Millaisia raskausoireita sinulla on?

Joo täällä kanssa ummetusta. :shifty: Oon koittanut syödä kuitupitoista ruokaa ja muistaa juoda vettä. Vauvojen luumusoseet on myös kovassa huudossa. :grin
 
Tänne iski aivan järkyttävä väsymys. En jaksa mitään tehdä, ja toista päivää yksin poikien kanssa. Huominen pitäisi olla koko päivä töissä, sitten pari vapaata. En tiedä miten paljon menee raskauden piikkiin ja miten paljon muuhun uupumukseen, mutta jos samanlaisena jatkuu vielä viimeisenä vapaana niin haen kyllä sairaslomaa jollain syyllä koska ei tästä tule mitään.
 
Näin viime yönä unta, että sain keskenmenon :sad001 Kovasti keskenmenon mahdollisuus mietityttää ja mulla oli esikoisen ja kuopuksen välissä keskeytynyt keskenmeno ja se oli todella kurja kokemus. Oltiin käyty ar-ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin, mutta pari kolme viikkoa myöhemmin sikiön kehitys oli pysähtynyt, eikä sydän enää lyönyt. Asia selvisi vasta 12+0 :sad001 vaikka tästä on jo aikaa, niin vieläkin tunnen surua, kun asiaa mietin :sad001 Saisi tulla vähän iloisempia unia
 
Omppoloinen ompa kamala uni! :sad001 itsellä kans kkm takana, 4vk kannoin kuollutta sisälläni kun elimistö piti raskautta yllä. Juuri nt-ultrassa todettiin asia.
 
Ihan kamalia kokemuksia teillä BellaMama ja omppoloinen. Ei tuota osaa itse ymmärtää, sitä surua ja kipua.

Mawma,voimia oksentelun ja pahoinvoinnin kanssa ja Bellamamalle jaksamista väsymyksen kanssa. Rohkeasti vaan saikulle tosiaan, jos voimat ei riitä.

Täällä rv 6+2 menossa ja ummetusta kans pari päivää nyt. Tänää aamupäivä oli parempi pahan olon kans, jes!
 
Itse tiedäm tuskan kun kokee keskenmenon.Itsellä vain kohtukuolema oli edellinen raskaus.
 
Eilen ja tänään aamulla oksettanut. Helpottanut kun saanut syötyä. Mua vaan ärsyttää, kun lapset järjestää kaikenmaailman temppuja ja mun aamupalan saanti venyy helposti aina 30-60min ja tuloksena kylmä kahvi ja puuro. Tulee epätoivoinen oli, kun on nälkä, heikottaa ja oksettaa :sad001
 
Mielialat ailahtelee ees taas. Ensin nauraa hervottomasti ja sitten seuraavana itkee, sit taas nauraa, kun itketti ja niin edelleen. :grin Yliväsyneenä varsinkin.

Ja muutenkin on hirveen herkkä. Eilen vein tyttöä seurakunnankerhoon, hän meni itse ovelle ja minä odottelin autossa ja varmistin, että pääsee sisään. Jonkun ajan päästä tulee vähän itkusena, ettei pääse sisään (niillä kun on ovi lukossa). Käyn koputtaa ovelle ja kun meen takasin autoon niin alkaa ihan kamalasti itkettää. Voi apua. :grin
 
Täällä eilen ja tänään väsyttänyt paljon. Huono olo on ja pysyy.. syöminen ei vaikuta asiaa.

Rv 6+6
 
Aamupala oksennettu kokonaan tänään, hampaiden pesu o näköjään tässäki raskaudessa yks koetinkivi ku se laukaisee oksurefleksin jostain syystä.
 
Voi kun tulisi selkeämpiä oireita! Tai niitä klassisia, pahoinvointia ja rintojen arkuutta vaikka. Nyt lähinnä väsymys, jano ja herkät ikenet riesana.
 
Jatkuva nälkä, kun se iskee on pakko saada heti syötyä jotain tai alan tiuskia ja mäkättää
Välillä ihan lievää pahoinvointia, nivelet kipeytyy ja väsyttää. Iltaisin kun laitan lapsia nukkumaan siinä 20-21 maissa, nukahdan joka kerta itsekin ja nukun johonki 22 asti esikoisen vieressä sen sängyssä kunnes havahdun
 
Onneksi pahoinvointi on hellittänyt, enää ei ole jokapäivä etovaa oloa. Lähinnä sillon, jos en heti pääse syömään, ko nälkä iskee ja nälkä tuntuu olevan ihan koko ajan. :grin Rinnat on edelleen kipeet, mutta eivät enää kasva. Nenän limakalvot on niin kuivat, että tuhisen koko ajan ja aivastelen. Vettä kyllä koitan juoda vaikka ja sitten saa juosta pissalla koko ajan. :grin
 
Onneksi pahoinvointi on hellittänyt, enää ei ole jokapäivä etovaa oloa. Lähinnä sillon, jos en heti pääse syömään, ko nälkä iskee ja nälkä tuntuu olevan ihan koko ajan. :grin Rinnat on edelleen kipeet, mutta eivät enää kasva. Nenän limakalvot on niin kuivat, että tuhisen koko ajan ja aivastelen. Vettä kyllä koitan juoda vaikka ja sitten saa juosta pissalla koko ajan. :grin
Mulla on kanssa nenän limakalvot ihan paperia! Pellavansiemenöljynenäsuihke auttaa ihanasti!
 
Työpäivät on aika rankkoja kun lähinnä kyyhötän omassa työhuoneessa ja koitan välttää kontaktia muihin, että pahoinvointi ei paljastuisi. Mulle tulee sellaisia yhtäkkisiä oksennuskohtauksia aivan puskista, esim tänään kotona makaronilaatikkoa tehdessä. Aamut on kuitenkin pahimpia. Mutta onneksi pystyy kuitenkin käymään töissä!
 
Takaisin
Top