Masukuvia alkuraskaudesta

Noniih, nythän saatiin jo monta kuvaa tänne [:D] Rohkeesti vaan muutkin mukaan!
 
nonih.. alkohan niitä kuvia tulla :)

ihania masuja kaikilla.. siellä ne pienet ihmeet kasvaa ?
 
tosi kiva ku alkanu tuleen kuvia tänne :) aattelin ite ottaa joka viikko uuden kuvan.. :) kiva sit itekki myöhemmin kattoa kuin on masun kasvaminen edistyny viikko viikolta..
 
täs olis taas tuore kuva! eli tänään aamulla otettu, 15+2




tuntuu ettei kahdessa viikossa hirveen isoa muutosta ole tapahtunut. ihan jännää nähä milloin se maha pullahtaa oikein kunnolla esille.
 
päivitystä




jotenki näyttäs, et maha on muuttanu muotoa?? vai katonko vaan väärin?
 
kattelin tuolla muidenki masukuvia, nii tuntuu et mulla yhtä iso ku joillain jotka on vkolla 30 :P apua! 
 
melela, mulla on melkein samanlainen kun sulla joten eläpä hättäile [:D]
 
A1988: Helpottava kuulla et jollai muullaki on :)


Kohta taas viikko vierähtäny.. Menee niin nopeesti tää aika nykyään!
 
Suunnitelmissa oli ottaa seuraava kuva vasta rv 15, mut eihän tässä oo siihen enää ku muutama päivä, joten laitetaas päivitystä jo nyt.. [;)]
 
ei varmaan tartte alottaa sit mitää uutta kuva ketjua ku tulee puoliväli itse kullaki täyteen, koska ei oo kovinkaan montaa kuvaa tänne tullu? jatketaan täällä.. :)
 
päivitystä taas! tänään siis 16+2, ehkä pientä kasvua tapahtunut mut aika pientä. siis sitten viime viikon.

 
msj, ihana maha sulla jo! mäkin haluan tollasen! mun kamut naureskeli et mun maha on kolmion muotoinen....mä haluaisin kans tollasen kivan pyöreen! :)
 
Ihania mahoja kyllä :) Me ollaan kanssa täällä mun mieheni kanssa naureskelleet, että välillä on paljon isompi maha ku välillä. Ihan ku se vauva kääntyis välillä ihan toisin päin ja siltä se kyllä tuntuuki. [:D]

Ensi menee viikko niin, että maha on iso pallo ja sitten viikko niin, että ei tuskin tahdo ees huomata :D
 
Takaisin
Top