Masukuvia alkuraskaudesta

melela

Piirimestaruustason postaaja
Olisiko tässä ideaa, että jokainen ken haluaa, sais alkaa laittamaan kuvia tänne omasta vauvamasusta? Jos vaikka tää ketju ois sinne rv 20 ja sit alotettas uus ketju? Kiva itekki kattoo sit kuin maha kasvaa viikko viikolta.. :)

Olis kiva vertailla toisten odottajien masuja omaani, koska tuntuu että mun maha ainaki on kasvanu räjähdysmäisesti vaikka viikkoja takana "vasta" 13+ !

Töissä joku kysäski että "ootko varma että ootat vaan yhtä lasta, et jos onki kaksoset ku maha jo noin iso?" xD
Kieltämättä, oon miettiny itte samaa, vaikka ultrassa onki näkyny yksi vauva kasvavan! :)
 
Oottelen itekin, että sais kunnon kuvia masusta, tosin nyt vasta rv 9+4 joten niitä saa vielä ainakin parisen viikkoa odotella :)
On tuo jo pömpällään silleen, ettei kaikkia housuja voi pitää enää päällä, mutta sitä 'oikeaa' masua odotellessa :)
 
juu kivaa[:)] Tuntuu että toi maha kyllä tossa jo kasvaa. Nyt viikkoja 13. En kylläkään uskalla ekana kuvaa laittaa. Toivon että toi maha ois jo isompi kun nyt se näyttää lähinnä siltä että oon vaan lihonnut. Paino on kylläkin alkuraskaudesta tippunut melkein 3kg.
 
luomuleena, mulla kans vaan sellainen olo, että näyttää vain siltä kuin olisi lihonnut.

nyt tää ei kyllä taida enää olla pelkkää turvotusta. aamusta jo on sellanen pieni pömppö. yks asiakaskin kysyi tänään tuleeko meille perheenlisäystä. ja äitikin sanoi, että oli maanantaina katellut et on maha kasvanut mut ei ollut viittinyt kysellä mitään.
pitääkin mennä hakemaan mammahousut pikapuolin!

meinas unohtua....[:)]
joo, olis tosi kiva jos laitettais tänne niitä masukuvia!!!
 
Mä oon ottanu ihan vasta ekan masukuvan, tai siis mies otti, mut viikkoja oli muistaakseni 12+6 ja ku kävin katteleen tuolla lokakuisten masuja nii tuntuu et mulla on isompi maha ku kellään muulla :D  ja paha mennä sanomaan, et onko se ihan oikee vauvamasu vai pelkkää turvotusta/läskiä!!??
 
no sitte mulla ei oo ihan täysin vielä 100% vauvamasu koska joistain kohtaa sormi uppoaa jonkin verran :D odottavan aika on pitkä, niinku sanotaan...!! mut kuvia tänne kaivattas....
 
no höh.. mulla ei oo paljon mitään masukuvia vielä laittaa. Tuntuu että tietty vähän on turvoksissa maha, mutta se voi johtua jo ihan siitä että ei meinaa 2.hätä enää tulla kun joka kolmas päivä kun on maha niin kovana. Sepäs kivaa.. Joten mietin että onko se pas... vai sikiö mikä siellä turvottaa [:D]. nyt rv 11 menossa...
 
Yhdyn dreameriin...Ei meinaa oikein p----a kulkea ja tuntuu,että sekin turvottaa.Välillä ilahdun,että olisko jo vähän mahaa ja taas seuraavana päivänä tuntuu,että joo ei...Samoilla viikoillahan me mennään,joten josko se sieltä vielä![:)]
 
mulla on kyllä nyt ihan selkeesti pullahtanut vatsa! onhan se osittain turvotusta, varsinkin iltaisin. mut ei tää enää normaalin näköinen ole tää vatsa. asiakkaatkin ovat jo kyselleet tuleeko meille perheenlisäystä! kait vaan pitää uskoa et vauvamasuhan se siellä pullottaa!
 
tulitikku : eikö ookki kiva tunne ku huomaa et masu on ihan oikeesti kasvanu? :D

Nyt se mun ihka ensimmäinen masukuva on HÄVINNY johonki puhelimesta! [:(]
 
Mulla on todellakin kyllä vauvamaha jo! Painoa on tullut lisää noin 4 kiloa, mutta tilanne oli tuo jo 4 viikkoa sitten. Eli nyt on tullu lisää mahaa ja lähteny vääristä paikoista, jee! Nyt alkoi rv 15 ja kyllä monet töissä on sanonu uutisen kuultuaan, että "katsoinkin jo vähän sun mahaa." Nyt vaan toivon lisää mahaa, ettei kukaan luulis "vaan lihavaksi".
 
Mulla on nyt menossa rv 13+3 ja nyt on ihan selkeesti öisin ja aamuisin kunnon pallukka [:D] Päivänmittaan se vähän häviää turvotuksen alle mutta eiköhän se siitä aika nopeestikkin ala kasvaa [:)]
Pitää laittaa kuvaa ehkä sitten kun alkaa vko15 [:)]
 
melela, on se kiva tunne vaikkakin myös hieman hämmentävä!

lella, sais tosiaan kasvaa vähän lisää ettei näyttäis vaan lihavalta.
 
Täällä kaivataan kanssa jo kunnon mahaa tän löllyvän ja höllyvän turvotuskasan tilalle! Painoa ei oo tullu yhtään, mutta silti näytän siltä että olisin lihonu vähintäänkin sen kymmenen kiloa [:@]
 
Satu älä huoli, mulla pahoinvoinnin takia tippunu paino tosi paljo ja olen muutenkin laiha, nyt siis iha tikku ja siitä huolimatta maha näyttää ihan läskimakkaramahalta [8D] Aikas siistiä [8|] Josko se vauvamasuksi siitä jossain vaiheessa muuttuisi, nyt ollaan vaan hetki tämmösii läskimasuja [:D]
 
Juu, kärsitään kaikki yhdessä :D ..voidaan sitten parin kuukauden päästä valitella täällä niitä oikeita vauvamasuja [:)]
 
Mulla järkyttävä pallo:D ei kyllä sormi uppoa,mutta miten voi olla mahdollista kun viikkoja vasta 11+1
 
Mystis..kyllä se vaan voi olla totta [:D] Itekin juuri miehelleni naureskelin, ku jalat ja kädet on ihan tikut, ku olen pahoinvoinnin takia laihtunu ja sitten maha on tämmönen pullukkamasu [:D]
 
Tänään mietin ekaa kertaa, että vois edes ottaa sen ekan kuvan. Aamulla on ihan pieni pömppis ja päivän aikana se turpoo ihan hervottomasti. Muutenkin mun vatsa on herkkä turpoomaan. En kyllä mitään turpoilukuvia laita, mut täytyy kattoo jos joku aamu täs ehtis nappaa tosta pienestä pömppiksestä kuvan. Mulla on turvonnut vatsa kyllä ihan kova, että se sormi uppoo ilmeisesti vaan rasvaan, jos suoli täynnä. [:)]
 
Takaisin
Top