MASUKUVIA <3

Onpas tänne ilmestynyt hienoja kasvavia masuja emoticon

Edelleen mulla sen verran iso että en kehtaa sitä tänne laittaa,-ehkä sitten myöhemmin emoticon
Vaikkakin vkolla 17+6 sf mitta oli sen 14 vaikkei sitä näillä viikoilla edes yleensä vielä mittailla.

 
Laita säkin vaan ginessa kuvaa masusta!

Eikö ookkin mammat ihanaa, kun masu kasvaa? Mä ainakin tallailen tuolla ihmisten ilmoilla niiiiin ylpeenä mahani kanssa emoticon
 


Tääkin päätti täräyttää näin puolvälin ylityksen kunniaksi ekan kuvan rantapallostaan...aika maxikokoa ollaan ;)


 

 
Kiitos Kaiza!! :) emoticon

Ja myrskylleki puolivälionnittelut ja halit!!!emoticon Komia masu on jo sinullaki!!! emoticon
 
Myrsky, tuo sun tatska pysyi tosi hyvänä!!
paljonkos sulla oli Sf edellisestä vimosillaan?

Ja ei oo mitenkään iso masu,ei todellakaan.!!
Ihana ja kaunis masu emoticon
Ja onnea kaikille puolivälin saavuttaneille emoticon

 

Kiitos alissa :) Puolvälionnittelut sinne myös, ihuna massu siellä myös emoticon

ginessa, Hugon aikana sf mitta oli viimesillään 40+2 huikeat 37,5 . Jännitän meneekö tässä masun kasvatuksessa kuinka hurjasti sf.mitat yli edellisistä.

Tosiaan tuo tatska säilyi ihan uskomattoman hyvin edellisen raskauden...luulen kyllä että tän  rantapallon jälkeen on korjausoperaatio edessä, jos vaan joskus vielä saa ton masun normi kuosiin :D

Laitahan sinäkin puoliväli kuvia pian emoticon

 
Noh kahtellaan ehkä laitankin sitten kun oon puolivälissä emoticon

Joo,mä yritän ainakin laihuttaa tän jälkeen ja aivan satvarmasti meen kans operaatioon.emoticon

Mulla oli sf 40+5 sen 38 ... auts...

 


Tässäpä rv 22+0. Huh, alkaa olla mahalla jo kokoa! emoticon  Saapa nähä kuinka huiman iso se on sitte syyskuussa, huhhuh... ;) Kaks viikkoa sitten sf-mitta oli jo 19cm, tänään taas neuvolaan!
 
Onpa nätti masu. emoticon Meillä on molemmilla ollu sf-mitat yläkäyrillä sitte, mulla oli 20+0 18,5cm. :D
 
Kiitti, kyllä tätä mahaa mielellään kantaakin! :) Ja kyllä edelleen siellä yläkäyrällä ollaan, kävin neuvolassa ja sf-mitta 21 cm :D
 
Takaisin
Top