Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään on jotenkin turvottanut vatsaa enemmän - työhousut vähän ahdistaa... Muutoin vain väsymystä aistittavissa.
 
Minulla toisessa raskaudessa oli paljon pienempi vatsa koko ajan vaikka eroa synnytysten välissä oli vähän. Nyt on turvotusta, mutta ei muuta. Tietysti kohdun sijainti vaikuttaa, minulla taaksepäin kallistunut niin näkyy myöhemmin.
 
Mua nipistelee/"puristaa" välillä mutta hyvin vähän on yhtään mitään oireita. Ehkä liiankin vähän?
 
Tällä viikolla oireena ollut yksi aamu meinasi aamupala tulla ulos,jäätävä turvotus, kova jatkuva nälkä, väsy,rintojen arkuus, pitkään syömisessä väli niin etoo ja vaikka olisi nälkä niin ei tee mieli ja vatsa täyttyy nopeaa myös hermostuu pienistä asioista.
 
Kellään muulla alavatsalla sellasta ikäänkuin vauva möyris-tunnetta? Eli ei potkuja vaan ikäänkuin vauva pyöris ympäriinsä. Sätii välillä selän puolelle. Yhtään muista oliko tuollasta kuopuksen aikana.
 
Kellään muulla alavatsalla sellasta ikäänkuin vauva möyris-tunnetta? Eli ei potkuja vaan ikäänkuin vauva pyöris ympäriinsä. Sätii välillä selän puolelle. Yhtään muista oliko tuollasta kuopuksen aikana.
Mulla välillä tulee sellainen olo että jokin tuolla mahassa vaihtaa paikkaa, mut oon aatellut että se liittyy siihen kun kaikki tosiaan vähän etsii uudelleen paikkaansa kohdun kasvaessa vähitellen.
 
Mulla välillä tulee sellainen olo että jokin tuolla mahassa vaihtaa paikkaa, mut oon aatellut että se liittyy siihen kun kaikki tosiaan vähän etsii uudelleen paikkaansa kohdun kasvaessa vähitellen.

Näin mäkin oon järkeilly asiaa et se ois hyvä juttu. Ku keskenmenon pelko jäytää takaraivossa.
 
Täällä tänään rv 5+2 ja huono olo on alkanut. Ei koko ajan, mut selvästi on. Kaks päivää on ollu vähän, mut tänään nyt illalla ensimmäinen selvä huonon olon aalto ja ei olis halunnu syödä mitään, vaikka vielä iltapäivällä ruoka maistui hyvin. Yritän nyt maanantaina ostaa mahdollisimman monipuolisesti kaikkea ravitsevaa kotiin, että aina löytyisi jotakin mikä maistuisi.

Alaselkä ja kohtu on edelleen arat. Väsymystä ei oo normaalia enempää muuta ku aamupäivisin.
 
Pahoinvointi on huomattavasti helpottanut, jee (8+5 nyt). Tilalle tullut ihan jäätävä väsymys. Rinnat on arat ja turvonneet. Vatsan turvotus oon kova ja kohdun kasvamisesta johtuen vihloo välil alamahaa. Mut nää kaikki on paljon parempi vaihtoehto kuin oksetus . Ja tää ruokahalu on joitain ihan käsittämätöntä. Saa kyl.olla tarkkana ettei ala lihomaan liikaa...
 
Jatkuvaa pientä etovaa oloa, joka kyllä hetken on poissa syömisen jälkeen. Väsymys on jotain ihan ihmeellistä. Tuntuu, että joka päivä noi rinnat paisuu paisumistaan. Ruokahalua on kyllä. Aamiainen ei oikein vieläkään maistuis, mutta on pakko syödä, ennen kun tulee huono olo. Ja parin tunnin päästä on taas nälkä. :grin Saa kyllä varovainen olla.:wink
 
Alaselkä kipeä, rinnat turpoo ja on arat. Välillä oksettaa mutten yrjöö.
 
Tänne kanssa on nyt rantautunu kunnolla pahoinvointi, ruoka ei meinaa maittaa mutta nälkä on. Turvotusta on vatsalla ja rinnoissa ja satunnaisia juilimisia mahalla. Ja väsymys, toki yövuorot sekoittaa pakkaa myös.
 
Onko muilla hormonipäänsärkyä? Itsellä taas toista päivää aivan kamala päänsärky mihin ei mikään tunnu auttavan.
 
Mulla ihan migreeniä jo viikon. Keskiviikkona pitää ronkua neuvolasta taas estolääkitys.

Itsellä tuli kiinnittymisen aikana pahin migreenikohtaus koskaan, nyt on sen jälkeen ollut pahaa pääkipua kanssa, en tiedä onko sitten migreeniä vai normaalia pääkipua. Nyt onneksi helpotti, alkaa 4 yötä töissä.
 
Onko muilla hormonipäänsärkyä? Itsellä taas toista päivää aivan kamala päänsärky mihin ei mikään tunnu auttavan.
Täällä myös päänsärkyä sellaista jomottavaa päänsärkyä.Pariin päivään kovana ei ole ollut onneksi.
 
Rv 5+1 tänään ja lievää huonoa oloa päivittäin, kellonajasta riippumatta. Nännit alkanu kipeytyyn ja väsymys on myös nostanut päätään..Esikoisesta oli niin oireeton alkuraskaus (menkkojen puuttumista lukuunottamatta) että nytkin välillä melkein huolestuttaa tää oireiden vähyys. Johtunee ehkä vähäisistä viikoista, ehtii vielä muuttua moneen otteeseen
 
Eilen ja tänään ollut vähemmän pahoinvointia kuin viime aikoina, ja aknekin on helpottanut, ja toki heti mietin että noni, nyt ei oo kaikki hyvin :D Jospa kuitenkin pysyttelis positiivisena tän kanssa.
 
Pahoinvointi vai pahentunut, nyt viikon verran ollut niin että aamulla kun herää alkaa pahaolo ja jatkuu iltaa asti kunnes nukahtaa :inpain: aaltoilee päivän mittaan, välillä tosi kovin ja välillä hieman helpompi olla, oksentaa ei ole onneks tarvinnut. Mikään ruoka ei oikein maistu, hedelmät ja viileät smoothiet&jugurtit menee onneksi!
Turvottaa myös mulavasti ja rinnat tosi kipeät, väsymys painaa ja mielialat heittelee. Myös kova vilu aika ajoin! o_O
 
Takaisin
Top