Mieliteot/inhokit

LauraLady

Piirimestaruustason postaaja
Laitetaanko tänne noita mielitekoja, sekä niitä mitä hajuja ja makuja ei voi sietää raskaus aikana?
 
Itelle ei maistu makee ollenkaan mitä normaalisti syön vaan hapan esim maustamaton jugurtti, ihanaa! Kahvi ei enää maistu, tuoremehu laimennettuna ja maito, maistuu niin hyvälle. Tarvis varmaan ostaa lehmä seuraavaks 9kk kun mieskin juo maitoo ihan älyttömästi :)

Pojan hammastahna haisee aamulla ihan hirveelle!
Eilen tuli sellanen olo et pakko saada ranskiksia ja maitoa. Ja yks päivä teki mieli pipareita :)
 
Satsumat on pop! Lisäksi voisin syödä kaikkea suolaista, oliivit paljaaltaan, nuudelit, meetvursti... Suklaa myös, mutta ei oikeen muut makeat. Vielä ei ällötyksiä ole tullut.
 
Mulla on erityisesti tullu tuo tulinen sapuska semmoiseksi himoksi :) ja mansikka rahka. Mitään semmosia ällötyksiä ei oo pahemmin tullut vielä vastaan.. :)
 
Lähetin miehen juuri kauppaan hakemaan lihaperunasoselaatikkoa ja suolakurkkuja. :D mistä lie himo juuri nyt iski..
 
Tulinen ja muutenki kaikki suolanen on jees, imelät hyi yäk. Oon tunnetusti ollu aikamoinen herkuttelija, suklaata menny mielettömät määrät kuten jäätelöä jne, nyt ei maistu mikään semmonen.
 
Mulle ei maistu kahvi yhtään, vaikka yleensä juon sitä tosi paljon. Nyt maistuu tosi pahalle. Hedelmiä tekee koko ajan mieli! Suklaakaan ei maistu.
 
Täällä kans makeat maistuu huonosti, mikä on mulle hyvin epätavallista. Suklaa jopa oksettaa. Just kaikki suolainen himottaa ja piimä :eek: kipparin savujuusto on kans himolistalla ja suolakurkut.. niin ja paahtoleipä. Kaikki nämä himotukset on sellaisia mitä en normaalisti juurikaan syö.
 
Mulla ei oikeestaan vielä ole mitään mikä ei maistuis tai tekis mieli. Välillä kyllä tulee olo, että vois syödä mut sit ei tee kuitenkaan mitään mieli. :D
 
Mulle ei ole vielä ehtinyt tulla mitään mielitekoja, mutta ehtiihän noita. Esikoista odottaessa himotti salmiakki, mutta karjalanpaistin tai muun uuniliharuoan haju sai etomaan. Kaurapuurookin oli välillä ihan suurinta herkkua.
 
Esikoista odottaessa happamat maitotuoteet ja mannapuuro maistuivat.
Nyt huomannut että tekisi mieli paistaa jatkuvaan munakasta juustolla. :)
 
Mua etoo oikeestaan kaikki, mitään ei tee mieli. Happamat ruoat (varsinkin maitotuotteet) ällöttää ja närästää. Erilaiset leivät menee, puurot ja jotkut hedelmät, karjalanpiirakoita ostin ja mehukeittoa ja toivon niiden maistuvan..
En oo oksentanut kertaakaan, mutta jatkuva ällötys ei oo paljo sen kummempi. Normaalisti syön paljon rahkaa ja salaattia, nyt ei meinaa mennä alas. Pizzaa söin tänään pikkuannoksina...

Mullon pieni morkkis siitä, et ruokavalio on yksipuolistunu.. No jospa tää helpottaa parin vkon päästä.
 
Mä arvasin tässä raskaudessa, että nyt saattoi tärpätä kun kahvi ei enää maistunut lainkaan, sama oli esikon kohdalla. (Ja kun normaalisti juo paljon kahvia, niin kokoajan pitää keksiä, miten luistaisi kahvihetkistä, kun en halua muille vielä paljastaa todellista syytä...)
Mutta muuten ei ole tullut erityisiä inhokkeja, mutta kaikki hajut käy nenään tosi voimakkaasti...
 
Mullahan banaanit hais ihan ekana raskausoireena nenään ihan hirveältä, en oo niitä kuvitellutkaan syöväni moneen viikkoon. Eilen tuntu et vähän jokasella oli banaania junassa eväänä.....
 
Mulla ei varsinaisesti oo kauheesti tehny mitää erikoisemmin mieli, karkkia vedän vähemmän kun vielä kesällä ja muut hedelmät ja kasvikset maistuu kyllä paitsi nuo banskut. Ehkä mullekin vielä ehtii tulla noita himoja...
 
No, nyt riisipuuro onkin out. Niin saakelisti yökyytti sen päälle. Mitähän teen noille himoissani haalimille riisifruteille...? Ei nekään enää houkuta. :sick009
 
Satsumat. Voisin varmaan elää niillä. Koska se ei olis järkevää pidemmän päälle niin myös hapankaalia vetelen purkkitolkulla... Siis suoraan purkista kylmänä :D
Thank god ettei tee mieli mitään karkkia ja suklaata, myös kahvi yököttää.
 
Kahvi ei maistu enää nii hyvältä ku ennen ja tupakan haju houkuttaa :sad001( jogurttirusinoita ja pähkinöitä voisin syödä mielin määrin :P
 
Takaisin
Top