Masukuvia alkuraskaudesta

Voishan sitä kuvan laittaa jos osaan:D Oon aika huono ymmärtämään näitä juttuja...
 
Juu.. raskausviikkoja 11+3 takana ja tuntuu että ei näy vielä muuta ku lisääntyneet kilot ja ruoansulatuksen hidastumisesta johtuva kamala turvotus [:)]

Sitten vois laittaa kuvaa, kun alkaa selkeesti näkyä, että ollaan siunatussa tilassa eikä, että " toi on ainakin syönyt kahden edestä kirjaimellisesti" [:D]
 
Dimsku ei hätää, kyl se raskautta on. Mulla hirveä pömppömaha, vaikka olenki laihtunu iha yli paljo ja ruoka ei pysy sisällä :) Ja ku sanotaan, että vauvamasu on semmonen, johon ei sormi uppoa, niin kyllä se viel tässä vaiheessa uppoaa, elikkäs läskiltä näyttää, vaikka muijassa ei ole ku luut ja nahka [:D]
 
Tää uskaltautuu alottamaan kuvauksen 12 vkon kunniaksi :)

Aikamoinen turvotuskasahan tuo on, eikä vielä semmonen kunnon vauvamasu..
mutta näkeepähän sitten ainakin myöhemmin, että mistä ollaan lähdetty liikkeelle [:)]



 
mä otin kans kuvan maanantaina. mä en vaan tiedä miten sen saan liitettyä tänne...en ole tekniikan ihmelapsi ;) neuvoja siis!

satu, mulla aikalailla samankokonen maha maanantaina kun sulla tossa kuvassa. tiistaina kun heräsin niin se oli selkeesti pullahtanut ulos ja oli isompi! ihan yhdessä yössä tuli kunnon masu! eikä se läskiäkään voi olla kun paino pysynyt samana.
 
tulitikku tallennat kuvan ensin koneelles.. sitten kun tuut tähän kirjoitusosioon, niin painat tuolta alhaalta missä lukee "tiedosto", niin sen lataa tästä.. tulee pongahtusikkuna, jossa kuva sitten ladataan.. sen jälkeen klikkaat vielä tohon "upota kuva viestiin" kohtaan ruksin ja sitte kuvan pitäis olla viestissä. Se ei näy esikatselussa, mutta kun lähetät kirjotukses ni sitten pitäis näkyä :)

Juu, mullakaan ei painoa oo tullut tippaakaan, mut maha kyllä turpoaa. On kyllä osittain vielä pehmee, mut tuolta alhaalta kun tökkii, ni ei sormi enää uppoakaan.. että josko se sieltä kohta pulpahtais sitte kunnolla mullakin :)
 
kiva ku satu` uskalsi laittaa ekan kuvan tänne :) määki laittasin heti ku vaan ois kamera millä ottaa ku kännykästä oli hävinny!! 
 
Aamulla varmaan saa kaikista "vauvamasumaisimman" kuvan ku ei oo turvotusta niin kauheesti.. :) ainaki itte oon sen hoksannu monena aamuna et turvotusta ei oo juuri ollenkaan ja sit illalla ku pistää nukkuun nii hyvä et jaksaa kävellä ku on niin turpee olo :D
 
Moikka!

Eiköhän niitä kuvia ala pikkuhiljaa kertymään [:)]
Itestä ainakin tuntuu että kuva pitäs räpsästä heti aamulla niin ettei turvotus tuu ite vauvamasun tielle [:D] Pieni pömppis on kyllä selkeesti havaittavissa!
 
no mulla ei kyllä enää mikää pieni pömppis oo! maha alkaa heti tissien alta, ja on jo niin valtava.... huh.. mä varmaan poksahan ku oon viimesillään :P
 
Jospa minäkin sitten uskallan. Tässä olisi tältä päivältä, eli rv15+2. Lähtöpainosta noussut 3,5kg, mutta kyllä tuolla pikku pömpön alla vauvamasu piilee [:)]

 
pitääkö munki tosiaan uskaltaa laittaa ku kaks rohkeeta jo uskaltautunu? älkää sit pyörtykö :D
 
Hihiiiii [:)] Ihanaa kun alkaa vatsat pömpöttään!! Vielä kun saisin aikaseksi laitettua kuvat koneelle niin sitte minäkin liityn joukkoon iloiseen [:D]
 
Tässä olis mun vauva-masu, eikä sitten heti uskois, että minä olen vaan laihtunu ja maha on vaan kasvanu ja tänään ollaan
taas syöty yksi leipä ja pulla plus vähä karkkia :)

 
Takaisin
Top