Marraskuun kuulumiset

Onko muilla jatkuvasti nälkä? Oikein ahdistavaa kun kokoajan nälättää ja se nälän tunne on ihan mahdoton. Ei mitään pientä mahanpohjassa tuntuvaa vaan hyvin kokonaisvaltaista nälkää :D sitten jos tarpeeksi kauan nälättää niin etoo kuitenkaan syödä mitään. Sopivassa nälässä ei etomista ole. Oon varmaan norsun kokoinen kohta :wideyed: ja tää väsymys on niin järkkyä, että ei saa mitään aikaiseksi.

No ompa vain! Ja miks se himon kohde pitää olla semmosta rasvasta ym.. Mä söin tänään aamupalaksi pitsaa ja kokista..
 
Voi ei.. :Heartred Voimia teille epätietoisuuteen. Minulla on edellisestä raskaudesta oma kokemus tuosta, että vatsakivut ja runsas kirkasverinenkään vuoto ei välttämättä aina tarkoita sitä pahinta. Nimim. 9kk vauva tässä vieressä köllöttää.

Onpa mukava kuulla, että on silti edennyt normaalisti loppuun saakka :happy: täytyy nyt koittaa itsekin vielä pitää hieman toivoa yllä että kaikki voisi olla ok. Esikoisesta ei ikinä ollut mitään tällaista..
 
Onko muilla jatkuvasti nälkä? Oikein ahdistavaa kun kokoajan nälättää ja se nälän tunne on ihan mahdoton. Ei mitään pientä mahanpohjassa tuntuvaa vaan hyvin kokonaisvaltaista nälkää :D sitten jos tarpeeksi kauan nälättää niin etoo kuitenkaan syödä mitään. Sopivassa nälässä ei etomista ole. Oon varmaan norsun kokoinen kohta :wideyed: ja tää väsymys on niin järkkyä, että ei saa mitään aikaiseksi.

On :rolleyes: kokoajan sais olla joku lihapulla suussa :D Ja vaikka on just syönyt ni jo on kohta pahaolo, joka paljastuu näläksi.
Pitää yrittää nyt jatkossa vähän väliä syödä jotain pientä :)
Samaan norsulaumaan sit sovin sun kanssa kohta puoliin jos tämä mättäminen jatkuu :p
 
Mulla alkoi kans verinen vuoto.. tuli tosi kovat vastakivut(/supistuksia?) ja sen jälkeen kirkasta verta.. lääkäri ei löytänyt sykettä, mutta ei ollut juuri käyttänyt doppleria. Ultraa täällä ei tk:ssa ole. Täytyy huomenna koittaa päästä neuvolaan, mutta pelkään kyllä että tää oli keskenmenon alku :sad015

Ei kait näin alussa muutenkaan yleensä saa dopplerilla sykkeitä välttämättä kuulumaan. Meillä ei ainakaan ennen jotain 12 viikkoa edes suostuta yrittään neuvolassa. Toivottavasti pääsisit ultraan tarkistaan tilanteen. Onko vuoto runsasta? Tsemppiä! Toivottavasti vaan limakalvoilta!
 
Onko muilla jatkuvasti nälkä? Oikein ahdistavaa kun kokoajan nälättää ja se nälän tunne on ihan mahdoton. Ei mitään pientä mahanpohjassa tuntuvaa vaan hyvin kokonaisvaltaista nälkää :D sitten jos tarpeeksi kauan nälättää niin etoo kuitenkaan syödä mitään. Sopivassa nälässä ei etomista ole. Oon varmaan norsun kokoinen kohta :wideyed: ja tää väsymys on niin järkkyä, että ei saa mitään aikaiseksi.

Voi kyllä on! :eek: Ei tiedä mitä söisi. Mitään ei oikein tee mieli ja se mitä syökin ei täytä mahaa riittävästi. Sitten saakin olla koko ajan napostelemassa. Töissä nolottaa syödä koko ajan ja lapsetkin jo päiväkodissa kysyi, että taasko sulla on nälkä... Jos ei syö 2h välein niin tulee tosi huono olo.
Myös kokonaisvaltainen väsymys piinaa. Olo on kuin haamulla hyvinkin nukutun yön jälkeen.
 
Ei kait näin alussa muutenkaan yleensä saa dopplerilla sykkeitä välttämättä kuulumaan. Meillä ei ainakaan ennen jotain 12 viikkoa edes suostuta yrittään neuvolassa. Toivottavasti pääsisit ultraan tarkistaan tilanteen. Onko vuoto runsasta? Tsemppiä! Toivottavasti vaan limakalvoilta!


Vuoto oli kyllä runsasta, mutta mitään hyytymiä ei tullut. Nyt on vuoto rauhoittunut :thumleft
Esikoisesta saatiin dopplerilla kuuluviin näillä viikoilla ekassa neuvolassa, mutta kai jokainen raskaus on niin erilainen, että koitan olla stressaamatta siitä ettei sydänääniä löytynyt. Verenvuoto ja kivut huolestuttaa toki paljon vaikka ovat jo rauhoittuneet, mutta toivottavasti asia selviää huomenna :shy:
 
Vuoto oli kyllä runsasta, mutta mitään hyytymiä ei tullut. Nyt on vuoto rauhoittunut :thumleft
Esikoisesta saatiin dopplerilla kuuluviin näillä viikoilla ekassa neuvolassa, mutta kai jokainen raskaus on niin erilainen, että koitan olla stressaamatta siitä ettei sydänääniä löytynyt. Verenvuoto ja kivut huolestuttaa toki paljon vaikka ovat jo rauhoittuneet, mutta toivottavasti asia selviää huomenna :shy:

Hyvä että rauhoittunut ja saat selvyyttä huomenna :Heartred koita nyt lepäillä ja saada nukutuksi.
 
Onko muilla jatkuvasti nälkä? Oikein ahdistavaa kun kokoajan nälättää ja se nälän tunne on ihan mahdoton. Ei mitään pientä mahanpohjassa tuntuvaa vaan hyvin kokonaisvaltaista nälkää :D sitten jos tarpeeksi kauan nälättää niin etoo kuitenkaan syödä mitään. Sopivassa nälässä ei etomista ole. Oon varmaan norsun kokoinen kohta :wideyed: ja tää väsymys on niin järkkyä, että ei saa mitään aikaiseksi.

Ärsyttää jos oottaa liikaa kokkailun alottamisen kanssa, rupee oikee heikottamaan jos on ollu liian pitkään syömättä. Sit ko ei viittis ennen ruoan valmistumista napostella, ko toi 2v ei ymmärrä et miks äiti saa mut hän ei, ja sit karjutaan ruuanvalmistuksen loppuun asti :D
 
Tämä alkuraskaus on kyllä yhtä tuskaa, kun ei vielä ole oikein mitään konkreettista mitä seurata ja kokoajan pelkää vain pahinta.
Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa kärsiville ja toivotaan että kyseessä ihan harmittomia vuotoja ❤

Mä sain neuvola ajan 17.12. silloin pitäis olla 7+5
 
Ihanaa, norsuthan kait viihtyy laumassa niin voidaan laumautua jossain vaiheessa! Ihan on kamalaa tää nälkä kyllä.. Ja väsymys on jotain mahdotonta. Tuntuu että oonko jotenkin masentunut kun en jaksa yhtään mitään ja väsyttää kokoajan. Ehkä tämä nyt ei masennusta kuitenkaan :wink toivottavasti menee ohi nopeasti!
 
Kävin ultrassa ja vauva + syke löytyi :Heartred taas on vatsa kipeä ja vuotoa tulee koko ajan. Vuodon syytä ei tiedetä ja täytyy toivoa että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka :Heartred:Heartred ei osanneet sanoa mitään, on siis mahdollista että on menossa kesken tai sitten vuoto johtuu jostain ihan muusta.
 
Kävin ultrassa ja vauva + syke löytyi :Heartred taas on vatsa kipeä ja vuotoa tulee koko ajan. Vuodon syytä ei tiedetä ja täytyy toivoa että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka :Heartred:Heartred ei osanneet sanoa mitään, on siis mahdollista että on menossa kesken tai sitten vuoto johtuu jostain ihan muusta.

Onko edelleen veristä ja runsasta vuotoa ja kivut kovia? Onneksi vauvalla kuitenkin kaikki hyvin. :Heartred
 
Onko edelleen veristä ja runsasta vuotoa ja kivut kovia? Onneksi vauvalla kuitenkin kaikki hyvin. :Heartred

Kivut ei oo enää kovia, sellaista jomottelua ja välillä ihan hyväkin olo. Vuotoa tulee vähemmän kuin kuukautisissa, mutta side on pakko olla että kuitenkin tulee koko ajan vähän.. Toivoa koitan nyt pitää kyllä yllä kun syke löytyi :shy::Heartred
 
Onko salaisella puolella jo kovasti säpinää? Itse oottelen että pääsen sinne kirjottelemaan ihan kunnolla :) tänne en nii kauheesti viitti avautua.
 
Onko salaisella puolella jo kovasti säpinää? Itse oottelen että pääsen sinne kirjottelemaan ihan kunnolla :) tänne en nii kauheesti viitti avautua.

Melko hiljaista on vielä, ei oo vielä kovin paljon porukkaa :)
 
Täälä myös yksi tuleva norsu. Koko ajan jääkaapilla ja annoskootki on kasvanut melkein puolella ja silti tekis mieli ottaa aina lisää :wideyed:
Muuten ei juurikaan oo mitää tuntemuksia tai oireita. Huomenna olis varhaisultra ja jännittää kyllä ihan hulluna.
 
Mulla on nälkä aina muutenkin kokoajan, ni nyt ei vielä eroa. tää on niin huvittavaa, kun perus raskausoireet on mut normielämää.
Juon paljon vettä, jonka vuoks käyn vessassa usein. Mulla on aina kylmä, nälkä (syön muutenkin 5 kertaa päivässä)ja oon todella iltauninen. :hilarious:

Jos oikein miettii, ni kyl mä ehkä hivenen entistä väsyneempi oon ollu... ei vielä pahaa oloa tai etomista, nyt sormet ristissä, et pysyiskin näin :happy: 5+3 mennään
 
Nälkä jutuista sen verran, että ei oo nälkä. Tekee kyllä vähän väliä mieli jotain määrittelemätöntä, mutta sitten ällöttää ajatus syömisestä. Tänään aamu smoothiet tuli takaisin ylös, kun ällötys voitti :depressed:
 
Miten Terttuliinin vointi? Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin. :Heartred

Mulla pitäis olla raskausviikkoja 5+4. Eilen päivällä alkoi niukka kirkas verinen vuoto, kesti ehkä noin puolisen tuntia ja loppui. Illemmalla oli pientä menkkajomottelua. Tänään tullut vähän väliä kirkasta ja rusehtavaa verta, menkkajomottelee vieläkin. Soitin päivystykseen ja sieltä sanottiin et jos kivut ei voimistu eikä vuotoa tuu runsaasti niin voin hyvillä mielin odottaa maanantaihin. Varattiin ultra-aika maanantaille ja nyt vaan toivon, että pieni pysyy matkassa mukana. :sad001
 
Takaisin
Top