Masut

Enskertalaisilla alkaa kai näkyä se masu usein vasta puolenvälin jälkeen, että ei vielä syytä huoleen... Ite oon aatellu että ehkä joskus pitkälti marraskuun puolella vasta alkaa tod näk näkyä tai ehkä vasta joulukuussakin. Ilmeisesti joka tapauksessa toisen kolmanneksen puolella pitäis alkaa viimeistään näkyä mut joillain saattaa mennä ihan sen toisen kolmanneksen loppuunkin ennen kuin näkyy, osalla alkaa näkyä jo toisen kolmanneksen alussa.

Tietty kun on toinen tai kolmas tulossa niin usein näkyy selvästi jo aiemmin :) Miulla vähän sama, ei millään malttais odottaa, että näkyy jo. Kyllähän tästä nyt itse näkee ja iltaisin varsinkin et on maha kasvanut, plus yks tuttava joka ei tiedä mutta ilmeisesti arvailee on alkanu tarjoilla sellaisia "tärppejä" mihin ois helppo sanoo että joo kyllähän meillekin lasta odotetaan. Ajattelin kiusallani odotella milloin tuo maha on sen verran iso että kysyy suoraan. (Kyseessä on miehen kaveri ja kun ei mies oo ottanu asiakseen sille kertoa ni en sit minäkään ennen kuin suoraan kysyy.)
 
102561_84033.jpg


Hei kaikille! Esikoinen siis tuloillaan, iltamassu 13+6... On kyllä lihottukin :sad001 Mutta kuulemma näyttää enemmän vauvamasulta kuin läskiltä...
 
Kyllä minulla on ollut noin parin viikon ajan selkeä vauvamaha! Äitiyshousuja käytetty sen parin viikon ajan, koska omat puristaa niin kovaa mahan kohdalta. Maha on myös sellanen kivan pinkeä ja kova, ei enää sellanen pehmeä läskimaha kuin ennen :laughing002
 
Torstaina sain työpäivän jälkeen kuulla poikaystävältä että tiukassa työpaidassa maha näkyy ihan selkeesti jo. Ollaan siis samassa paikassa töissä ja mun mahan sivuprofiili oli kiinnittäny sen huomion jossain vaiheessa. Oikeestaan aika kivaa jos se maha alkaa pikkuhiljaa pyöristyä :) Jatkossa käytän kyllä vähän löysempää työpaitaa kun työpaikalla ei oo vielä kerrottu kenellekään!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla on jo masu ihan kiitettävän kokonen, johtuen kyllä siittä että oon muutaman kilon ylipainon puolella. varmaa se vauva vielä puskee niitä läskejä... :D käyn poikien kans kerran viikosa seurakunnan perhekerhosa ja kyllä huomas, että nyt sielä oli muilla äiteillä epäileviä katseita mun mahaa kohtaha. :D viime viikolla jo muutama kahto mun mahaa, saa nähä millon sielä ensimmäinen uskaltautuu kysyhy oonko paksuna. :wink
aattelin, että mää en ainakaa mahaa mitenkää piilottele, ihan oli äitiyslegginssit jalasa ja vartalon myötänen trikoopaita päällä, että vissisti maha näkyy... :D
 
^ No höh, tosi kauniinnäköinen kroppa sinulla! Ihana pieni massu alkaa jo näkyä :love7
 
voi ko täälä on hoikkia tyttöjä! vaikka teillä on "muka" mahat kasvannu, nii mulla ei oo ees nuin pieni maha normaalistikkaa... :D mää näytänki nyt siltä niinkö oisin jo jollain 20-25 viikolla menosa... :D
 
Joo munkaa normiröllykkä ei oo noin pieni ku hymykuopan vauvamaha :grin! Mulla ei kyllä maha vieläkään näy, 14+2. Tai no, ehkä vähän :)
 
Hymykuopalla on kaunis pikku kumpu :) Mie oon itestäni koko ajan sanonu et mie en takuulla tuu saamaan mitään sievää kumpua alavatsalle vaan miun mahasta tulee sellanen kaljatynnyrin muotoinen. Toistaiseksi tuo näyttääkin juuri siltä. En siis usko, että miulle mitään koripallomahaa tulee. Harmi, ne on miusta nättejä, mutta kun on näin pitkä selkä ni eniten sillä vaavilla on tilaa ylöspäin. Nyt on jo pullahtanut kaikki palleaa myöten pihalle ylävatsasta.
 
elmiina: Sulle tulee sit semmonen pitkulainen meloni-masu ja ne on yhtä söpöjä kans tai sit sulla kumpu laskeutuu ihan sinne alamasulle somaksi palluraiseksi. :) Ja poika-aavistuksethan sulla tais olla niin mulle kerrottujen vanhojen sanontojen mukaan poika-masut olis niitä pitkulaisia. :)
 
Elmiina mä oon kans pitkäselkänen tai pitkä kyllä muutenkin kun oon 180 niin varmaan kans saan sellasen pitkulapötkylän siihen mihin pallomahan kuuluis ilmestyä. Eipä tuo tosin haittaa. Toivoisin että kun masulla on tilaa kasvaa ylöspäin niin se ei ois sit niin paljon tiellä ja vois jatkaa töissä vähän pidempään :) Vaikka oishan se pallomaha kieltämättä kivemman näkönen...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Katsotaan saanko näkyviin ekan otoksen vauvamahasta. Aiemmin ei ole jaksanut kuvia näpätä kun ollut niin huono olo. Nyt parissa viikossa vatsa kasvanut hurjasti eikä oikein piiloonkaan saa. Viikkoja siis 15+6. :gen014
 

Liitteet

  • rv15+6.jpg
    rv15+6.jpg
    292.3 KB · Katsottu: 103
Määkippä laitan omani ku se on nyt vähän alkanu pyöristyyn. Ulkopuolisille vielä menee täysin ihrapömpöstä mutta itse huomaan ja etenki tunnen eron ku tää masu onki ihan kova :dance008

12827852.t.jpg
[/URL][/IMG] Tossa siis 15+3
 
Takaisin
Top