MASUKUVIA <3

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Alotin tänne masukuvapinon, tänne voi sit matkan varrella halukkaat lisäillä kuvia kasvavasta masustaan. :)
 
Ja joku vois ohjeistaa nuiden kuvien lisäämisen kun multa ei onnistu kuvien lisääminen???:/

 
Ihana massu <3 täällä on massu kans pyöristyny samanlaisesti, eikä oo enää pelkkää iltaturvotusta vaan aamullakin pömpöttää.. en tiiä onko normaalia ku monella vatsa alkaa näkyä vasta siitä vko 15-20..? :D
 
Kyllä se minusta voidaan ihan normaaliksi laskea, kaikilla kasvaa masu niin yksilöllisesti. Joillaki aiemmin ja joillaki myöhemmin. :)
 
Voih, näkyyhän siinä pienen pieni masu.
Mulla on samanlainen kun on niin vähän edellisestä synnytyksestä aikaa:)
Ellei isompikin..
 
mulla ei aukee noi kuvat tai sitten en osaa käyttää ohjelmaa, mutta luin just omalta sivulta että: "kohtusi on nyt appelsiinin kokoinen ja alkio on pavun kokoinen"?! siinä on aika iso kokoero pavulla ja appelsiinilla!emoticon  mulla siis alkaa huomenna 8.viikko. mutta ainakin farkut jo vähän puristaa vatsasta. Toisaalta mä olen syönyt aika hyvin viimeiset pari viikkoa... koko ajan nälkä, vasta nyt parina päivänä ei ruoka oikein maistu, voi kyllä johtua flunssastakin.   
 
En saanu noita sivuja linkitettyä tohon suoraan, joten koita sillai jos haluat nähä ne, että kopioit osoitteen ja avaat sen uudella välilehdellä liittämällä sen osoitekenttään. :)
 
Mä oon kymmenennellä viikolla ja tuntuu, että mahassa ei näy viel mitään muutosta. Just loppunu kivut rinnoissa ja ala-vatsassakaan ei enää nipistele lainkaan. Suoraan sanoen alkaa olla sellanen epäuskoinen olo. Pahoinvointia ei oo ollu juuri nimeksikään missään vaiheessa, osasin hyvin välttää sen syömällä pikkuisia välipaloja ja hedelmiä aterioiden välillä. Yöpöydällä oli aina aamuksi jotain purtavaa ja lasi vettä. Paino on kyllä noussut ensin neljä kiloa ja nyt se on taas hiukan tippunut. Epistä, että toisilla näkyy noin hyvin, ole onnellinen!
 
Voi että ihania kuvia Alissa! Itse olen viikon sinusta jäljessä, eikä täällä ole kyllä vielä minkäänlaista vauvamahaa. Tässä ne yksilölliset erot todellakin huomaa! Näitä eri ihmisten eri vaiheita on kyllä kiva nähdä, laittakaa ihmeessä kuvia muutkin, joilla alkaa vauvan olemassaolo jo näkyä :)
 
Kiitos Pikkuakka :) Yllättävän nopeasti tämä on kyllä ilmaantunu, täytyy itsekin ihmetellä. :D mutta kivahan se on..emoticon Vieläpä kun kätilö yleisultrassa arveli että mulla saattaa olla kohtu hieman kallellaan taaksepäin, tosin se oli vain arvaus.
Juu, laittakaa muutkin kuvia kun masua ilmaantuu!:) ois kiva nähä muitaki masuleita!<3emoticon
 
Ihana masu alissalla! emoticon  Pitäis mullaki laittaa kuva masusesta, ku kyllähän tuo on jo vähän pullahtanut eteenpäin. =)
 
Kiva kun muillakin masua on kun olen ihmetellyt että lihonko vain vai mikä on masussa oleva pieni pömpötys mutta näin se vain kasvaa vaikka onkin viikkoja vasta reilu 11 :)
 
Ihana katsella muiden masukuvia :) Itse odottelen jo malttamattomasti milloin alkaisi myös itsellä näkyä näkyä, raskausvkoja on "jo" 13+2 eikä näy vielä.. Ainoa mistä huomaa masun kasvua on että vaatteet puristaa mutta voisi jo pikkuhiljaa hieman näkyäkin!! :) muutenkin oireet ovat käytänössä loppuneet, mitä nyt päätä särkee usein joten olo on välillä hieman epätodellinen.. mutta ehkä parempi näin kuin pää pöntössä :D
 
Mulla on isompi masu kuin mun odottavalla kaverilla, joka odottaa TOISTA lastaan jo viikoilla 17+1 :D olen aikainen mato = saanen kantaa hyyyyyvin isoa masua loppuajan..:P
 
Yritän tässä lisätä myös muutamaa omaa masukuvaa tänne... =) Ekassa (valkoinen paita) viikkoja on 12+1 ja toisessa 13+3. Nyt on kyllä viimeisen viikon aikana pullahtanu maha kunnolla isommaksi, ku tuntuu ettei enää mitkään vaatteet mee päälle. x) Tosin, kyllähän tuosta suurin osa on turvotusta ja läskiäkin... :D Mut ennen sentään sain vedettyä mahan sisään kokonaan, tuota palloa ei saakaan. :P





Testing, onnistuuko... =)
 
Ihana masunen Ninni!!emoticon emoticon

Mulla on viimesen viikon aikana pömpsähtäny tämä masu entistä selvemmin näkymään, moni tuttu on jo ihmetelly että "ohho kun se on jo iso":D
 
oi ku näkyy jo hyvin maha emoticon
mä päivittelen sit ku näkyy.. viel ei mitää ja esikoisesta oikestaa vasta siin rv20 paikkeilla alko näkymää  mut varmaa nyt aiemmin saaas nähä..
 
Takaisin
Top