Masut

elmiina

Sanavalmis juttuseppä
Huhtikuunmammat 2014
Jos tulisin itseäni vastaan ni kyl ihmettelisin vaan, että onpa se lihonu :P Eli melko aikaista tälle aiheelle mut ei miulla oo ikinä ollu tällaista kellukkaa, vaikkei se vielä vauvamahalta näytä. Kai se siitä toivottavasti kasvaa. :Heartred Menkoista laskettuna olis 7+5, omien laskujen mukaan 8+2.

ImageUploadedByVau Foorumi1377764655.751296.jpgImageUploadedByVau Foorumi1377764668.801288.jpg
 
Aikas samanlaiselta näyttää minunkin pömppis, varsinkin iltapäivästä ja illasta. :p Mieskin on jo useampaan kertaan ihmetellyt olenkohan mennyt kenties laskuissa hieman sekaisin (useammalla kuukaudella). :laughing002 Aika mahtavaa tuo turvotus jo minullakin näinkin alussa kuin 6+3. :) Pitääpäs katsoa kehtaanko omaa pömppistä vielä koittaa kuvata se kun näyttää tällä hetkellä enemmän läskiltä kuin vauvamassulta. :)
 
Miulla o ainaki iPhonella tollanen kuvaikoni mis o jotai vuoristoa minkä kautta tän keskustelunkin aloitin. En tiiä onko lumian app samanlainen.
 
SAM_2315.JPG

Tässä mun pömppis tänään otettuna. Kuten kuvasta näkee niin alkaa jo mukavasti näkymään tämä :D
 
Oho tulipa tuo isona, anteeksi :O Pitää vissiin vähän harjotella tämän käyttöä...
 
Just eilen mietin, että pitäs alottaa tämä ketju.. Ei mene meinaan enää omakaan pötsi ihan vaan turvotuksen piikkiin :wink
 
Täälläkin pikkumasu erottuu jo ihan kivasti :) Laitan kuvaa varmaan illemmalla :)
 
Mulla näkyi edellinen raskaus vasta viikolla joskus viikolla 25+ niin tuskin tämäkään kauheen aikaisin. Mä pistän nykyisen mahani ainakin turvotuksen piikkiin!
 
Voipi olla, että masu on täälläkin vaan ihan turvotuksesta pullollaan. Varsinkin iltasella. Mutta on ainakin jo ihan heti aamustakin pyöreähkö :)
 
Kauniita masuja ovat:happy119 Itsekin olen laittanut lähinnä turvotuksen piikkiin eli vielä ei näy. Tuntuu kyllä sitäkin enemmän, varsinkin jos koittaa maata vatsallaan. Viikkoja tänään siis 8+6.
 
Miulla näkyy aamulla herätessä sellainen selkeä pieni kumpu alavatsalla, mut se tuskin näkyis ees vaatteiden läpi yhtään. Ite vaan huomaa, et muoto on muuttunut. Muu onkin sit ihan turvotusta joka tulee saman tien kun syö yhtään mitään, ja on tietty iltasella koko maha isoimmillaan. Silti ei tää maha oo näihin mittoihin ikinä venynyt vaik joskus on painoakin ollut enemmän ni kyl laitan turvotuksenkin jo raskauden piikkiin. Väliäkö mistä johtuu kunhan oikeesti näkyis pian :) Kai voi mennä pari kuukautta ainakin ennen kuin muille alkaa oikeesti selvästi näkyä.
 
Mä taas odottelisin mieluusti ton masun näkymisen kanssa.. Olis marraskuussa yhdet pääsykokeet, yrityskerta 2, ja mahasta siellä tuskin saa mitään lisäpisteitä, päin vastoin... Mutta ehkä se masu johonkin toppatakin uumeniin piiloutuu :D Noh, yrittänyttä ei laiteta..
 
Söpöjä vattoja :Heartred Mulla jo kamala turvotus päällä ja iltasin näyttää kun ois viimesillään :D aiemmissa raskauksissa vasta rv20 -> alkanut vatsa näkyä... kai siä majailee vähintään kolmoset..:wink
 
Itse kans toivoisin et ei ihan vielä näkyis, mut edellisestä raskaudesta niin vähän aikaa + kauhee turvotus ni näyttää tosiaan siltä ku olis jo viidennellä kuulla vähintään :P Ja ku pitäis työpaikkaaki hakea ni kauhee miettiminen mitä laittaa päälle jos vahingossa haastatteluun ottavat :wink
 
Mies sano viimeks eilen, että sä et tota kyllä kohta enää peittele millään.. Lähtöpaino 47 kg ja pituus 169, joten ei noilla mitoilla vissiin pitäs tollasta kumpua olla? :D Tosin nyt on varmaan se pari kiloa tullu lisää. Tässä ois nyt menossa kait 10+1, torstaina selvinnee tarkemmin.

095.JPG095.JPG
 
ImageUploadedByVau Foorumi1378273163.945542.jpg
Tässä tämän aamun masu 9+0. Eipä tuo vielä näin aamulla vaatteiden alta mihinkään näy, mutta silti itsestä tuntuu hassulta kun on aina ollut ihan litteä vatsa :) Illalla sen sijaan turvottaa niin hurjasti että voitais olla viikkoja jo pidemmällä jollei jopa kuukausia :D
 
Onpa lohduttavaa kuulla ja nähdä että muillakin on tätä vaivaa. Vaatekaappi menee kohta uusiksi kun istumatyössä joutuu jo olemaan nappi auki! Töistä lähtiessä ei meinaa mennä housut kiinni ollenkaan ja heti kun pääsen autoon niin nappi aukeaa taas :) Tänään ultraan. Sen jälkeen ehkä uskaltaa tosiaan mennä jo vaatekaupoille..
 
Pitäis varmaan itsekin joku kuva kohta napata, kun ei ole tullut yhtään alkupotrettiakaan otettua.... Mulla ei enää työhousuissa mene nappi kiinni :rolleyes: Oli ne aika tiukat ennenkin.... Meillä ei töissä voi kuitenkaan mitä tahansa punaisia farkkuja pitääkkään, joten...
...Pakko oli lähtee housu ostoksille, joten ostin perusmustat mammahousut samantien töihin... eipä tartte olla uusia ostamassa taas kohta. Housut näyttää ihan normaaleilta ja mahanpäälle tulevan kankaan voi taittaa ns. kahtia, näyttää sitten vain leveältä vyötärö osalta... ja reuna jää kuitenkin työpaidan alle piiloon. Työkaveri kysyi, että mistä ostit, onpa hyvännäköiset.... :grin Onneks pystyin vastaamaan suoraan, kun tietää jo raskaudesta.
Sitäpaitsi kaikki housut jotka testasin olivat tosi hyvänmalliset (yleensä en löydä itselle yksiäkään istuvia housuja), ja teki mieli ostaa samantien useammat.... Jospa kuitenkin odottelis vähän enemmän mahaa!
 
Takaisin
Top