommal vyötäröl olevat housut ku niit on kahta mallia,tänää otin ilmeisesti ne hoikille tarkoitetut :D
 
Mulla housut on kiristäneet jo viikkoja myös, varsinkin istuessa. Turvotustakin on siihen malliin että ihan kun ois jo pitkälläkin, mutta lähtöpaino oli hieman ylipainon puolella ja samanlaisia turvotuksia välillä myös ennen raskautta. Tuntuu ettei malttaisi odottaa kunnon vauvamasua, jota ei tarvitsisi piilotella :rolleyes:
 
Noh voin kertoa että mun mahasta ei näy yhtään mitään siihen suuntaan et olisin raskaana :D maha samankokoinen kuin viime syksynä ehkä jopa vähän pienempi ja kuulemma jos tää on jotenki sukuvika niin mulle ei mitään mahaa tuukkaan :/
 
Mä rakastan mahaani♥ olin kateellinen muilla oli isoja mahoja ja mulla vaan pieni kumpu kun esikoista odotin:-D nyt nautin tästä mahan kasvusta:happy:
 
Meillä aika sama juttu. Poika on 1v9kk silloin. Mulla kans turvotusta yhtä paljon kun sulla. Ihana nähdä että on jollain muullakin samanlaista, ja on ihan normaalin puitteissa vielä . Jouduin kaivaa kaapista vanhat äitiyshousutkin

Toisaalta en oo murehtinu ku esikoinen kasvaa siinä mukana ja on tosi tomera/itsenäinen:-D silittelee mahaa " ai ai ai ai"♥ taitaa muut murehtia enemmän miten pärjätään;-) jotenki tää raskaus kuulostaa päivä päivältä ihanemmalta ja pian meitä on neljä♥
 
Mun maha on jo iso, vaikka viikkoja vasta 12+1. Samanlainen on nykyään aamuisin ja iltaisin, joten luulen että turvotusta ei juuri enää ole. Ei tätä voi enää yhtään piilotella. Töissä pari työkaveria kysyikin että onko kaksoset tulossa :grin Ihanahan tämä maha on tietenkin, mutta jos nyt jo tätä luokkaa niin mitähän sitten loppuraskaudessa. Tosin mikään pieni kumpu mulla ei ole edellisissäkään raskauksissa ollut.
 
Sama täällä! Mulla on viikon päästä ultra ja sit ajattelin kertoa töissä, mutta eipä taida tulla kellekään sitten enää yllätyksenä :grin Jotenkin odotin, että näkyisi vasta paljon myöhemmin, mutta ehkä tosiaan vartalon malli yms siihen vaikuttaa.
 
Täällä kanssa maha valtava. Mulla tosin notkoselkä joka varmaan vielä korostaa tota turvotusta. Just äiti sanoi että illalla vois luulla että on kaksoset :grin
Yks siellä ultrassa kyllä vaan näkyi!
 
Takaisin
Top