Mieliteot/inhokit

Tänne tullu uusi himonkohde.. Maustamaton rahka-jugurtti..mustikoitten kanssa ihan lyömättömän hyvää! :P
 
Mulle on nyt iskenyt kauhee karkkihimo. Pitäisköhän tempasta ja vetää ittensä karkkilakkoon. .. kun normi ruuallakin mä vaan paisun ja paisun, jalat kuin norsulla. ... :-(
 
Laasti!!! Sitä on nyt muutaman kerran haluttanu ihan mahoton!! En oo kuitenkaa ukkoa laittanu ainakkaa vielä rautakauppaan sitä hakemaan :schocked028. Mä oon penskana uunin kylestä raaputtanu laastia ja se on ollu älyttömän ihanan tuntosta suussa ja maistunu hyvälle. Vähä samantuntosta ku jos tuulee ja pölisee oikeen paljo ja suuhun menee hiekkaa ja se narskuu sit hampaissa ja se tuoksu tuntuu nenässä. Ihan seko oikeesti!! Mikähän ruoka-aine ois semmonen mikä sais suussa semmosen saman vaikutelman :laughing025
 
Iltsu! :laughing014:laughing021

Mikä se jäätelö mahtoi olla, olikse joku Sodexo tai semmonen, hedelmäinen, oisko jotain sorbetin tyyppistä. Semmosen tikun päässä. Mä en kestä, voisin syödä niitä varmaan loputtomasti. :sad010
 
Voihan se olla et mulla joku vitamiininpuutos päällä. En oo aikoihin taas syöny mitään ylimääräsiä vitamiineja ni pitäs varmaan alottaa.

Jos mä menisin rautakaupasta hakee laastisäkin ni sitä ei varmaan myytäskää ku myyjä arvais mihin tarkotukseen sitä oon hakemassa :hilarious: Lukeekohan laastisäkissä tekstiä että ei ole tarkoitettu syötäväksi? Jos ei lue ni kuka sitä estää syömästä?? :wacky:
 
Timantti, Solero :) (satutko oleen keittiöalan ihmisiä? Sodexho on catering-alan ketju :D :D )
 
Joo se solero se on ihana mehujää/sorbetti yms. Törkeen hyvää ja vie kuumana kesäpäivänä janon tunteen. Nam Nam
 
Del monten mango smoothie-jäätelöt on kanssa niin ihania.. Mutta nyt mulla on ollut himona omenamehu, sellainen tuorepuristettu..
Toi laasti(tai liitu tai hiekka) taitaa olla yleisiä. Eipä kai sitä oo pussin kyljessä kielletty erikseen. Ainakaan Suomessa. :D
 
Solero, joo! No melkein.. Sitä ei ollut tossa pikkukaupassa tänään joten jouduin tyytymään vanilja-jättikseen..

En oo, mut amiksessa oli muuten tuo sodexho :D
 
Tänään tuli maistettua Magnumin uutta vadelma jätskiä. oli kyllä hyvää laughing6

Ja kaupasta tarttui mukaan mövenpickin sakasanpähkinä jätski ja pari munkkia.. :joyful::grin
 
Täällä himon kohteena royal gala omenat!
 
Mulla menee puuroa mehukeiton kanssa ja granny smith omenoita! Puurosta en oo koskaan ennen tykänny ja omenalle oon ollut allerginen,nyt teki niin mieli että oli pakko testaa ja ei mitään oireita! Luojan kiitos,koska söisin niitä varmaan joka tapauksessa :D
 
Takaisin
Top