Näkyykö jo maha?

Tässä tämä maha :) tänään 18+2. Kyllä se vaan toinen näkyy nopeemmin, tosin edellisestä synnytyksestä on 7 kuukautta niin sekin varmaan vaikuttaa. Ei tarvii vauvan taistella teräksisten vatsalihasten läpi :wink
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1426533747.963363.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1426533747.963363.jpg
    50.7 KB · Katsottu: 129
Upea masu MammaMoo. :) Mulla on täsmälleen samat viikot kuin sulla, mutta mulla ei maha vielä näy vaatteiden alta. Pyöristynyt pömppis löytyy, ja olen käyttänyt hieman löysempiä paitoja. Melkein kaikki omat housut mahtuvat silti vielä. Ensimmäinen lapsi tosin tulossa, niin ehkä se vaikuttaa... Hämmästyttää vain, kuinka paljon mahan koko voi vaihdella eri ihmisillä. Olen normaalipainoinen ja mulla on lyhyt selkä, niin olisin kuvitellut, että maha tulee esiin aikaisemmin. :sad001
 
Mulla alko esikoisesta näkyy maha vast joskus 20+ viikoil.. suunnillee sama lähtöpaino molemmist,mut toi läski alkaa pikkuhiljaa kiinteytyy :D tänää rv 17 ja maha on tollai..
 

Liitteet

  • 16+6.jpg
    16+6.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 130
Hienoja mahoja.. mulla 17+2.. Maha näkyy mielestäni sopivasti näille viikoille. Riippuu vähän mitä vaatteita käyttää. Jos on sellaset mammaresorihousut, niin lisää kyl aika mukavasti tota vyötärön ympärystä ja pyöristää vatsaa. Aamuisin vatsa iltaan verrattuna paljon pienempi.
 
Tässä on minun mahat. Missä ei näy pää, on esikoisen raskaudesta rv19+0 ja missä on pää myös mukana, on tästä nykyisestä raskaudesta rv18+4. Onhan tuo maha kyllä suurempi, kuin esikoista odottaessa :)
19_0vaatteet.JPG 18_4.png
 
Maha pomppas kunnolla esiin nyt viikolla 21, tähän asti sai iha hyvin verhoiltua sitä piiloon, nyt ei kyllä jätä epäilyksille sijaa :D. Ekaa odotellessa siis :)
 
Joo, siis itselläkin hypännyt maha esiin noin viikossa, nyt viikko 20.. oikein tuntu jotenki, että vauva kasvoi viikossa oikein kunnolla
 
Mulla nyt 22+4 ja tuntuu etta ihan muutamassa paivassa taas maha pullahtanut entisestaan. :rolleyes:
 
Mulla on toka raskaus meneillään, nyt 22+6, ja jo useamman viikon työkaverit ja hyvänpäiväntutut on taivastelleet mun mahan kokoa. Onhan se juu iso, paljon isompi kuin ekasta... Vatsa on oikeestaan ainoo, mikä on kasvanu. Eilen salilla ventovieras nainen kysy laskettua aikaa ja sen kuullessaan kauhisteli, että kuinka VOI olla noin iso maha, että PAKKO siellä on olla enemmän kuin yksi tulossa. Onhan tää nyt loppupeleissä aika pientä, mut jotenkin oon kokenu noi kommentoinnit tosi epämiellyttävinä ja ollut vähän maassakin sen takia. En tiiä, miks ihmiset aattelee, et raskausvatsan kommentointi on jotenkin ok. Senkö vuoks,että tila on ohimenevä? En enää halua vastata noihin päivittelyihin, etten sano pahasti. Ei ne ihmiset kai ilkeyttään noin puhu, mutta vähän vois miettiä, mitä sanoo. Kiitos, että sain tänne purkaa ärtymykseni.
 
No ei mene mun työtuttavilla sen paremmin; huomenna on (vasta) 25+0 ja tänään kysyttiin, että onko sulla vielä monta PÄIVÄÄ töitä jäljellä ja eilen arveltiin että la on kesäkuun alkupuolella (kun tarkoitin sanoa että jään silloin töistä pois VARHENNETULLE vapaalle...). Lähimmille työkavereille tämä on onneksi jo kiva vitsi :) Ja sillä tavallahan on pakko suhtautua tai muuten saattaisi vaikka tulla paha mieli näistä päivittäisistä "no sähän kasvat silmissä ja oot kyllä joka päivä isompi" -tervehdyksistä.

Toisin kuin moni, mä taas en pidä enää mahastani, juurikin sen koon vuoksi, koska jo nyt hankaloittaa olotilaa ja asentoja ja tekee jopa kenkien laittamisestakin vaikeaa. Ja varsinkin kun tiedän, että tästä on tulevien kuukausien suunta vain ylöspäin, niin ei ole mukava ajatus.
 
Tuttujen ja läheisten mielestä mahani on jo iso mutta vieraampien mielestä minusta ei näe että odotan :) omasta mielestäni maha on just sopiva :Heartred
 
97e1059aef2885932b6688dec61479cf
 
Jokaisen masu erilainen ja riippuu ruumiinrakenteesta. Itsellä valtava pallo mutta ylipainoa ennestään niin sekin varmaan vaikuttaa asiaan :)
 
Frosty, mulla on maha samaa kokoluokkaa kuin sulla, ja baby oli ainakin rakenneultrassa täysin keskikokoinen ja lapsivettä oli kans just keskiverto määrä. Nyt 26+4.
 
Takaisin
Top