Masut

Itse just tänään mietin myös että kuinka monelle on arpia tullut ja kuinka moni toistaiseksi niiltä on säästynyt? :) tietenkin jokaisen päätettävissä haluaako niistä kertoa ! :)
Mulla ei ainakaan VIELÄ ole tullut kuin yksi napakorun reiän kohdalle ja sekin joskus rv 25 tienoilla (olisi vissiin pitänyt aikaisemmin luopua korusta)! Nahka kyllä nykyään tuntuu kovin kireältä selkää myöten... :eek:
Ja yhdyn kyllä siihen että Anjuska86:n masu on kuin suoraan vauva lehdistä! :p
 
Mulla ei tullu ainuttakaan aluksi, kunnes joskus rv 33 jälkeen alko tuleen yks sinne ja toinen tänne. Nyt on sitte navan ympärys ihan arvilla, mutta ei ne onneks kipeitä oo, suihkun jälkeen kutisee, mutta oon laittanu sit kilon rasvaa ja hieronu tota ihoriepua hellästi.
 
Ei oo tullu mihinkään arpia raskausaikana, vaikka teini-ikäisenä rintoihin tulikin.
Te näätte musta sen kauniin osuuden... Kiitos! Mustakin tuo maha on ihana!
Naamassa tää raskaus-turpoaminen ei ole ollenkaan vauva-lehtiin sopivaa!!
Persekään ei ole levinny, mutta voiko poskiin+kaksoisleukaan varastoitua yks kilo??
 
Mulla tuli esikolta paljon arpia, jotka on nyt sitten vahvistuneet. En osaa sanoa onko tullut uusiakin sekaan, mutta mä rakastan niitä! Viimeksi teki mieli tatuoida ne, kun muodostivat lähes auringon navan ympärille. Kyllä ne sitten aikanaan haalistuu, mut ei ne varmaan koskaan ihan kokonaan häviä, toivottavasti!
 
Mullakin enimmäkseen nuo esikoisen raskaudessa tulleet arvet ovat lähteneet taas tummumaan. Ehkä muutama uusi on tullut? Mutta mullahan on ihan sellaista löysää nahkaa vielä tuolla alamahalla, eli ei siellä missä niitä arpia on, ole vielä iho kireälläkään. :eek:
 
Ei onneksi oo vielä arpia ja oon toisaalta iloinen mun pinkeen "pienestä" mahasta, näkyypähän liikkeet paremmin naapuriinkin :p
linea negra on kyl aika "mahtavan" näköinen...mutta onneks sekin lähtee pois sitten joskus.
 
Mullakaan ei ole yhtään raskausarpea vaikka jo 4 raskaus. Kaks ihan pientä viivaa tuli ekassa raskaudessa ihan alavatsaan ja ne on kyllä lähes kokonaan hävinnyt. Olen ollut onnekas kun on näin elastinen iho :)
 
Arpia ei mullakaan ole mahassa, rintoihin niitä on muutamat tullut enkä kauhiasti niistä tykkää, mutta jos ne vaalenis ajanmyötä. Rinnat muutenkin valahtanut alas, ei oo enää terhakkaat
 
Mulla tuli tossa 38+4 ihan yhtäkkiä jenkkakahvoihin arvet. Hemmetti. :D Niiiiin lähellä ollaan jo sitä että tuo putkahtaapi ulos nii jos vaikka säästyis sen suuremmilta raidoilta. :) Huomenna 39+0. Jotenki asennoitunu siihen että vähintään laskettuun tää menee, eihän se ole mitenkään mahdollista että se muka aikasemmin sieltä ulostautuis. :D
 
Mulla on rinnoissa muutama haalea viiru, muualla ei mitään.

Edit: Perustettiin eilen VIHDOIN valokuvastudio kotiin ja kuvattiin LA mahaa. Oon painostanu ukkoa tähän projektiin jo viikolta 30 saakka. Loppuillasta oli jalat ja kroppa aivan poikki kun oli seissyt monta tuntia kuvattavana! Katsotaan, jos tänään saisin kuvan näytille tännekin. Tänään otetaan pari kuvaa vielä lisää. Kyllä kun kuvia katsoi niin huomaa että maha on laskeutunut aika paljon.:)
 
Muokattu viimeksi:
Ai ihanaa. Tahtoisin itekin jotain tollasia ajan ja ajatuksen kanssa otettuja masukuvia. Mies on aika nihkeesti osallistunut mahan kuvaamiseen, pelkkiä selfieitä oon saanut otettua. Kerran se otti musta jotain kuvia mutta ei se oiken sillonkaan kuunnellut mun toiveita ja keskittymistä riitti ehkä vartiksi. Lisäksi kuvat oli eopätarkkoja tai näytin niissä tyhmältä, joten se siitä. Täytyykin ehdottaa, et otetaan joku kunnon sessio vielä kun se on mahdollista.
 
Minun pitäis saaha mies houkuteltua yhteiskuvaan minun ja mahan kans :D meistä on muutenki tosi vähän yhteiskuvia pariskuntana, niin haluaisin meistä mahan kans muiston ku kuitenki molempien esikoista odotellaan. :)
 
Me kans otettiin raskauskuvia ja parikuvia viikolla 36+0. Ystävä tuli järkkärin kanssa kuvaamaan ja vaikka miehen puolelta ei ollu kovin luonnikasta poseeraaminen, niin onnistuttiin saamaan toistakymmentä onnistunutta otosta. Muutamat jopa kyseli, että käytiinkö studiolla kuvauksissa... :D
 
Mulle oli ystävät järjestäny yllätyksenä kuvausajan vapaa-ajallaan kuvausta harrastavan tuttunsa studiolle, jossa myös yksittäiskuvien jälkeen mies tuli kuviin mukaan :) Kuvista tuli tosi hienoja ja eilen saapuikin postissa teetetyt versiot jotka tarkotus laittaa kehyksiin seinälle.
 
Mäkin haluaisin niitä kuvia. On kuvaaja mutta en ole saanut vielä aikaa enkä hintoja. Pelkään että menee siihen ettemme voi. Koska meni raha asiat vähän sekaisin, niin ei ole yhtään extraa. Ellei kuvaaja suostu, että maksan vuoden vaihteessa kun ensimmäinen äitiysraha tulee.

Mieskään ei ole messissä niin hänet pitäisi muutenkin siihen ylipuhua vielä.
 
Takaisin
Top