MASUKUVIA <3

Onpa TOSI somia masuja kaikilla teillä, siskot!!
Anppa, sulla on napa pullistunu tosi söpösti. :) Mulla napa on kans menny ihan miniksi ja yläreuna antaa merkkiä siitä että saattais pian kääntyä ulospäin, jää nähtäväksi pullahtaako miulleki tuollai söpö nappula... ^^,

Laittasin päivitystä kanski mutta meän pöytäkone on korjauksessa enkä saa tältä läppäriltä ladattua kuvia tänne ko ne tulee liian isoina tiedostoina (ja tää kone on vuosimallia nakki ja sämpylä eli tällä ei suosiolla saa niitä kuvia pienennettyä!!)
 
Upeita massuja!

Tällainen meillä 27+5: 




Kuulemma maha on tosi pienen näköinen (näin saan kuulla kaikilta), mutta omasta mielestäni se näyttää isolta näin paljaaltaan. Pientä raskausarven alkua alkaa jo näkyä sivuilla, arrgh.
 
Ihania vauvamasuja kaikilla. Itselläni ei ole tähän hätään kuvaa omasta vauvamahasta. Olen itse 26+5 ja saan kuulla mahani olevan yllättävän pieni. Viime kerralla neuvolassa mitattiin sf-mitta, joka oli keskikäyrän ja yläkäyrän puolessa välissä eli ok. Ilmeisesti mahan kokoon vaikuttaa mm. äidin pituus ? Minulla pituutta on 175 cm ja lisäksi erittäin voimakkaasti  taaksepäin kallistunut kohtu, joten lapsella on "tilaa" kasvaa. Silti nuo mahan koko kommentit jää aina vähän takaraivoon mietityttämään, että kuinka iso sen mahan pitäisi sitten oikeasti olla ?
 
Äh, ei kai sen masun just jonkun tietyn kokonen tarvi olla että olis okei. emoticon Mulle vähän väliä taas kommentoidaan että odotanko kaksosia kun on niin iso masu...!emoticon Luulen, että mulla vaikuttaa lapsiveden määrä aika paljon (veikkaan että on reilusti vettä, koska vauva pääsee pyörähtämään helposti masussa ympäri enkä edes huomaa sitä!!).

Se masun koko ja muoto on niin yksilöllinen juttu, ettei siihen voi sanoa mitään sääntöä miten sen pitäis kasvaa.. :) Niin hurjan monet asiat siihen vaikuttaa. Se kai on "tärkeintä" että pysyy käyrillä niissä asioissa mitä neuvolassa mittaillaan..? :)
 


Kauheen isolla nää kuvat aina tulee :(
joo eipä tää masu tunnu kauheena kasvaneen. Nyt vkl yks kaveri ei es huomannu että ootan ennenku sanoin et lokakuus ois aika :) ei meinannu uskoa ja sano et koita ny vähä kasvattaa isommaks mahaa mut meinasin et pärjään näin hyvin :)
 


Tässäpä uutta kuvaa rv 32+0 (ja kissa-linssilude halusi välttämättä kuvaan mukaan...) :D Melkoinen pallohan se kyllä on ja minusta myös tuntuu, että valahtanu pikkasen alemmas. Ja mitä vertaa tuohon edelliseen kuvaan (heinäkuun alussa), nii näyttäiskin siltä.

Tässä vielä toinen otos, hassun näkönen ku just olin kääntymässä ku miekkonen otti kuvaa. ;)
 
Ninni, kiva ballo ;)

Paljonkos on masunympärysmitta?Ja paljonkos olet itse pitkä?

Mä en oo vielä niin pitkällä kuin sä, mutta veikkanpa että oon isompi.
Torstaina tulee rv 30 täyteen.

Nyt masunympärys on 112 cm ja itse olen 157 pätkä ... huh mitähän tästä vielä tulee
 
Kiitti ginessa. :) Mää oon 172cm pitkä ja masunympärys oli viimeksi mitattuna 118cm... :D Mut sillon se oli vielä vähän ylempänä, en oo nyt tällä viikolla mitannu että onko muuttunu tuo ympärysmitta. Laitahan sinäki uutta kuvaa!
 
Takaisin
Top