Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on koko päivän särkenyt päätä jatkuvalla syötöllä, kohta vaan vaihtelee. Ja sitten kun särkee kovasti, oksettaa ja tässä on nyt pahoinvointia ilman pääkipuakin.
Repäisykipuja on.
Kait nämä olot tästä jossain vaiheessa helpottaa.
Systeri just tänää sano et sillä oli kyl tokasta ihan koko raskausajan pahoinvointia ja ekasta ei mitään.
 
Tänä ensimmäistä kertaa yökkäilyä (ilman että kuitenkaan oksensin), mutta se saattoi olla osin henkistäkin. Alan helposti yökkäilemään kun vain ajattelenkin oksentamista tai jotain ällöttävää. 7+3
 
Nyt rv 10 ja tuntuu ettei enää ällötä ruuat tai mikään muukaan. Välillä tulee yökkäys muttei oksennusta. Rintojen arkuus on hävinnyt yön aikana? Toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Täällä pahoinvointi katosi, olin viikon muuten sairaana niin eipä sitä tähän olisi enää tarvittukaan.
Enää vain repäisykipuja alavatsalla esim aivastaessa tai yskiessä.
Toivottavasti kaikki on ok, ja toivottavasti ei pahoinvointi palaa, koska meinasin mennä maanantaina töihin. Esikoisestakin pahoinvointi hävisi kyllä aika nopeasti.
Nyt 8+5
 
Mulla ei edelleenkään muita oireita kuin rintojen kasvu ja arkuus. Nyt 10+1. Välillä ei edes muista että on raskaana.
 
Mullakin ehkä hivenen olo parantunu, voi olla pikkusen pitempiä aikoja syömättä. Viikkoon en oo oksentanu, sitä ennenkin vaan pari kertaa. Heikottaa kyllä ja semmonen yökköolo. Tosin tän viikon vietin aikalailla kotona maaten alkuviikon menoja lukuun ottamatta.
 
No just kun sanoin, että on helpottanut olot niin oksensin ekan kerran koko raskauden aikana. Mut ilman tota oksennusta ja iltaturvotteluja en edes tietäis olevani raskaana. Tai ainakin tänäänkin ollut ihan mahtava fiilis. Aika ihana juttu jos nyt helpottaa ja pääsis nauttimaan raskaudesta :joyful: toisaalta oon opetellut syömään erittäin säännöllisesti kahden tunnin välein.
 
Ollu taas tänään niin voimaton olo. Tänään ei ole oksua tullut, mutta muuten olo surkea. Tämä pirun flunssa kun ei yhtään auta näitä oloja. On vissiin vähän nestehukkaa, no sitä hoitaja sanoi eilen neuvolassa ku käsissä nestekertymää. Se on kumma ku pitäis vissyä juoda, mut mä en vaan saa sitä alas.
No nyt yritin et merisuola hippu suuhun ja vettä.
Hain b vitskua tänään pahoinvointiin, se kyllä tuntuu nyt vähenevän.
Tena housus saa olla ku yskittää niin pirukseen.
 
Nukuin yöllä joku 12h ja olisin nukkunut pidempäänkin jollen olisi unohtunut herätystä päälle. Muutenkin tuntuu väsyttävän enemmän kuin yleensä. Muuten ei kyllä pahemmin mitään oireita ole. Minun on edelleen hyvin vaikea uskoa että olen raskaana.
 
Hirvi, tuo väsymys on mullakin ollut se kaikkein selkein raskausoire. Ja pohjaton nälkä. Satunnaisesti on ollut etovaa oloa, mutta pääosin oon kuitenkin voinut hyvin. Siksi mullakin on ollut vaikeaa uskoa että oon raskaana.
 
Pahoinvointi alkoi oikeastaan jo ennen plussaa 4+3! Aiemmin alkoi vasta siinä rv 6-7 ja kesti vain pari-kolme viikkoa. Silloinkin se oli vain semmoista pientä hetkittäistä etovaa oloa. Nyt oon joutunut olemaan ihan vuodelevossa melkein 24-7 jo 4 viikkoa. :sour:
Ympärivuorokautinen pahoinvointi on nyt pari viime päivää ollut helpompaa ja ruokaakin on saanut alas jo vähäsen. Paino pudonnut lähtöpainoon nähden -4kg, ompahan varaa sitten kerätä sitä massaa :rolleyes:
Rintoja aavistuksen aristaa välillä, nenä on tukossa ja kuiva kaiken aikaa. Nyt on iskenyt myös se jäätävä väsymys, voisin nukkua tai ainakin levätä koko ajan! Onneksi mies on tähän asti jaksanut hoitaa esikoisen.. itse en pysty esimerkiksi kakkavaippoja vaihtamaan ollenkaan, kun se haju ja ajatuskin alkaa oksettaa.
Vatsaa jomottaa välillä, joita uskon kasvukivuiksi. Valot ottaa silmiin ja äänet korviin, tietyt värit myös ällöttää !? :wideyed:
 
Hei, en ole täällä vielä kirjoitellut. Lukenut teidän juttuja kyllä aina välillä. Onko teillä muilla jo aiemmin lapsia synnyttäneillä ollut kohdun kasvukipuja? Itsellä 2 aiempaa lasta ja nyt tässä raskaudessa huolettaa kun ei ole niitä nippailuja ja vihlomisia. Pientä etomista on ollut, yhdesti on tarvinnut oksentaa. Ultraan vielä puol toista viikkoa. Mitään tietoa ei ole onko masussa elämää. Ei ole käyty alkuraskauden ultrassa ja koti doplerilla ei vielä äänet kuulu. Viikkoja 11 tasan tänään.
 
Raven, mullakii ollu tuota valoherkkyyttä. Tv:n nopeesti liikkuvat ja välkkyvät kuvat tekee pahaa. Mulla tosin aurallinen ja valoherkkä migreeni, et senkään takia en hirveen hyvin siedä nopeeta ja vilkkuvaa kuvaa. Myös nenä on koko ajan tukkonen ja kuivan olonen.
 
Hei, en ole täällä vielä kirjoitellut. Lukenut teidän juttuja kyllä aina välillä. Onko teillä muilla jo aiemmin lapsia synnyttäneillä ollut kohdun kasvukipuja? Itsellä 2 aiempaa lasta ja nyt tässä raskaudessa huolettaa kun ei ole niitä nippailuja ja vihlomisia. Pientä etomista on ollut, yhdesti on tarvinnut oksentaa. Ultraan vielä puol toista viikkoa. Mitään tietoa ei ole onko masussa elämää. Ei ole käyty alkuraskauden ultrassa ja koti doplerilla ei vielä äänet kuulu. Viikkoja 11 tasan tänään.

Viime raskaudessa oli paljonkin noita kasvukipuja, menkkajomotuksia ja sit ihan pistelyä ja sellasta repivää tunnetta välillä. Muistan kuinka pelkäsin että menee kesken koko ajan. Nyt niitä tuntemuksia on tullut selkeästi kyllä vähemmän, liekö syynä se, että on jo yksi raskaus takana? Kuinka kauan aikaa sulla on viime raskaudesta?
 
2016 syyskuussa on edellinen vauva syntynyt. 2014 esikoinen. No joo, ite kans aatellu että on joko paikat jo niin velttoja ettei ole venymis kipuja tai sitten on keskeytynyt keskenmeno. Aiemmat raskaudet seurattu eri kunnan neuvolassa ja siellä on aina ekalla käynnillä ultrattu että siellä joku on. Olevinaan nyt pitkä aika odottaa ekaa ultraa kun täällä ei ultrata ilmeisesti lainkaan.
 
Siis oman kunnan neuvolassa eivät ultraa. Ultrat aina isommassa sairaalassa. Mutta niitäkään ei kait ole kuin nyt np ultra ja rakenne ultra. Ja sitten toki jos huolta niin laittavat lähetteen.
 
Meillä ei myöskään ultrata täällä ollenkaan vaan pitää lähteä "isoon cityyn" sairaalaan ultraan. Hämmästytti vähän, et oikeesti ultrat niin kaukana. Tai siis, saa ajaa reilu 60km ultran tähden.
 
Mikä turvotus ja kaasuläjä!!! Plus kahdet päiväunet tänään. Miten muilla? Aamuherätys ja työt ei tällä hetkellä nappaa.
 
Väsyttää ihan kamalasti ja semmoinen jatkuva huono, lievästi etova olo joka ei mene pois. Vatsaa pingottaa. V###ttaa kaikki. Raivosin miehelle ihan sata lasissa kun se ei vastannut puhelimeen, kun yritin soittaa kauppareissulla että ostanko grillikanaa vai en.
 
Ihan kamala väsy tänään, ja huono olo on vellonut vatsassa koko päivän. Kotona taidan nukkua päikkärit, kunhan selviän töistä :hungover:
 
Takaisin
Top