Masukuvia rv 29 ->

Toivon sydämen pohjasta asti, että viimeiset pallomahakuvat ois nyt kuvattu!! :P
Mä monestikki oon miettiny, et miten 9 kk voiki mennä näin nopeesti.. ?!
 
Kyllä se melela kohta sieltä poksahtaa! [:)]
..mä oon nyt alkanu jokseenkin KAUHULLA miettimään, et kuin tää aika onkaan voinu mennä näin nopeesti. Mun pitäis vielä saada auto vaihdettua ja sitä ennen laina nostettua pankista, johonka pankkitädin mukaan vierähtää pari viikkoa.. ja sit pitäis vielä käydä värjäyttääs hiukset ja laittaas pidennys ja ja.. Ikeassakin pitäis ehtiä käymään ja mökillä vielä kerran ja Jyväskyläänkin haluaisin veljeä moikkaamaan.. ja voi eiiih. taitaa aika loppua kesken [:D][:D]
 
Kiitos melela :) ..nyt tosin ku toisella koneella tota kattoo, ni eihän toi maha melkein ees erotu tosta tummasta taustasta.. toivottavasti se teillä näkyy paremmin, jottei tarvii pelkästeen mun pärstää tuijottaa [>:] [:D]
 
Vähän hämärää tänä räntäsäteisenä päivänä [:D]

muokkis: oioi kun tuli iso kuva, ihan hyppii silmille!

 
Mie en saa lisättyy tänne nuita masukuvia :( mutta mun blogista voi käydä tsekkaamassa kuvia ja käsitöitä ja lukea avautumisia:D
http://rechaka-lapsuusloppui.blogspot.com/

oon vähän laiskasti päivitellyt viimeaikoina, mutta katsotaan, josko taas saisi uusista käsitöistä kuvia vaikka huomiseksi. Tein muutamat potkupuvut kesällä ja nyt voin viimeistellä ne nepparein ja napein.:) Samoin kehdon lakanasetti on valmis ja voisi siitäkin ottaa kuvia.
 
Ihania masuja! ?

..ja ei sulla rechaka kyllä kilot missään muualla näytä näkyvän, kun mahassa vaan - jos yhtään lohduttaa [:)] ..mä sit taas oon turvonnu ihan joka puolelta, naamakin on ihan pallo tätä nykyä ja kaksoisleukakin kummittelee [:D]
 
Ihania masuja taas täällä[:)]

Muoks: Satu'n kanssa samaa mieltä: ei rechaka sulla tosiaan näy missään muualla kiloja, kuin masussa korkeintaan![:)]
 
Joo , mie mittasin että reiden ympärys on kasvanut viis senttiä, että siellä se sitte näkyy : DD . Itse näkee sen muutoksen mittanauhalla, et ei ole enää sellaset reidet kun ennen tms. Mutta kiitos kaunis suuri lohdutuksista,<3 ehkä mä en ole sit ainakaan NIIN valas kuin mitä kuvittelen.
Ja minusta satu sää oot vaan tosi ihanan näkönen tuossa kuvassa :]
 
ei se kyl noin "pieneltä" näytä. pitääpä pistää toinenkin kuva. [:D]

 
toivottavasti kasvattelu loppuu kohta... kaikilla täällä varmaan samat fiilikset [:D]
 
ALKUPERÄINEN: alina
toivottavasti kasvattelu loppuu kohta... kaikilla täällä varmaan samat fiilikset [:D]


...ilmeesesti poikkeuksena mää vahvistan säännön sillä haluaisin ja voisin pitää tätä vauvamasua vaikka vielä ne seuraavatkin 9 kuukautta! [:)]
 
oooo, ihanan iso masu tinkerbellillä <3
pitäskö munki laittaa viimenen (?) massukuva vielä tänne [:D]
 
Takaisin
Top