Masukuvia rv 29 ->

melela, älä ressaa. sun kuva on vaan otettu lähempää kun tuplinin [;)][:D]

kuule tuo sun massus on niin ihana että! <3
 
[:D] joo emmä stressaa [:D]
alkaa olla jo kyllä niin läähpuuh olo... menis äkkiä nää viikot! [:)]
 
hih, just tossa laskeskelin, etta semmoset 7-8kg tossa masussa on painoa...ei ihme, etta 5min jälkeen jo tarttee tauon ku selkää polttaa. Pääasia, etta vauvoilla kaikki on ok <3

Ja mun SF mitta kotikonstein mitattuna on semmoset 55, et kyl siinä sitä kokoa on [:D] Täällä oisko ne kerran kattonut sen, eikä sillo sanoneet mitään...ei varmaan kaksosilla ole silleen omia mittoja mikä on normi ja mikä ei...en ainakaan tiedä.
 
Rupes huvittaan tuo Tuplinin SF mitta (ei pahalla!) [:D] Ei varmaan päde samalla lailla ku meillä jotka oottaa yhtä vauvaa :)[:D][:D][:D]
 
Höh, oisin kerrankin muistanut napata omasta pallosta kuvan, mutta kamerasta on tietty akku tyhjä[:@] Laitoin sen latuuksiin, mutta saletisti kestää taas pari viikkoa, että muistan tarttua siihen kun pää on harvempi kuin yksipiikkinen harava..
 
mulle on jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta nykyään ottaa noita kuvia. edellisen oon ottanut joskus viikolla 27 [&:] laiskuus on iskenyt. jospa huomenna ryhdistäytyis. 
 
Itse huomasin tuossa muutamaa viikkoa aikasemmin, että noita masukuvia on otettu kyllä, mutta mitään kokovartalokuvia tai "sukulaiskelposia" kuvia ei oo juuri yhtään. On se varmaan sitte kiinnostavaa katsella raskaus/vauvaalbumia, kun siellä on pelkkää vatsaa, eikä sen muutoksetkaan ulkopuoliselle varmaan oo niin hirvittävän dramaattisia...
No nyt oon vähän yrittäny tsempata ja saanut muutaman ihan kivan kokovartalo/vaatekuvanki raskausajalta.
 
Korianteri:  Mulla täysin sama. Kuvia on otettu ihan kiitettävästi masusta, eli melkeen joka viikko, mutta yhtään kunnon kokovartalokuvaa ei oo.. Tässähän loppuu kohta aika kesken, eikä sitte vihti ottaa kuvia synnytyksen jälkeen ku on vaan se roikkuva nahka tän kiinteän pallomahan tilalta [:D]
 
Joo ja nyt huomaan sen, että tää vartalo alkaa olla aika mittava eikä ne kuvatkaan oo niin imartelevia... Olis saannu muutama kuva olla enemmän tuolta kesältä kun ei vielä ollu näin turvoksissa kun valas :D
 
alina: kivan kokonen pallo sullaki :) kasvanu jonkin verran viime kuvasta [:D]

Tänään ois itelläki kuvapäivityksen aika, kun vaihtu viikko.
 
pitäs kyllä päivitellä pikkasen useemmin ku parin kk välein [:D] onhan tuo kasvanut joo! onneks ei enää ihan hirveen montaa viikkoo enää kasva. [:D]
 
En oo uskaltanu edes mitata, et kuin valtavan summan sais ympärysmitasta!!! :O



 
Ihania pallomasuja täällä kaikilla taas koosta tai mallista riippumatta :)

Oma napa 33+2[:D] Ookei..kuvasta tuli vaaaltava!


 
Voi, oon raskauden alusta asti halunnu tollasta bola korua, mutta ei oo tullu hommattua! 
 
Oi ku on ihania kuvia ja ihania masuja [:)] Pitää ottaa kuva taas ku omakin vähä kasvaa. Toi tuplinin mitta kyllä huvitti, taitaa tosiaan olla vähän eri kaksosilla.
 
Takaisin
Top