Marraskuun kuulumiset

Itsenä kuulun näihin "pakkorokotuksen ottajiin..
Vielä en ole ottanu, odotan neuvola käynnin ja tuumin sitten..
 
Voi jestas tätä fiilistä. Luulis, että enää ei tarvis tehdä raskaustestejä kun ne on näyttänyt vahvistuvaa plussaa 1.5 viikkoa ja nyt viivat on olleet ihan yhtä vahvat jo 5 päivää. Silti kävin tänään ostaan taas pregchekejä paketin. Ja yhden digin aion ostaa vielä keskiviikkona et näen sen 3+ siinä. Vissiin pönttö menny tosta km ja kemiallisista niin sekaisin että pelottaa vaan niin paljon
 
Heipä hei kaikki!
Plussasin perjantaina ja nyt olisi viikot 4+5

Tämä raskaus tuli täysin yllätyksenä, koska ajattelin endometrioosin ja adenomyoosin vaikuttavan niin etten voi enää saada lapsia. Lisäksi yritystä edellisen mieheni kanssa saada lasta oli n. viisi vuotta joten toivo lapsesta oli jo kokonaan hiipunut pois.

Nyt eron jälkeen ja uuden miehen myötä sitten tulikin tällainen suunnittelematon yllätys. Kovin on epäuskoinen olo, mutta niin onnellinen!

Minulla on kaksi lasta, 9 ja 11 vuotiaat joten ikäeroa tulee tämän "iltatähden" kanssa melko reilusti, jos tämä raskaus kestää loppuun saakka.

Olisi ihana jakaa tätä kaikkea ihmetystä teidän kanssa. Tavallaan tekisi mieli jo kertoa tästä koko maailmalle, mutta koska mitä vain vielä voi tapahtua niin pitää jotenkin malttaa pitää suuta vielä kiinni.

Tosin vatsa on niin turvoksissa, että vaatteet puristaa ja paukkuu päällä! Onneksi talvi ja kerrospukeutuminen on huippu juttu
 
Heipä hei kaikki!
Plussasin perjantaina ja nyt olisi viikot 4+5

Tämä raskaus tuli täysin yllätyksenä, koska ajattelin endometrioosin ja adenomyoosin vaikuttavan niin etten voi enää saada lapsia. Lisäksi yritystä edellisen mieheni kanssa saada lasta oli n. viisi vuotta joten toivo lapsesta oli jo kokonaan hiipunut pois.

Nyt eron jälkeen ja uuden miehen myötä sitten tulikin tällainen suunnittelematon yllätys. Kovin on epäuskoinen olo, mutta niin onnellinen!

Minulla on kaksi lasta, 9 ja 11 vuotiaat joten ikäeroa tulee tämän "iltatähden" kanssa melko reilusti, jos tämä raskaus kestää loppuun saakka.

Olisi ihana jakaa tätä kaikkea ihmetystä teidän kanssa. Tavallaan tekisi mieli jo kertoa tästä koko maailmalle, mutta koska mitä vain vielä voi tapahtua niin pitää jotenkin malttaa pitää suuta vielä kiinni.

Tosin vatsa on niin turvoksissa, että vaatteet puristaa ja paukkuu päällä! Onneksi talvi ja kerrospukeutuminen on huippu juttu
Kiva kun on muitakin iltatähti äitejä täällä=)
 
Voi Nuppurainen :sad001 millä viikoilla olet? Oletko käynyt jo ultrassa?
Toivotaan että olisi harmitonta!
Nyt olisi 7+4 ja ultrassa näkyi syke 6+2. Jotenkin oma usko on jo hiipunut elokuisen keskenmenon takia :sad001 no täytyy seurata tilannetta..
 
Nyt olisi 7+4 ja ultrassa näkyi syke 6+2. Jotenkin oma usko on jo hiipunut elokuisen keskenmenon takia :sad001 no täytyy seurata tilannetta..
Oisko nyt kuitenkin se aika, kun normaalisti alkaisi menkat?
Mulla oli toisessa raskaudessa vuotoa muistaakseni liki tuohon aikaan. Lääkärin kautta ultraan ja kaikki oli kuitenkin hyvin. Säikäytti kyllä, mutta kuulemma ihan yleistä...
 
Oisko nyt kuitenkin se aika, kun normaalisti alkaisi menkat?
Mulla oli toisessa raskaudessa vuotoa muistaakseni liki tuohon aikaan. Lääkärin kautta ultraan ja kaikki oli kuitenkin hyvin. Säikäytti kyllä, mutta kuulemma ihan yleistä...
Nii i, voihan se näinkin olla mutta itse on nyt jo niin luovuttanut tän suhteen. :sad010täytyy huomenna soitella vielä neuvolaan.
 
Nuppurainen, miltä tänään vaikuttaa? Tsemppiä!

Auppa, voimia! :Heartred

Mä otin influenssarokotteen pari viikkoo sitten neuvolassa, sen jälkeen tuli vähän kurkku kipeeks ja nyt viime viikon olin aivan järkyttävässä flunssassa, kuumeessa ja myös oksensin yhtenä päivänä kolme kertaa (en usko raskauspahoinvoinniksi). Liittyykö tuohon rokotteeseen vai ei, mutta oli ihan hirvee tauti. Ja vieläki nenä valuu vähän ja näin, ja yhdistettynä tähän raskausetomiseen ja voimattomuuteen, niin ei oo kovin hehkeä olo. :sad001
 
Nuppurainen, miltä tänään vaikuttaa? Tsemppiä!

Auppa, voimia! :Heartred

Mä otin influenssarokotteen pari viikkoo sitten neuvolassa, sen jälkeen tuli vähän kurkku kipeeks ja nyt viime viikon olin aivan järkyttävässä flunssassa, kuumeessa ja myös oksensin yhtenä päivänä kolme kertaa (en usko raskauspahoinvoinniksi). Liittyykö tuohon rokotteeseen vai ei, mutta oli ihan hirvee tauti. Ja vieläki nenä valuu vähän ja näin, ja yhdistettynä tähän raskausetomiseen ja voimattomuuteen, niin ei oo kovin hehkeä olo. :sad001

Kiitos kun kysyit! Pientä tuhrua edelleen, sellaista ruskeaa. Neuvolassa sanoivat että pitää vaan seurata ja jos vuoto yltyy niin päivystykseen. Neuvolassa sanoivat että on hyvin tavallista että tulee vuotoa mutta itse en oikein siihen usko kun tällä kertaa ei ole sellaista ns. Syytä niinkuin viikko sitten varhaisultran jälkeen. Täytyy seurailla. Jotenkin toivoisi että lähtisi ennemmin kunnolla vuotamaan kuin tällaista epämääräistä. Varasin lauantaille yksityiseltä taas ultran niin tietää sitten miten toimia.
 
Nuppurainen: toivottavasti kaikki on hyvin jos vuoto ei kuitenkaan ole voimistunut ja ei ole kirkasta verta.. tsemppiä!
 
Mulla alkoi kans verinen vuoto.. tuli tosi kovat vastakivut(/supistuksia?) ja sen jälkeen kirkasta verta.. lääkäri ei löytänyt sykettä, mutta ei ollut juuri käyttänyt doppleria. Ultraa täällä ei tk:ssa ole. Täytyy huomenna koittaa päästä neuvolaan, mutta pelkään kyllä että tää oli keskenmenon alku :sad015
 
Onko muilla jatkuvasti nälkä? Oikein ahdistavaa kun kokoajan nälättää ja se nälän tunne on ihan mahdoton. Ei mitään pientä mahanpohjassa tuntuvaa vaan hyvin kokonaisvaltaista nälkää :D sitten jos tarpeeksi kauan nälättää niin etoo kuitenkaan syödä mitään. Sopivassa nälässä ei etomista ole. Oon varmaan norsun kokoinen kohta :wideyed: ja tää väsymys on niin järkkyä, että ei saa mitään aikaiseksi.
 
Voi ei.. :Heartred Voimia teille epätietoisuuteen. Minulla on edellisestä raskaudesta oma kokemus tuosta, että vatsakivut ja runsas kirkasverinenkään vuoto ei välttämättä aina tarkoita sitä pahinta. Nimim. 9kk vauva tässä vieressä köllöttää.
 
Takaisin
Top