Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä pahoinvointi selvästi pahempi näin illalla/yöllä joka päivä, nyt piti jopa käydä oksentamassa :sad001
 
Millä ihmeellä tätä pahoinvointia voi helpottaa. Etova olo ei enää riitä vaan oksentelu on tullut ilmeisesti ihan päivittäiseksi iloksi. Ja sekin on suurimmaksi osaksi vaan kakomista, koska ruokaa ei vaan saa syötyä tarpeeksi, että se sitten ulos tulisi. Eikä se kerran oksentaminen edes helpota oloa kuin ihan pieneksi hetkeksi ja sitten on taas sama kierto vatsassa. Tekee mieli vaan itkeä ja itkeä, vaikka sekään ei paranna tilannetta mitenkään.
 
Voi ei Martta! On varmasti todella raskasta jaksaa :sad001 onko mitään eroa, jos syöt tiheästi mutta vähän? Ootko miettinyt, että kävisit pyytämässä jonkin pahoinvointilääkityksen?
 
Onko täällä joillain tullut punaista pyyhkieässään paperiin todella vähän tuli kylläkin paperiin? Nyt menossa 5+6.
 
Millä ihmeellä tätä pahoinvointia voi helpottaa. Etova olo ei enää riitä vaan oksentelu on tullut ilmeisesti ihan päivittäiseksi iloksi. Ja sekin on suurimmaksi osaksi vaan kakomista, koska ruokaa ei vaan saa syötyä tarpeeksi, että se sitten ulos tulisi. Eikä se kerran oksentaminen edes helpota oloa kuin ihan pieneksi hetkeksi ja sitten on taas sama kierto vatsassa. Tekee mieli vaan itkeä ja itkeä, vaikka sekään ei paranna tilannetta mitenkään.
Mulla oli esikoisen aikana järjetön pahoinvointi, oksensin useamman kerran päivässä, välillä ihan alvariinsa. Kesti 5viikkoa, eikä mikään auttanut. Nyt olis tää raskaus rv 6 menossa ja kauhulla odotan alkaako pahoinvointi, mutta toisaalta tämä oireettomuus on kamalaa myöskin. Keskenmenneessä raskaudessa minulla ei ollut oireita joten se oli ainut hyvä puoli pahoinvoinnissa...
 
Ensimmäinen migreeni raskausaikana. Pahoinvointi ja migreeni = yök.

Nyt rv 5+5.
 
Voiko näin alussa olla supistuksia?!? :woot: eilen huomasin kaksi kertaa kun oli muutama tilanne jotka oli fyysisesti raskaita että heti sen jälkeen maha veti aivan kovaksi, kesti joku about 20sekunttia ja sitten rupesi menemään takaisin pehmeäksi :wideyed:
Nyt rv 7+4 siis
 
Mulla ei mitään supistuksia ainakaan ole ollut, mutta epämääräistä tunnetta vatsalla välillä. Varmaankin kohdun kasvusta johtuvaa?
 
Tänään ei maistu mikään ruoka oikein ja kaikki ruoka on nou listalla.Pientä rintojen arkuutta ja huimausta oireena.Tänään digi testiin 3+.
 
Mulla on ollut tosi kiireistä töissä ja pari pitkää päivää ja siksi huonoja öitä esikoisen kanssa. Väsymyksestäkö siis johtunee, mut on ollut iltapäiväkuvotuksia kolmesta kuuteen välillä. Yörh. Ja noita supistuksia tai omituista alamahan kiristelyä täälläkin. Mulla oli paljon harkkasuppareita edellisessä raskaudessa. Toivottavasti tässä ei ala jo nyt. Oon siis jossain rv 8-10 välillä...
 
Ehkä minäkin nyt uskaltaudun mukaan keskusteluun. :) Esikoista odotellaan ja nyt oletetusti rv 5+5. Oireina tähän mennessä järkyttävä turvotus vatsassa ja rinnoissa, rinnat kokonaisuudessaan äärimmäisen kipeät, hajuaisti herkistynyt, väsyttää kovasti, pissalla täytyy käydä useammin ja nyt viimeiset pari päivää on ollut aamusta iltaan todella huono olo. Kaikki ruuat ällöttävät, mutta väkisin on pakko koittaa jotakin syödä. Mieliala heittelee laidasta laitaan: asia x itkettää -> naurattaa kun itkettää -> itkettää kun naurattaa se että itkettää. :think005 Tähän lisäksi vielä todella pahoja ilmavaivoja joka ilta, huolimatta siitä mitä on syönyt! Onko muilla noista ilmavaivoista kokemusta, onko normaalia? Pelottaa, että mies kaikkoaa hajuhaitan takia jos tätä jatkuu pitkään :laughing002 Ja tosiaan muutenkin, kun nyt on jo näin "laaja" oireiden kirjo, niin onko oletuksena että pahenee vai että helpottaa tulevien viikkojen aikana? :smiley-ashamed008
 
Jenppu-, kyllä ilmavaivat vaivaa täälläkin. Kai se ihan normaalia on. Itse olen 8+6 ja ainakin mulla oireet on vähän jo menneet hitusen ohi. Toki kaikilla ei mene juuri niin, kun jokainen raskaus on erilainen. :)
 
Kiitos Nyyti vastauksesta, helpottavaa kuulla että joku muukin kärsii samasta vaivasta. :grin Kiva, että sulla jo alkaa pikkuhiljaa helpottamaan! Toki joo jokainen raskaus on erilainen. Toivottavasti tämä mullakin edes vähän helpottaa viikkojen myötä, mutta samalla täytyy muistaa olla kiitollinen siitä että on edes joitakin oireita. :)
 
Mä haluan olla tosi lähellä mun miestä. Tuntuu ihanalta olla miehen kainalossa ja kun mies kietoo kädet mun ympärille :Heartred
 
Noteto myself: Pepsi ei auta aamupahoinvointiin! Pysyn jatkossakin tuoremehussa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Etova ja pahaolo senkun jatkuu, aamulla alkaa ku silmät saa auki ja illalla loppuu ku nukahtaa :hungover: mikään ei oikein maistu, onneks ei oo sentää oksentaa tarvinnut. Väsymys myös painaa ja yöt on todella katkonaisia että heräilee usein, rinnat ja nännit arat. Röyhtäyttää paljo ja ilmavaivoja täällä myös:shy:
 
Mä ehdein jo hetken luulla, että pahoinvointi olis hiukan helpottanut, kunnes eilen tarvi taas oksentaa (yhteensä siis oksentanut 4 kertaa) :shifty: Mulla kans paha olo ajoittuu useimmiten iltaan. On tää vähän hassua, kun kahdessa aiemmassa raskaudessa en oksentanut kuin kerran molemmissa.
 
Takaisin
Top