Masut

Saa nähdä kuinka käy :wink perheen kesken on veikkaus menossa, itse olen veikannut 30 pvää, mies veikkasi uuden vuoden yötä ja lapset odottaa siskoa jo 27-29 pvä :)
 
Uhkeet massut alkaa teillä olemaan. Itsellä taisi olla aika pieni kun synnärille lähdin, vaikka itsestä tuntui että olin pelkkää vatsaa koko nainen. Nyt jo tosinmahaa ikävä..
On tääkin :wink
 
Joo,lyödään vaan vetoa jos se nopeuttaisi tätä hommaa :wink mut en suostu synnyttämään ainakaan keskiviikkona, se on muille lapsille pyhitetty päivä!

Odottaja97,alhaalla sinunkin maha jo on! Meillä lasketut ajat ihan peräkkäin :)
 
Haettiin mun äiti tänään meille joulun viettoon. Ollaan nähty viimeksi noin 3 viikkoa sitten ja hän totesi että kyllä alkaa olla aika alhaalla tuo maha.. Itse en sitä kyllä oikein osaa huomata. Seuraavan kuvan otan perjantaina 40+0 tai sitten jos tulee lähtö ennen sitä, eli ei.
 
Eevis4 miten minä laskin että sullaki la 27.12? Vai ilmaisinko kuvassa väärin viikot?:D tarkoitin että eilen oli tasan 39 :)
 
Mulla laskettu aika neuvolan mukaan 28.12, mutta Jorvissa vähensivät sen yhden päivän siitä, niin 27.12. on se päivä millä mennään. Siis tuleva la.
 
Mulla oli LA 20.12. ja luulen, et syntyy vasta tammikuun puolella. On ollu ihan laskeutuneena jo parisen viikkoa, mut kuitenkin. Esikkokin meni 2 viikolla yli LA:n.
 
IMG_7454_zps3a85efcf.jpg


Tässä tänään otettu kuva 39 + 2.
Neuvolassakin oltu tänään ja Apina on kyllä todella alhaalla. Ei ihme, että mua pissattaa koko ajan.
 
No niin iskee!!!!!!!! Kyllä se maha oli niin ihana. Kun katselee tänä nykyistä olemusta, niin mieluummin raskauskroppa. Mulle kun ei tule edes raskauskiloja
 
Mulla ei ole yhtään ikävä masua! Päinvastoin, ihanaa kun alakerta näkyy piiitkästä aikaa eikä toosakaan oo turvoksissa enään :laughing002 mahakin on pienentynyt hyvää vauhtia :)
 
Oonko mä ainut joka vielä 41+2 odottelee että pääsis jo eroon tästä ahtaan tuntusesta mahasta? :)
 
No et! Sain joululahjaksi pilates-opaskirjasen, joka paasee kovaan kayttoon, kunhan tasta palaudutaan. Nyt on 40+5 menossa ja esikoinen synty 42+0 eli odotusta viela riittaa...
 
Mulla myös 40+5 ja lakkasin jo odottamasta, tulkoot kun tykkää :grin
 
Takaisin
Top