Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onks teillä muilla ton unen kanssa ongelmia, onko tosi katkonaista ja levotonta?
Jonkin verran joo, unenpäästä saan aika hyvin kiinni, mutta heräilen yöllä useasti vessaan ja unet on tosi sekopäisiä. Viime yöltä muistan unen missä oli rakennustyömaa, japanilainen agentti ja pitserianpyörittäjiä jotka muuttui sioiksi, lötköpötköt (ne semmoiset värikkäät pitkulaiset uimalelut) pieksi ihmisiä ja minä koitin siskoni kanssa siellä selviytyä.. :hilarious:
 
Mullakin on nyt ollut pari rauhatonta yötä. Viime yö oli aika paha ja tuntui ettei nukkunut juuri silmäystäkään 2 ja 7 välillä. Vessassa ei tarttee vielä ravata mutta esikoisen pyöriminen herättää helposti. Ja ihan sama, että aamusta oon ihan poikkeuksellisen virkeä ja iltaa kohden väsyy helpommin. Viime yönä oli myös ekaa kertaa sellasia kohdun kasvukipujen tuntuisia jomotuksia, mutta voiko ne olla niitä jo nyt? Tänään 5+6.
 
Onks teillä muilla ton unen kanssa ongelmia, onko tosi katkonaista ja levotonta?
Joo, on jo kohta pari viikkoa ollut yöuni tosi pätkittäistä: heräilen vähän väliä, käyn vessassa, näen omituisia unia, voin pahoin... :depressed: Täytyy toivoa, että helpottaa viimeistään toiselle kolmannekselle siirtyessä, nyt on välillä jaksamista töissä kun ei ole pitkään aikaan saanut nukuttua edes viittä tuntia putkeen.
 
Onko muut seuranneet lämpöä? Mulla tuntuu päivittäin olevan 37 mittarissa ja vähän mietityttää, että mistä tämä johtuu. :dontknow
 
Suhteellisen vähän, tai ainakin vain lieviä oireita tässä raskaudessa. Nälän tunne on sellainen "ärsyttävä" ja tulee helpommin. Janottaa ja pissattaa enemmän. Väsyttää. Tissit enemmän tai vähemmän arat. Pientä nipistelyä jossain syvällä lantion vatsassa välillä. Runsasta valkovuotoa.

Tänään huomasin yhtäkkiä, ettei tissit olleetkaan arat, ja säikähdin. Sitten hypin vähän, että eikö tosiaan ole arat. No nyt on :laughing001

Voi kun jaksaisi odotella tiistain ultraan..... ... :bounce
 
Tänää pääsin vihdoin ultraan ja tyhjä kohtuhan siellä näkyi. Eli tyhjentyminen mennyt hyvin ja voi alkaa pujottelemaan uutta matoa koukkuun. Nytkun sai varmistuksen tähän, niin lopetan täällä käymisen.
Kiitos vielä kaikille tuesta!:Heartred Ja tsemppiä oireiden kanssa selviämisiin ja toivottavasti teillä menee kaikki hyvin. Minä palailen toivottavasti alkuvuodesta uuteen ryhmään :):Heartred
 
Tänää pääsin vihdoin ultraan ja tyhjä kohtuhan siellä näkyi. Eli tyhjentyminen mennyt hyvin ja voi alkaa pujottelemaan uutta matoa koukkuun. Nytkun sai varmistuksen tähän, niin lopetan täällä käymisen.
Kiitos vielä kaikille tuesta!:Heartred Ja tsemppiä oireiden kanssa selviämisiin ja toivottavasti teillä menee kaikki hyvin. Minä palailen toivottavasti alkuvuodesta uuteen ryhmään :):Heartred

Hyvä, että pääsit ultraan ja tyhjentyminen mennyt hyvin. Paljon onnea uuteen yritykseen :) :Heartred
 
Tänää pääsin vihdoin ultraan ja tyhjä kohtuhan siellä näkyi. Eli tyhjentyminen mennyt hyvin ja voi alkaa pujottelemaan uutta matoa koukkuun. Nytkun sai varmistuksen tähän, niin lopetan täällä käymisen.
Kiitos vielä kaikille tuesta!:Heartred Ja tsemppiä oireiden kanssa selviämisiin ja toivottavasti teillä menee kaikki hyvin. Minä palailen toivottavasti alkuvuodesta uuteen ryhmään :):Heartred

Voi sentään! Mutta ajatellaan positiivisesti, että sentään tyhjentyminen meni hyvin, eikä siitä mitään lisäharmia. Uuteen yritykseen nyt vain pystypäin! Kaikkea hyvää sinulle!
 
Onks teillä muilla ton unen kanssa ongelmia, onko tosi katkonaista ja levotonta?
Ajattelin ensin, että ei, mutta tajusin sitten että olen kyllä heräillyt öisin normaalia enemmän. Onneksi uni tulee takaisin nopeasti eli ei ole haitannut toistaiseksi.
 
Voi harmi Jesu :sad001 Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti pian tärppää uudelleen :Heartred
 
Voi että, Jesu! :Heartred Harmi, että kävi näin, mutta onneksi tosiaan tyhjeneminen onnistui, eikä siitä koidu lisähaasteita. Tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Voimia Jesulle :Heartred

Mulla on nyt vakiintunut pahoinvointi aamuihin ja aina jos verensokeri laskee liikaa. Aamuisin auttaa kun juo heti herättyä mehukeittoa. Aika usein saa kyllä syödä ettei tule paha olo!

Joo mulla kans on muuttunut unirytmi. Kauhean väsynyt iltaisin ja ihan viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Nukun kyllä hyvin, mutta tänäänkin heräsin viideltä nälkään ja pissahätään. Sen jälkeen ei saanut enää unta. Aamuisin on niin hutera olo. Palelu jatkuu, koomaväsymys samoin. Vitsi ku päivät matelee! Keskiraskautta odotellessa.

Ja kuin pahalta jääkaappi haisee! Hyi järki.
 
Se on kyllä jännä miten kaikilla tuntuu olevan tosi samanlaisia hankaluuksia ton unen kanssa o_O Mullakin noi vaikeudet alkoi oikeestaan aika lailla heti ovulaation jälkeen, sitä ennen nukuin kuin tukki! Siks oli heti että hmmmm. Hassua miten tän oli päässy unohtamaan edellisestä kerrasta kun muistelin että noita univaikeuksia alkaa tulla vasta pidemmällä kun esim. 1. Maha tiellä 2. Vaavi herää sillon kun sä meet nukkumaan (aaaargh!!) 3. Pissattaa 4. Outoja unia/painajaisia 5. Närästää ja nälättää! Tässä on pitkät kuukaudet tulossa:laughing001 Onneks ei sentään väsytä muuten päivästä kun tajusin alkaa syömään jodia! Se on kyllä huima apu kun kilpirauhastoiminta hidastuu tässä alussa..Jos siitä olisi muille myös apua!
 
Tsemppiä Jesulle! :Heartred Hyvä että sait vihdoin selvyyden tilanteeseen ja hyvä että tyhjentynyt itsestään. Voimia ja onnea uuteen yritykseen!
 
Jesulle :Heartred

Täällä kans valvotaan aamuöisin. Nukkuisin varmaan aamuun asti jos voisin, mutta kun taapero herättää aamuöisin niin sitten en enää saakaan helposti nukahdettua ja ainakin vessaan on pakko nousta kun saa taaperon takaisin uneen.
 
Onko muilla mennyt jo raskaus uniin? Mä näin plussaa edeltävänä yönä koko yön unia missä tein positiivisen raskaustestin. Viimeyönä näinkin sitten unta missä alkuun etsin vessaa ja lopulta siellä vessassa tajusin että mulle tuli keskenmeno :sad001 Tais mennä Jesun surulliset uutiset mun uniin. Aiemmin en muista tällaisia unia nähneeni.
 
Sanotaan että raskaus ei ole sairaus mutta kyllä se mulla vaan oireilee kun sairaus .Samaan aikaan kun plussasin alkoi sydäntykytykset ja mitattaessa pulssi olikin 130-140.. kaiken maailman keuhkoveritulppien, sydänlihastulehdus ym poissulkemisen jälkeen varmistui kilpirauhasen liikatoiminto .Se kuule aktivoituu erityisesti raskaushormonista .toimii samalla lailla. Ja kun 130-140 leposyke on aika vaarallinen ja sydän ei sitä kestä kauaa niin sain lääkityksen siihen liikatoimintaan. Tämä on kolmas raskaus ja jokaikininen kerta mun kroppa on seonnut alkuraskaudessa. Luulin että ei tällä kertaa mutta ei..2 päivää vietettiin sairaalassa tutkimuksissa..
 
Takaisin
Top